۷۵۶۶۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زنده باد لالیگا، هورا برای سامان

فصل جدید لالیگا کمتر از دو هفته دیگر آغاز می شود و اوئسکا برای مسابقه اول به خانه ایبار خواهد رفت.از الان برای تماشای سامان در پیراهن تیمی که روی بازویش لوگوی رنگارنگ لالیگا دارد هیجان زده ایم.

ایران ورزشی: شک ندارم لالیگا بهترین و با کیفیت ترین لیگ فوتبال اروپا و البته دنیاست.بازی های فصل قبل و تیم های آن فصل را در ذهن مرور می کنم.ضعیف ترین شان کدام بود؟دپور یا لگانس؟ایبار و لاس پالماس چطور بودند؟از آلاوس بازی ضعیف دیده بودید؟برای کسی که هر ۳۸ بازی بارسلونا در لالیگای ۲۰۱۸-۲۰۱۷ را با دقت و جزئیات تماشا کرده گفتن اینکه لالیگا بهترین لیگ اروپاست وبالاتر از لیگ برتر قرار می گیرد کار دشواری نیست.

لالیگا یک سه قطبی جذاب برای قهرمانی دارد که فصل قبل خیلی زود تکلیفش روشن شد اما پر از تیم های قدرتمند و جذاب و البته کلی تیم کوچک و دوست داشتنی است که خوب فوتبال بازی می کنند و در سخت ترین شرایط و دشوارترین بازی ها مقابل غول های لالیگا پا پس نمی گذارند.

از اوئسکا تیم جدید سامان قدوس چیز زیادی نمی دانیم اما می دانیم احتمالا مجموعه ای است شبیه لگانس،ایبار و تیم هایی از این دست که در ورزشگاه های کوچک خانگی شان که حدودا ۶ تا ۷ هزار تماشاگر را در برمی گیرد و حتی رئال مادرید وبارسلونا هم بار اول و حداقل برای دقایقی در این ورزشگاه ها و مقابل اینگونه تیم ها با مشکل مواجه می شوند.

اوئسکا می تواند برای قدوس مقصد مناسبی باشد.شاید اگر زمستان سال قبل به سلتا می رفت همه چیز جذاب تر دنبال می شد اما ماجرای لستر و برایتون برای جهانبخش در مدل لالیگایی اش می تواند برای قدوس مصداق داشته باشد.او در تیم کوچکتر و کم چهره تر به عنوان یک چهره وارد می شود و احتمال موفقیت بیشتری خواهد داشت .تکرار نمایش های فصل قبل می تواند قدوس را تبدیل به بازیکنی گرانقیمت تر و بزرگتر کند چرا که حتما خودش هم می داند در لالیگا هر گل و هر بازی درخشان ده برابر لیگ سوئد دیده خواهد شد و ارزش او را بالاتر خواهد برد.

زنده باد لالیگا، هورا برای سامان

قدوس این فصل نماینده فوتبال ایران در لالیگا خواهد بود.تنها نماینده اش.بازیکنی که پتانسیل هایش را دیده ایم و حالا کنار هم قرار دادن این پتانسیل ها در کنار جذابیت لالیگا می تواند چشم ها را به او بازی های اوئسکا خیره کند.

اینکه از این به بعد جای لیگ سوئد و بازی های اوسترشوندس لالیگا و 38 بازی اوئسکا را دنبال خواهیم کرد به خودی خود جذاب است اما قدوس می داند که کار برای او اصلا راحت نیست.البته سامان در فوتبال اروپا بزرگ شده و رشد کرده و حتما رازهای رسیدن به موفقیت را خوب یاد گرفته است.او به سختی کشیدن عادت کرده و با پرورش در فضایی محدود حالا می تواند بال هایش را باز کند و با پرواز در آسمان پرستاره لالیگا یکی از چندین چهره جذاب این لیگ باشد.

او چهارمین نماینده فوتبال ایران در اسپانیا خواهد بود.سه نفر قبلی جزو بهترین های دهه اخیر فوتبال ایران بوده اند که از بین آنها نکونام نوسان کمتری در اسپانیا داشت و بیشتر از شجاعی و انصاری فرد بازی کرد.حالا سامان قدوس در 24 سالگی فرصت این را خواهد داشت تا بازی در بهترین لیگ دنیا را تجربه کند و البته فراتر از جواد نکونام چهره بهتری از فوتبال ایران در این لیگ ارائه دهد.

امسال قدوس را در یورولیگ نخواهیم دید اما مثلا حاضر بودید او به تیمی از یونان می رفت یا در سوئد می ماند و در لیگ اروپا بازی می کرد یا اینکه حالا هفته به هفته برای تماشای نمایش هایش در لالیگا چشم تان را به برنامه بازی غول هایی مثل رئال مادرید ،بارسلونا و اتلتیکو مادرید خواهید دوخت؟

تماشای بازی مقابل سویا یا والنسیا کم چیزی نیست همان طور که جدل اوئسکا با سامان مقابل تیم هایی مثل سوسیه داد، سلتاویگو، بیلبائو، ویارئال و اسپانیول که قدرت های درجه سه اسپانیا به حساب می آیند می تواند فوق العاده دیدنی باشد.تیم هایی که جملگی فوتبالی فراتر از اوسترشوندس بازی می کنند و در لیگ های اروپایی همواره پیشرو بوده اند.

فصل جدید لالیگا کمتر از دو هفته دیگر آغاز می شود و اوئسکا برای مسابقه اول به خانه ایبار خواهد رفت.از الان برای تماشای سامان در پیراهن تیمی که روی بازویش لوگوی رنگارنگ لالیگا دارد هیجان زده ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج