جاباما
۷۵۶۰۳۱
۱۹ نظر
۵۰۸۶
۱۹ نظر
۵۰۸۶
پ

سوسیس و کالباس با این برند را نخرید

مدیرکل استاندارد تهران با اعلام اینکه فرآورده‌های گوشتی "دهکده پروتئین غیراستاندارد است"، اعلام کرد از مردم درخواست می‌کنیم که محصولات تولید شده با این نام و نشان را خریداری نکنند.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل استاندارد تهران با اعلام اینکه فرآورده‌های گوشتی "دهکده پروتئین" غیراستاندارد است"، اعلام کرد از مردم درخواست می‌کنیم که محصولات تولید شده با این نام و نشان را خریداری نکنند.

محمود رضا طاهری در نشستی خبری با اعلام اینکه فرآورده‌های گوشتی برند دهکده پروتئین غیراستاندارد است و هیچ گونه مجوزی دال بر تولید از سوی استاندارد اخذ نکرده است، اظهار کرد: این واحد حق تولید ندارد و پس از مراجعه بازرسان اداره کل استاندارد استان تهران متوجه شدیم که به تولید مشغول بوده بنابراین دستور توقیف آن صادر شد و به مراجع قضایی نیز اعلام جرم می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان تهران در پاسخ به اینکه اگر محصولات این مجموعه در واحد‌های فروش توزیع شده باشد، چه شرایطی برای جمع‌آوری آن در نظر گرفته شده است، گفت: متاسفانه امکان جمع‌آوری توسط ما وجود ندارد چرا که شماره استاندارد وجود نداشته و تنها از مردم درخواست می‌کنیم که به هیچ وجه محصولات این مجموعه را خریداری نکنند و تولید و عرضه توسط این واحد تولیدی خلاف مقررات است و به دستگاه‌های مربوطه نیز اعلام شده است.

طاهری همچنین در خصوص آب‌های بسته بندی عرضه شده غیراستاندارد به بازار نیز خاطرنشان کرد: هر آب بسته بندی شده که دارای علامت استاندارد است، مورد تایید سازمان استاندارد بوده ودر مورد آن کنترل‌های لازم صورت گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه برندها آشغال هستند

      پاسخ ها

      • کاربر خودسانسور

        نخورید، من که یک سالی است، نخوردم، آخه با یه حساب سرانگشتی قیمت ارزانترین گوشت و مرغ در بازار و قیمت این فرآورده ها میشه فهمید، یه جای کار درست نیست، در این صنعت از مضخرف ترین گوشت استفاده میشود. البته اگر گوشت باشد.

      • AAAAA

        .. اگر مجوز نداره پس چطور تولید شده‌ حال که بدون مجوز تولی شده و سالم نیست این وظیفه شماست که همه‌این محصولات از فروشگاه ها جمع آوری شود چرا به مردم میگوید نخرید ؟

      • بدون نام

        کاملا موافقم شاید کسی این خبر رو نبینه . باید از سطح شهر جمع آوری بشه

    • بدون نام

      چی توشه

      معمولا گوشت سگ و گربه بود

      چی کردن تو این

      احتمالا موش هست

      چیز دیگه ی به فکرم نمیرسه

      نمایش بده

    • بدون نام

      همه غیر استانداردند منتها حتما این شرکت حتما همکاری نکرده و سهم و درصدشون رو نداده اسمشو اعلام میکنن

    • میترا

      یعنی تو این مملکت گل و بلبل یکی نیست که جلوشو بگیره؟؟؟!!!

    • آرش

      حتما از گوشت سگ و گربه استفاده کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بابا،اگه سگ وگربه باشه که ایرادی نداره.

    • بدون نام

      احتمالا منظورتون دهکده ی پروتئین شریعتی نیست که!!!
      اگه اون باشه احتمالا یه لابی برای خراب کردنش به وجود اومده

    • بدون نام

      میگه ما نمیتونیم جلوش رو بگیرم خواهش مردم نخرن کدوم خری اولش مجوز ب اینا داده ک اصن تولیدی بزنن و اینجوری با جون مردم بازی شه

    • بهروز اباذری

      اولا الان کالای باکیفیت تو بازار نیست و به علت بی کفایتی مسئولین و مقداری تحریم شدیم مثل کره شمالی!!! دوما طبق معمول فقط مردم مواظب باشن و خودشون کنترل کنم و سازمان بازرسی و بهداشت و استاندارد و اصناف و .....فقط بخورن و لم بدن و بخوابن و حقوق بگیرن. ..سوما تف به روتون ... سنگ پای قزوین لنگ پهن کرده جلو شما...

    • بدون نام

      مگه هنوز کسی هست که سوسیس و کالباس بخوره

    • کوروش

      امیدوارم اینجور افشا گری در تمامی عرصه های تخلف و اختلاس ادامه داشته باشه

    • نرگس

      والا اینکه میگن همون جلوت گوشت تازه رو میریزه تو دستگاه به صورت تازه سوسیس درست میکنه و خیلی خوبه.حالا چرا میگن بده خدا میدونه.این یه فروشگاهه ک سوسیسو تو مغازه به صورت طبیعی و با گوشت خالص و تازه البته قیمت بالا میده دست مشتری

    • حامد

      از مسئولین سایت خواهشمندم نظرم رو درج کنید
      بنده خودم پیک موتور این واحد بودم بخدا قسم دروغه و این واحد آدرسش خیابان شریعتی .... کلی مشتری داشتند و مداوم اهالی محله های اطراف و حتی نقاط دورتر مثل سعادت آباد و امیر آباد و غیره هم سفارش داشتند چون پشت ویترین جلوی مشتری واحد تولیدشون کار میکرد و از گوشت تازه گاو و گوسفند استفاده میکردند تمام افرادی که اونجا رو تاسیس کرده بودند تمگی مدرک دکترای عمران و غیره از دانشگاه شریف داشتند و خیلی آقا بودند و چون خودشون تولید میکردند و سریع بسته بندی و بفروش میرسوندند کاملا بهداشتی و اصلا چند روز تو یخچال نمی موند و ارزون تر از ژامبون های برندهای دیگه در میومد و درصد گوشتش واقعا بالا بود فکر میکنم چون حق حساب استاندارد رو ندادند اینطوری باهاشون دارن رفتار میکنن وگرنه اینقدر واحدهای عیر بهداشتی تولید سوسیس و کالباس هست ولی چون حق سیبیل رو میدن کاری باهاشون ندارن

    • علی

      خوباش دل و جیگره مرغه وای به حاله اینا،ولی دقت کردین هر چی اشغال توش بیشتر میریزن خوشمزه تره، خدایی به ما هم بگین چه فنی میزنین

    • ف.ازادبخت

      ببخشید میتونیم واسه سگ وگربه هامون بگیریم؟سگ وگربه هایم اخه خیلی ازین کالباس وسوسیس وبرگرها دوست دارند اخه اونا از تولید داخل مصرف میکنن تا یه جورایی تولیدداخل حمایت کنند!گوشت گربه ایرانی واسه سگ ایرانی!

    • بدون نام

      حتما گربه های اینها مریض بودند. وگرنه اگه از گربه سالم استفاده کنند بعیده استاندارد نگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج