۷۵۷۳۷۵
۶۷ نظر
۵۰۰۹
۶۷ نظر
۵۰۰۹
پ

آقای احمدی نژاد! شما متهم ردیف اول هستی

مصطفی داننده در عصر ایران نوشت: احمدی نژاد، رییس دولت‌های نهم و دهم از حسن روحانی رییس جمهور ایران خواسته که استعفا دهد. احمدی نژاد هم مانند هر فرد دیگری حق دارد از روحانی و دولتش گلایه کند. آن سال هایی که نمی شد به دولت و رئیس آن انتقاد کرد مدت هاست که سپری و پرونده هایی که دولت احمدی نژاد برای منتقدانش می ساخت، هم اکنون بخشی از تاریخ شده است.

مصطفی داننده در عصر ایران نوشت: احمدی نژاد، رییس دولت‌های نهم و دهم از حسن روحانی رییس جمهور ایران خواسته که استعفا دهد. احمدی نژاد هم مانند هر فرد دیگری حق دارد از روحانی و دولتش گلایه کند. آن سال هایی که نمی شد به دولت و رئیس آن انتقاد کرد مدت هاست که سپری و پرونده هایی که دولت احمدی نژاد برای منتقدانش می ساخت، هم اکنون بخشی از تاریخ شده است.

احمدی نژاد حرف بزند اما فراموش نکند همانطور که ما فراموش نکردیم.

از قدیم به ما گفته‌اند، هرچه بکارید، برداشت خواهید کرد. آقای احمدی نژاد امروز هر چه برداشت می‌کنیم حاصل کاشته‌های شماست.

امروز احمدی نژاد از روحانی انتقاد می‌کند بدون اینکه بگوید چه میراثی برای روحانی به جای گذاشته است.

احمدی نژاد دولتی را از سید محمد خاتمی تحویل گرفت که در بسیاری از موارد، ۲ به علاوه ۲ می‌شد ۴ ، یعنی تقریباً همه چیز سرجای خودش بود؛ دولتی که با جهان رابطه خوبی داشت، از نظر اقتصادی مثبت بود و مشکلات اجتماعی در آن در پایین ترین حد ممکن بود.

احمدی نژاد اما دولتی را به روحانی تحویل داد که ۲ به علاوه ۲ در آن معمولا ۴ نمی‌شد. دولتی که هم با جهان مشکل داشت هم از نظر اقتصادی ویران بود و هم مشکلات اجتماعی از در و دیوار کشور بالا می‌رفت.

روحانی وقتی به قدرت رسید مجبور بود ساختمان زلزله زده کشور را ترمیم کند و حتی در بعضی جاها بکوبد و بسازد. روحانی در حال ساختن بود که زلزله‌ای به نام ترامپ آمد و به خانه در حال ترمیم آسیب زد.

امروز جهان با مشکلی به نام ترامپ روبرو است. مردی که به هیچ معاهده‌ای پایبند نیست و آنها را کاغد پاره می‌داند. درست مثل احمدی نژاد که تحریم‌ها را کاغد پاره می‌دانست. اما به قول قدیمی‌ها این کاغد پاره کجا و آن کاغد پاره کجا؟

بله، حال اقتصاد و جامعه امروز ایران خوب نیست. حسن روحانی برخلاف زمانی که برای برجام تلاش می‌کرد، موفق نبوده است و مدیریت این روزها و ماه‌های او با انتقادهای فراوانی روبرو است. انتقادهایی که حتی بوی پشیمانی می‌دهد. حسن روحانی حتماً مرتکب اشتباهاتی شده است و باید هم پاسخگو باشد؛ کسی مدافع خطاها نیست و نباید هم باشد.

تمام این انتقادها اما باری از گناهان احمدی نژاد در به اینجا رسیدن ایران کم نمی‌کند. می‌گویم گناه چون، بسیاری از مشکلات امروز ایران و نسلی که در دوران او جوانی‌اش را سپری کرد میراث احمدی نژاد است.

شاید اگر ما مسیری که در دولت اصلاحات در حال طی کردن بودیم را ادامه می‌دادیم امروز شاهد سیل مشکلات نبودیم. در سال ۸۴ مسیر رفته را برگشتیم و مسیر تازه‌ و البته خلافی را در پیش گرفتیم.

بعد از ۸ سال فهمیدیم که این مسیر به کعبه ختم نخواهد شد و پایان آن ناکجاآباد است. این مسیر را برگشتیم و دوباره راه گذشته را در پیش گرفتیم. جاده‌ای که بعد از ۸ سال دست‌اندازهای بی‌شماری به آن اضافه شده بود و دیگر راه هموار گذشته نبود.

متهم ردیف اول مشکلات امروز کشور محمود احمدی نژاد است و بعد حسن روحانی. نمی‌شود با یک دقیقه فیلم و آستین‌های بالا داده شده کاری کرد که مردم آن ۸ سال را فراموش کنند.

از این آب گل‌آلود، هیچ ماهی برای احمدی نژاد گرفته نخواهد شد چون خود او مسؤول گل‌آلود شدن آب است. مگر می شود ۸ سال، تمام زیربناهای اقتصادی و سیاسی و اجتماعی کشور را منهدم کرد و کشور را به انواع و اقسام قطعنامه های تحریمی تحویل داد و طلبکار هم شد؟! روان شناسان البته می گویند موضوع طلبکاری نیست؛ حس نیاز به دیده شدن است؛ الله اعلم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بسیار عالی , بسیار عالی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هردورئس جمهورچه سابق چه فعلی نابودگرند

      • سید عبدالرسول

        خیلی خیلی حرف درستی هست تمام بدبختی های ما از زمان احمدی نژاد شروع شد ولی متاسفانه کسانی هستند که نمیخواهند قبول کنند!

    • بدون نام

      شما هم فقط روحانی رو توجیه و کارهاش رو ماست مالی میکنید و با این کار پدر مردم رو در اوردید

    • خلیلی قوشچی

      آقای داننده بهتره بدانید همه چی رو گردن دولت قبل انداختن دیگه تموم شد بسه دیگه الان پنج ساله که روحانی هر اتفاقی میوفته میندازه گردن احمدی نژاد.
      احمدی نژاد بد بود چرا اون موقع حرف نزدید کجا بود مجلس و دیوان محاسبات و سازمان بازرسی و قوه قضائیه؟
      خودتون تو این پنج سال چیکار کردید
      وقتی توان شفاف حرف زدن رو ندارید همون بهتر که برید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون موقع هم خیلیها گفتند و نوشتند ولی گوش شنوا وجود نداشت چون کر بودید و کور , قطعنامه های پشت سر هم سازمان ملل رو ندیدید و نشنیدید تا به این روز افتادیم , واقعا بعد از این همه افتضاحات هنوز هم سنگ احمدی نژاد رو به سینه زدن جز حماقت چه مفهومی داره ؟!!!

      • بدون نام

        داننده میداند که از کدام جوب الان اب میخوره باید هم طرف مقابل را داشه باشد باد از هر طرف بوی کباب بده به اون طرفه تمایل داره واما اگر روزی از طرف دیگه بیاد زود ریشو قبا عوض می کنه طرف دیگه است اقای داننده زمان اخمدی نڗاد خوب می چریدی یا الان بشین جات حرف نزنی بهتری کسی نخواسته داوری کنی

      • عمار

        قطعنامه های زمان احمدی نژاد حاصل افتضاحات خاتمی بود که با پذیرش داوطلبانه خیلی از معاهدات بین‌المللی مثل ان پی تی میخواست خودش رو در مقابل کشورهای غربی خوب نشون بده
        هر چی بدبختیه حاصل دوران اون رهبر فتنه هست

      • بدون نام

        احمدی‌نژاد باید محاکمه بشه مسبب همه بدبختی مردم اونه

    • بدون نام

      خواب دیدی خیرباشه.مثل اینکه توی این کشورنبودی ونیستی!!!احتمالاتازه از اونور آب اومدی.
      گندکاریهای چندساله جاری را باهیچ سفسطه ای ننیتونی پاک وانکارکنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والاااا

    • بدون نام

      خاک بر سر. مقاله نویسان روزنامه های زنجیرهای خود فروخته. که هنوز هم دارن برای غرب مقاله می‌نویسند !!!!!و

    • ناصر

      زمان خاتمی بادنیا تعامل خوبی داشت ولی نتیجه اش محور شرارت شدیم !!!!!! ماملت هم یادمان نرفته دوران اصلاحات رو!!!الانم داریم میکشیم دلار دوازده هزاری رو بعلاوه رکود شش ساله!!!!

      پاسخ ها

      • کاسب تحریم نباشید

        محور شرارت شدیم ولی تحریم نشدیم . مسخره نشدیم . گرسنه نشدیم . بی غیرت نشدیم . توی صف بنزین التماس بنزین نمی کردیم . کار بود و حقوق کارمندی کفاف یک زندگی معمولی رو می داد .

      • ناصر

        یادمون نمیره یک دانشجو ازش انتقاد کرد گفت میگم بندازنت بیرون!!! کی زمان احمدی نژاد باوجود تحریم بنزین کمیاب شد!!!زمان خاتمی کشور بیغیرت شده بود هسته ای نابود شد ولی بازم اروپا تحقیرش میکرد!!

      • در جواب ناصر

        یادمون نمیره که جناب آقای دکتر احمدی نژاد جناب آقای دکتر مرتضوی رو به پاس زحماتش در کهریزک رییس سازمان تامین اجتماعی کرد . بعد شما احتمالا در سفر اروپا بودید که سهمیه بندی بنزین یادتون نمیاد یا احتمالا آلزایمر دچار شدید

      • بدون نام

        چه در زمان خاتمی وتمام رئیس جمهور ها تحریم شدیم تحریم داماتو محور شرارت بوش و و و و

    • بدون نام

      نویسنده این متن کاملا جناحی عمل کرده احمدی نژاد خیلی اشتباهات داشت اما مانند روحانی نوکر و تسلیم بیگانه نبود نوکری که حاصلی هم برای مردم نداشت جز حقارت برجام چقدر نادانند عده ای از مسولیین که باز هم دم از مذاکره میزنند دزدان کثیفی که در چند ماه ارزش پول ملی را لگد مال کردند عاملش را تحریم میدانند نه خیانت و رانت و اختلاس خودشان و نکبت زاده هایشان شرم کنید از این بی تدبیری در دولتی که نامش با تدبیر شروع شد لعنت بر خائن به کشور در هر سمت و پست و مقام مرد باشید پیام را سانسور نکنید

      از طرف یکی از ميليونها مردم ایران که غیرت ایرانی و اسلامی خود را به هیچ حزب وجناحی نمی
      فروشد

      پاسخ ها

      • ب

        احسنت دم شما گرم

      • بدون نام

        احسنت

      • بدون نام

        از طرف من یکی لطفا اظهار وجود نفرمایید . شما کاسب تحریم هستید و این شرایط برای شما حکم عروسی رو داره

      • ناصر

        دقیقا

      • بدون نام

        خجالت بکش لعنت بر احمدی نژاد

      • بدون نام

        احسنت

    • ب

      تو غلط کردی که حرف مفت میزنی مردک عقده ای

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سیر ازگشنه خبر ناره.مسئولان سیر شدن ...

    • بی نام

      کاملا موافقم باهاش. همه بدبختیا از دوره مموتی شروع شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سكوت

      • بدون نام

        ...چه میدانی حرف از دکتر احمدی نژاد زدن یعنی چی؟ ...

      • بدون نام

        پس چرا در دوره خاتمی با غرب مذاکره کردید و همین حسن روحانی سر چی مذاکره میکرد؟
        احمدی نژاد که اون موقع نبود
        ملت خر نیستن ، میفهمن

    • بدون نام

      اگه واقعا راست میگید چرا یک ساعت وقت نگذاشتید وحاضر به مناظره باهاش نشدید ؟;از ی نظر دید خائنین غنی سازی بیست درصدی پیشرفت علمی. این همه جاده مسکن مهر برای مستضعفان و........به خاطری که باعث ناراحتی عرب ونکور آن داخلشونه بده ِحتما خیانت در قراردادهای نفتی. پر کردن قلب رآکتور اراک ِوبرخی دادن دانشمندان هسته ای به کشور های دیگه و...........چونکه اربابانشان بیشتر خوششون میاد خوبه !!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همون مستضعفان هم الآن نمیرن تو مسکن مهر بشینن.
        راکتور اراک هم پر کردیم چون مثل محمود سر جنگ با دنیا نداریم بمب نمیخایم.

      • آه ازدست ادمای ..

        با آدم خاینی مثل احمدی‌نژاد کی گفتگو می‌کنه
        اینم مثل بعضی اصول گرا ها خبیث هست

    • بدون نام

      اقاشماچراهمه روبه گردن احمدینژادمیندازیم اختلاس ودزدی که الان دارین انجام میدین وبرای راه گم کنی میندازین گردن احمدینژادشماهافقط توجامعه سنگ اندازی میکنیدیکی نیست بگه اگه احمدینژادوضعیت روبهم ریخت تواین هشت سال روحانی چکارکردوقتی میبینیم دوسه سال پیش کشورهای اروپایی که اقتصادشون بهم ریخت درعرض یه سال سروسامان دادن وازخطرنجات دادن وروحانی دودوره نتونسته سروسامان بده وبه این میگن دولت بی تدبیروناامیدی.

    • محسن هاتفی

      احمدی نژاد مرد ریاست جمهوری نبود گروهی برای سود جویی این فرد را به صحنه آوردند که منجر به تخریب چهره جمهوری اسلامی تخریب سیاست خارجی و تخریب جبران نا پذیر ایران در تمام سنوه گردید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روحانی خیلی به درد ریاست جمهوری میخوره.چارتا کلمه درست نمیتونه حرف بزنه

      • بدون نام

        احمدی نژاد بدرد هیچی نمی خورد حیف ۸ سال ملت ایران خزان شد

    • احمد

      خجالت بکشید هنوز هم از رو نمیرید و مشکلات رو گردن دولت قبل میندازید پس شما اومدید چه غلطی بکنید 5 سال گذشته هنوز میگید تقصیر دولت قبله .پس اونموقع که ادعای حل کردن مسایل در صد روز داشتید کور بودید ببینید مملکت چطوریه که بی عرضگی خودتون رو گردن یکی دیگه میندازید پس شما کی میخواد کار مثبتی انجام بدبد

    • احمد

      از 9 میلیارد دلاری که گم شدن چه خبر ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        9میلیارد دلار رفته توی حساب اقازداه که امریکا هستند اون با صداقت دلارها میخواهند پس بدند اما بانک مرکزی تحریم شده البته مال بیتالمال بخورید بابا حسابرسی که نمیشه پول مردم بیچاره تاکی ادامه داره

    • محمد بیدکی

      هیچ رئیس جمهوری بتنهائی نمیتونه مشکلات و نابسامانی های مملکت رو حل و برطرف کنه مردم باید بدونن که حا مشکلات با کار ،کار ،کار حل میشه اینک همه کنار گود بشینیم و بگیم لنگش کن هیچ مشکلی حل نمیشه و مملکت رو به ضعف و انحطاط سیر میکنه ...کلید فقر بد فکریه و بد فکری نشئت گرفته از دامن زدن به خرافات و روئیا پردازیه ...جناب احمدی نژاد مردمی که نشسته نماز میخوندن رو با یارانه دادن تشویق به نماز خوندن بحالت خوابیده کرد و بجای اینکه مردم رو نمازگذار واقعی کنه نماز گذار ریائی کرد ...حالا هم در نشده زمینه برای پرورش نماز گذاران واقعی مسائده فقط باید خواست .و دلسوز واقعی مادرمون ایران عزیز باشیم و فراموش نکنیم که خدا فعال است و ما همه از خدائیم ...موفق باشید.

    • داود زمانی

      تورو خدا چرت نگو احتمالا یا اختلاسگر خوبی هستی یا روحانی خوب بهت میرسه ویا توی دولت روحانی بار خودتو بستی.... ۶ سال از ریاست جمهوری احمدی نژاد گذشته تا کی میخواهید گند کاری های خودتون رو گردن احمدی نژاد بندازید به ولله وضع مردم در زمان احمدی نژاد خیلی خیلی بهتر از الان بود تازه تمام نابسامانی‌های زمان احمدی نژاد رو امثال رفسنجانی و روحانی ودارو دسته هاشون به وجود میاوردن تا مردم رو از دولت ناراضی کنن تازه به فرض اینکه کشور در زمان احمدی نژاد با خاک یکسان شده بود کسی مثل روحانی وقتی میاد کاندید میشه یعنی اینکه من همه چیز رو می‌دونم وقبول دارم و میتونم کشور رو درست کنم پس حالا دیگه موقع حرف زدن نیست .مگه قرار نبود همه چی رو صد روزه درست کنه چی شد بعد از ۶ سال دزدی و چپاول حالا میگه همه چی تقصیر احمدی نژاده به خدا خیلی پررو هستید

    • داود زمانی

      شما نیاز نیست که توی دادگاه یا هر مرجعی ثابت کنی که احمدی نژاد بد بود بیا من بهت ثابت میکنم که اون بهترین رئیس جمهور ۴۰ ساله کشور بوده

    • بدون نام

      درود بر دکتر احمدی نژاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جناب احمدی نژاد شما که خودت گند زدی دوم اینکه شما به خودت رای دادی

    • حسین

      اگر ضرب المثل آنچه بکارید همان را درو خواهید کرد همیشه مصداق داشته باشد سوال این است ملت این شرایط را کاشتند وحالا دارند درو م‌کنند ؟
      سوال بعد فرض را بر این گزاریم که دولت آقای احمدی نژاد کشور را ویران کرد چرا مورد بازخواست هم در زمان عهده دار بودن منصب قوه مجریه وهم بعد قرار نگرفت ابن یعنی هر کی به هر کی
      اگر ویرانی وخرآبی هشت سال را نمی توانید اصلاح وآباد کنید ویرانی این چهل را کی می خواهد آباد کند ؟

    • ملت ایران

      واقعا متاسفم برای خودم!
      چقدرررررررررر؟
      چقدررررررررررررررر؟
      چقدر احساسات این ملت رو به بازی میگیرید؟؟؟؟؟
      چرا فکر میکنید مردم اینقدر نفهمند؟؟؟؟؟؟
      اینا همش از قبل تعیین شده و تاثیرش در افکار عمومی پیش بینانه بوده و این فیلم با هماهنگی ساخته شده!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه این بدبختیها اززمانی شروع شد که اونی که تواستخر فرح مرد ،شد زئیس جمهور ومسیر انقلاب را عوض کرد

    • ایران

      ما آلزایمر سیاسی داریم...نمیگیم این خوبه عالیه حداقل نگین اونم خوبه یا عالیه هردو خراب کردن

    • مهدی

      احسنت به نویسنده، دمت گرم، حرف بحقی گفتی، ولی هیچوقت و هیچ مقام و نهادی از احمدی نژاد سئوال نخواهد کرد همانطوریکه تا حالا هم نشده، ایشان جزو ژنهای بسیار برتر هستند، علی‌الرغم تمام کارهای اشتباه زمان خودشان، حالا هم به هر مقام و نهادی حمله میکنند باز هم میبینیم مصون هستند، اینها بیدلیل نیست، با خاتمی باید آنچنان رفتار بشه و با احمدی‌نژاد اینچنین!!!, چرا؟, پاسخ خیای ساده است.

    • بدون نام

      قابل توجه این ... مقاله نویس :
      احمدی نژاد ارز دولتی بزای کالاها را از 1200 کرد 2400 اما تعرفه کالا ها نصف کرد و واردات مختل نشد ارزش افزوده 6درصد بود الان 9درصد هست.با اون تورم همه کارمیکردند تولید بالا بود و و ما دقیقا تحریم بودیم و نفت فروشش 500 هزار بشکه بود .
      اما بیشرف تر از شما منتقدین احمدی نژاذ وجود نداره الان بودجه را دولت با دلار 3500بسته و دلار فروشش 9500 بوده میانگسن هم 7000بگیریم فروشش بالایی هست و سودش تو جیب دولت میره الان این منتقدین بی ناموس چرا دم ازمحاکمه ریس جمهور منتخب و مجلس منتخب ریس اصلاحات نمی زنند؟
      این همه پول تو این دولت گم شده الان دقیقا این منتقد کجای این پولهاست ؟! ارزش دارایی مردم 180درصد کم شده چرا توی منتقد دنبال اصل ماجرا نیستی؟ دنبال گذشته ای ... بیاید آدم باشیم و با اعداد و سند قضاوت کنیم نه از روی کاسبی و وابستگی و خط بازی

    • بدون نام

      همه شون یه کرباس هستن والسلام..‌فقط دوره خاتمی خوب بود اوضاع

    • سالک

      شماها که این همه ادعا ضد اقای احمدی نژاد دارید و تمام تریبون ها و روزنامه ها و شبکه مالی قوی که هر موقع بخواهید موجی در جامعه ایجاد شود و با ترساندن مردم بحث مذاکره با امریکا را جا بندازید دلار را بالا می برید . اگر راست می گوئید چرا جرئت تشکیل یک جلسه عمومی را با ایشان را ندارید . که مردم خودشان قضاوت کنند .
      فقط تهمت زدن و اهانت کردن و وطن فروشی را خوب بلد هستید.
      دیر نباشد که ماهیت شما را همه بدانند.
      البته بعید می دانم که این کامنت را نمایش دهید.

    • بدون نام

      فقط احمدی نژاد
      غلط اضافی ممنوع

    • احمد محمدی

      احمدی نژاد بهترین ریس جمهور ایران بوده چون بد نبود همه حمله کردن و تهمت زدن که بدش کنن اما خدا جای حق نشسته از زیر کولرها بیرون بیایید بین مردم ببینید محبوب کیست دعا مال کیست نفرین مال کیه

      پاسخ ها

      • سعید

        داروت خوردی

    • محمدرضا بختیار

      نه احمدی نژاد گناهی دارد و نه روحانی آنان که باید بدانند می دانند گناهکار واقعی کیست؟!

    • رضا محمدی

      اقای داننده...شماها امسال اون پسربچه ای هستید که میگفت کی بود کی بود من نبودم....حق باشماست شماها راست میگید...!!

    • بدون نام

      تحویل داد تحویل گرفت واسه مردم نون و اب نمیشه اگه عرضه ندارن همون اول مسئولیت کشور رو قبول نکنن .

    • رضا محمدی

      با احمدی نژاد مصاحبه کردن جرات میخواد.....خیای لوتیه...دمش گرم...

    • رضا محمدی

      با احمدی نژاد مصاحبه کردن جرات میخواد.....خیای لوتیه...دمش گرم...

    • بدون نام

      احمدی نژاد رئیس جمهور پر تلاشی بود و برای قشر ضعیف جامعه کار های زیادی کرد اما اگه بپرسیم روحانی برای مردم چه کار کرده جوابی ندارید که بدید.

    • علی

      سلام، دمت گرم حرفات کاملاً درسته، بزرگترین اشتباه روحانی این بود که قبول کرد این کشتی شکسته گرفتار طوفان رو تحویل گرفت،، محمود جان دهنت رو ببند لطفاً که حرف زدنت هم مصیبت ببار میاره...

    • بدون نام

      احمدی نژاد یدونه اس

    • reza

      مگه چی میگه آقای احمدی؟!داره میگه استعفا بدید.خو راست میگه.بالاخره باید یکی این حرفو به این دولت بی عرضه بزنه.حرف مردم رو که نمیشنون..مجلس هم که دستش با دولت تو یه کاسه است.ای ول به احمدی نژاد.خیلی خوشم اومد.البته دولت خیلی بی چشم و روتر از این حرفاست وگرنه باید تا حالا از خجالت آب میشد!دولتی که حتی بلد نیست چه جوری سکه بفروشه به درد گاوداری هم نمیخوره.....البته ملتی که بلد نیست رای بده لیاقتش همینه...

    • بدون نام

      جمله ی قشنگی داره مسیح. (از راههای بروید که روندگان آن راهها کم هستن) .یعنی طرفدار کسانی باشید که یاران کمتری دارن .درست مثل امام حسین ع در کربلا.

    • علی

      اگر‌وضعیت‌کشور‌اینقدر‌بد‌بود‌چرا‌روحانی‌برا‌ریاست‌جمهوری‌کاندیدش‌به‌خود‌باند‌احمدینژاد‌واگذار‌ار‌میکرد‌که‌خودشان‌مشکل‌را‌حل‌کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج