جاباما
۷۵۶۱۸۲
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

سردار سلامی:گزینه نظامی علیه ایران جواب نمی‌دهد

جانشین فرمانده‌کل س‍‍پاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن می‌داند که گزینه نظامی علیه ایران جواب نمی‌دهد و به همین دلیل به‌دنبال واردکردن فشار اقتصادی بر ملت ایران است.

خبرگزاری تسنیم: سردار حسین سلامی عصر امروز در نخستین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم "مرتضی حسین‌پور شلمانی" در گلزار شهدای شلمان، ‌با تأکید بر اینکه آمریکا در طول ۴۰ سال همواره در مقابل ملت ایران شکست خورده است، گفت: ماجرای طبس و طوفان شن یک نمونه از شکست‌های آن‌هاست.

سردار سلامی با بیان اینکه در سال‌های پایانی جنگ هشت‌ساله نفت ایران به‌دلیل هدف قرار گرفتن کشتی‌هایمان بسیار کم صادر می‌شد اظهار داشت: امروز چیزی جز کابوس مرگ، اسرائیل را تهدید نمی‌کند.

وی با اعلام اینکه امروز اسرائیلی‌ها کنار مرزهای خیالی‌شان لهجه‌های مختلفی را می‌شنوند تصریح کرد: آن‌ها امروز می‌گویند که با رژیم بشار اسد مشکلی ندارند و ایران را مشکل خود می‌دانند.

سردار سلامی با یادآوری اینکه امروز آمریکا تمام توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب به‌کار گرفته است خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران از توطئه‌های دشمن آگاه است.

وی با ابراز اینکه دشمن می‌خواهد با انجام عملیات روانی این تصور را در ذهن‌ها ایجاد کند که نظام جمهوری اسلامی ایران سست شده است تصریح کرد: آن‌ها می‌خواهند ملت ایران را در مقابل نظام قرار دهد تا مسئولان مجبور به مذاکره با آمریکا شوند.

جانشین فرمانده‌کل س‍‍پاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کرد تا در این روزها ملت ایران را به خیابان‌ها بکشاند افزود: شعور و بصیرت ملت ایران به‌قدری بالا بود که درسی همیشگی به دشمن داد.

سردار سلامی با اشاره به رزمایش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس ابراز داشت: براساس تحلیل‌های ما ارتش کشورهایی مانند آمریکا دیگر قدرت و توان ندارد و در نقطه مقابل قدرت ملت ایران افزایش پیدا کرده ‌و به همین دلیل است که به‌دنبال کاهش قدرت دفاعی ایران هستند.

وی با اعلام اینکه امروز دشمن می‌داند که گزینه نظامی علیه ایران جواب نمی‌دهد و به همین دلیل به‌دنبال وارد کردن فشار اقتصادی بر ملت ایران است گفت: امروز ملت ایران بر دشمن پیروز شده ‌زیرا می‌بینیم که لحن حرف زدن آن‌ها فرق کرده است و فهمیده‌اند که باید برای اقتدار ملت ایران احترام قائل شوند.

جانشین فرمانده‌کل س‍‍پاه با تأکید بر اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی می‌دانند که ملت ایران تسلیم نمی‌شود ادامه داد: مقام معظم رهبری امروز به پیشرفت ملت ایران می‌اندیشد و شبانه‌روز به این فکر است که مردم در مقابل دشمنی‌ها آسیب نبینند.

سردار سلامی خطاب به عموم ملت ایران خاطرنشان کرد: امروز از این مکان این وعده را می‌دهم که ملت ایران در مقابل دشمنان پیروز می‌شود و آن‌ها را به خاک می‌کوبد.

وی با بیان اینکه ملت ایران شرف خود را با سکه‌های طلا عوض نمی‌کند ابراز داشت: ملت ایران به‌فضل الهی پیروز است به‌شرط آنکه تابع و پیرو رهبر انقلاب باشیم.

جانشین فرمانده‌کل س‍‍پاه با اعلام اینکه مقام معظم رهبری با زبان قرآن سخن می‌گوید و با حکمت قرآن کشور را اداره می‌کند عنوان داشت: مردم باید همچنان با امید و سربلند در صحنه حضور داشته باشند زیرا دشمنان ما در حال عقب‌نشینی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همین تحریم‌ها کافیه نیازی به جنگ نیست.چه داریم نه آب نه برق نه پول نه......

    • بدون نام

      سردار کاش در مورد وضعیت نیروها ما در سوریه هم توضیح بدهید...

    • milad

      سلام سردار.همون سکه وطلای که میگی مردم شرفانو باهاش عوض نمیکنند.گرانی ایجاد کرده شاید یک قرن پیش زندگی مردم به طلا ودلار وابسته نبود ولی الان فرق کرده میخوای بری 4کیلومیوه بخری میبینی قیمتش 3برابرشده میپرسم چرا انقدر گران فروشنده میگه سکه وطلا گران شده
      .... کسای هستن که نون شب بچهای کوچیکشانو ندارن
      اگرم شما دارید خدمتیم به مردم میکنید بدانید که وظیفه قانونی شماست

    • بدون نام

      راست میگی واقعا؟؟؟مطمئن باشیم ایندفه را دیگه راست میگی

    • بهلول

      سردار صحبت از گزینه نظامی را مطرح نکن که خیلی از خواص کشور پوشک لازگ میشوند !!....

    • بدون نام

      درهیچ جای دنیا اینقدر نیرو وارتششان را ضعیف نمیکنند مردم برو همون امریکایی که نازش رومیکشین ببینید برا ارتششون چه احترامی قائلن خدایا امنیت را قدر نمیدانند ان رابگیر تا بفهمن اصلاحطلب کیه اصولگرا کیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج