اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۵۵۲۰۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بارسلونا نگران زانوی شکننده ویدال نیست

آرتورو ویدال را یک بازیکن جنگنده می دانند اما نکته نگران کننده در مورد او، مصدومیت های متعدد از ناحیه زانو است.

ورزش سه: دو شب پیش بود که ارتورو ویدال رسما با قراردادی سه ساله از بایرن به بارسلونا پیوست و قرار است فردا در نوکمپ به هواداران این باشگاه معرفی شود.

او جانشین پائولینیو در بارسلونا خواهد شد و البته شکی در این نیست که اعتبار و سبک بازی او بسیار بالاتر از پائولینیو است. ویدال در ۳۱ سالگی این فرصت را خواهد داشت تا پس از سری آ و بوندسلیگا، یک لیگ معتبر دیگر را نیز تجربه کند.

بارسلونا نگران زانوی شکننده ویدال نیست

بسیاری خرید او را یک خرید منطقی از سوی بارسلونا می دانند و معتقدند او با روحیه مبارزه طلبی و تجربه بالاش می تواند کمک فراوانی به آبی و اناری ها کند اما نباید فراموش کرد که او به خصوص از سال 2014 تا به امروز، با مصدومیت های متعدد از ناحیه زانو روبرو بوده است.

بهار 2014 و زمانی که ویدال برای یوونتوس بازی می کرد، دچار پارگی مینیسک شد و به بارسلونا آمد تا زیر نظر دکتر کوگات جراحی شود. در ادامه او بار دیگر با مصدومیت های بعضا طولانی مدتی نیز روبرو شده است تا نگرانی ها در مورد او قوت بگیرند اما موندودپورتیوو امروز گزارش داد تا که مسئولان بارسا پیش از رسمی کردن انتقال ویدال، از تمام پزشکانی که روی زانوی ستاره شیلیای کار کرده اند، مشاوره گرفته و با جمع بندی دقیق در نهایت تصمیم به جذب این بازیکن گرفته است.

ویدال ماه آوریل توسط دکتر اولریش بونیش تحت جراحی قرار گرفت و از چند هفته پیش توانسته به تمرینات بازگردد. او البته از فشار زیاد در تمرینات فیزیکی منع شده است با این حال نتایج مشاوره کاملا مثبت بوده و زانوی ویدال برای بارسا مشکل ساز نخواهد بود.

فردا صبح ویدال در کلینیک بارسلونا تحت دقیق ترین آزمایشات پزشکی قرار خواهد گرفت و پیش بینی می شود که بدون مشکل اماده معارفه در حضور هواداران بارسا شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج