۷۵۵۶۸۱
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

انصراف قطعی خونه‌ به‌ خونه از تیمداری

قاسم حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه بابل اعلام کرد باتوجه به اتفاقات امشب رخ داده در برنامه به صورت قطعی از تیمداری در فوتبال ایران کنار خواهد کشید.

ورزش سه: قاسم حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه بابل اعلام کرد باتوجه به اتفاقات امشب رخ داده در برنامه به صورت قطعی از تیمداری در فوتبال ایران کنار خواهد کشید.

حسن زاده با انتشار بیانیه ای اعلام کرد باتوجه به قدرت بیش از حد قدرتمندان فوتبال در ایران عطای فعالیت در تیمداری را به لقایش خواهد بخشید؛ اشاره او به برنامه ۹۰ امشب است که به گفته او که در آن عادل فردوسی پور موفق به پخش گزارشی که درباره اتفاقات مربوط به هفته آخر لیگ دسته اول نشد.

حسن زاده در این بیانیه چنین آورده است: ضمن عرض سلام خدمت مردم شریف مازندران و شهر بابل و فوتبال دوستان سراسر کشور، بدین وسیله ضمن تشکر از آقای عادل فردوسی پور بابت زحمت تهیه برای تولید برنامه مربوط به بررسی ادعاهای تیم خونه به خونه درباره اتفاقات هفته آخر لیگ دسته اول کشیده بودند و باتوجه به پخش نشدن این برنامه، همین جا اعلام میکنم خونه به خونه فعالیتی در فوتبال ایران نخواهد داشت. اگر چه امروز هواداران بابلی با حضور در ورزشگاه ما را شرمنده خود کردند.

او در ادامه می نویسد: دل من امشب برای عادل فردوسی پور سوخت. او وجود وقتی که برای تهیه برنامه اش گذاشته بود، موفق به پخش آن نشد تا ما ایمان بیاوریم حریف قدرتمندان فوتبال ایران نخواهیم شد. بنابراین باتوجه به جمعی جهات، انصراف خود را از تیمداری اعلام کرده و تاکید میکنم فعالیتی در عرصه باشگاه داری نخواهم داشت.

البته از نظر من این یک شکست نیست بلکه پیروزی فوتبال و طرفداران فوتبال و مردم شریف شهر بابل است که تا انتهای فصل از تیم خود و نتایج آن حمایت کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      جناب حسن زاده خیلی بیشتر از اونی که فکر می کنید این فوتبال بازیگران پشت پرده داره.واقعا باید تاسف خورد.

    • بدون نام

      تو قشنگ ...... مارو، ول هکن آقا ول هکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج