۷۵۶۳۳۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

لیورپول نزدیک‌ترین رقیب سیتی: روحیه مثبت

یورگن کلوپ در این تابستان چهار بازیکن جدید به تیمش اضافه و نقاط کلیدی لیورپول را تقویت کرده است. این بازیکنان شامل الیسون درون دروازه و دو هافبک میانی یعنی نبی کیتا و فابینیو می‌شوند.

آی‌اسپورت: یورگن کلوپ در این تابستان چهار بازیکن جدید به تیمش اضافه و نقاط کلیدی لیورپول را تقویت کرده است. این بازیکنان شامل الیسون درون دروازه و دو هافبک میانی یعنی نبی کیتا و فابینیو می‌شوند.

این خریدها باعث می‌شود فشار روی کلوپ و لیورپول برای بردن حداقل یک جام و حتی جنگیدن برای قهرمانی لیگ برتر بالا برود، اتفاقی که باید ازش استقبال کنند. چیزی که من از کلوپ خوشم می‌آید این است که این دست و آن دست نکرد و خیلی زود با توجه به نیازهای تیمش دست به خرید زد.

کلوپ می‌دانست تیمش نیاز به یک دروازه‌بان درجه یک دارد، بنابراین خیلی زود دست به کار شد و الیسون را به آنفیلد آورد. کلوپ می‌دانست تیمش در قلب خط دفاعی مشکل دارد و برای همین در ژانویه ویرجیل ون دایک را با قیمت ۷۰ میلیون پوند خرید.

درسته این مبلغی هنگفت است، اما به نظرم لیورپول همین امروز می‌تواند ون دایک را با قیمتی بیشتر بفروشد. او برای تیم فوق‌العاده بوده و باعث شده دیگر مدافعین لیورپول هم پیشرفت کنند.

اما با وجود حضور ون دایک و الیسون و فابینیو لیورپول باز هم دروازه‌اش بیشتر از برخی رقبایش باز خواهد شد، چون این نتیجه طبیعی نوع بازی آن‌هاست. لیورپول فوتبالی هجومی بازی می‌کند و پدید آمدن شکاف‌هایی در خط میانی و دفاعی در ضدحمله‌های گاهی اجتناب‌ناپذیر است.

اما من ترجیح می‌دهم تیمم دقیقا همینطور بازی کند، تا محافظه‌کار و دفاعی. برای من تماشای تیم‌هایی مثل لیورپول و منچستر سیتی و تاتنهام در روز خوبشان واقعا لذت‌بخش است.

البته که در نهایت تیم‌های بزرگ باید جام ببرند. این فشار همیشه روی مربی‌ها وجود دارد و اگر دو فصل بد را پشت سر هم تجربه کنند کارشان تمام است. به نظرم کلوپ در حال حاضر باید از این فشاری که روی خودش و تیمش قرار گرفته و انتظاراتی که بالا رفته استقبال کند. لیورپول حالا شبیه تیمی مدعی شده است.

کلوپ هر کاری که در تابستان از دستش بر می‌آمده انجام داده. او همیشه بازیکنانی می‌خرد که تحت رهبری او بدل به ستاره می‌شوند، بازیکنانی که بازی‌های بزرگ را می‌برند و ارزششان کلی بالاتر می‌رود.

لیورپول فصل پیش را با ۲۵ امتیاز اختلاف نسبت به سیتی و در رده چهارم به پایان برد. شاید گرفتن قهرمانی این فصل از سیتی عملی نباشد، اما به نظرم لیورپول نزدیک‌ترین رقیب به آن‌ها خواهد بود.

فراموش نکنیم لیورپول فصل پیش در سه‌تا از جدال‌های رو در رو مقابل سیتی به پیروزی رسید. کلوپ هم مربی‌ای نیست که ناامید پا به فصل جدید بگذارد و مدام در پیش‌فصل غر و ناله کند، اتفاقی که در منچستر یونایتد رخ داده.

کلوپ روحیه‌ای مثبت دارد و برای خودش و تیمش شانس قهرمانی قائل است. دروازه‌بان سیتی فصل پیش تاثیری کلیدی روی بسیاری از بازی‌ها داشت و گاهی تفاوت اصلی تیمش با رقیب بود. و حالا لیورپول هم یک دروازه‌بان درجه یک دارد.

درسته که بابت خرید الیسون پول زیادی پرداخت شده، اما او ارزش خودش را نشان خواهد داد و تفاوت‌ها در بازی‌های نزدیک را رقم خواهد زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج