۷۵۵۸۸۷
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

آلودگی هوا برخی کارمندان زابل را خانه‌نشین کرد

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل گفت: با توجه به وزش توفان همراه با گرد و غبار کارکنانی که در این شهرستان دچار بیماری های تنفسی، قلبی و عروقی، چشمی و حساسیت های فصلی هستند برای جلوگیری از خطرات احتمالی خانه نشین شدند.

خبرگزاری ایرنا: معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل گفت: با توجه به وزش توفان همراه با گرد و غبار کارکنانی که در این شهرستان دچار بیماری های تنفسی، قلبی و عروقی، چشمی و حساسیت های فصلی هستند برای جلوگیری از خطرات احتمالی خانه نشین شدند.

هوشنگ ناظری روز سه شنبه اظهار داشت: این تصمیم در پی آلودگی ۱۲ برابری حد مجاز در زابل و نامساعد بودن شرایط جوی با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه فعالیت اداری تمام دستگاه های اجرایی برای خدمات رسانی به عموم مردم ادامه دارد، افزود: ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان هر روز براساس شرایط روز جاری در خصوص تعطیلی و یا مرخصی کارکنان دارای بیماری های خاص تصمیم گیری و اعلام نظر می کند و هم اینک این تصمیم فقط برای امروز گرفته شده است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان امروز غلظت ذرات معلق در هوای منطقه سیستان هزار و ۸۶۲ میکرو گرم بر متر مکعب گزارش شده است.

همچنین سرعت وزش باد همراه با گرد و خاک در سیستان به ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت رسید که این امر سبب کاهش دید در فرودگاه زابل به هزار و ۵۰۰ متر و زهک به هزار و ۲۰۰ متر شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله دیگه وقتی افغانستان عقب مونداویزون جیرخوار گشنه سدزدن وحق ابه ایران نمیده وهیلمن وخامون خشک کذدن هم وطنان عزیزومظلوم بایدخشک وگردوخاکی وریزگرداسم وسرطان بگیرین واین ازبی عرصگی وبی غیرتی ایران وایرانی واینهارواخراج نمیکنه بودجه ومنابع کشوروشغلامونم بگیرین واین افغانیای موزی میگن ایران چابهاذوبده به ما وبرق هرات وبکش وبه افغانستان راه اهن بکش تاحق ابه ایران وبدیم وخودتلوزیون داشت میگغت توبرنامه پایش وافق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج