۷۵۷۸۴۴
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

ناجا: تحرکات گروه‌های تروریستی به حداقل رسید

فرمانده ناجا تاکید کرد: مرزهای مشترک ایران و عراق امن است و تحرکات گروه‌های تروریستی در این نقاط به حداقل رسیده است.

خبرگزاری ایلنا: فرمانده ناجا تاکید کرد: مرزهای مشترک ایران و عراق امن است و تحرکات گروه‌های تروریستی در این نقاط به حداقل رسیده است.

سردار حسین اشتری در دیدار با سپهبد حامد عبدالله ابراهیم الحسینی فرمانده مرزبانی کشور عراق با بیان اینکه امروز کشور دوست و برادر عراق اهتمام دارد تا امنیت را در مرزها گسترش داده و حراست کند، گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران آمادگی هرگونه همکاری در زمینه استقرار ظرفیت در مرز برای کمک به عراق را دارد. امروز دشمن مردم ایران و دولت ایران با دشمن مردم و دولت عراق و نیروهای مسلح یکی هستند مسلما اسرائیل و آمریکا نمی‌خواهند در این منطقه امنیت و آرامش باشد.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم توطئه کشورهای استعمارگر را در این منطقه خنثی کرده و ما نیز این آمادگی را داریم که این ارتباطات را افزایش دهیم و مشکلات را از سر راه برداریم تا‌ آینده خوبی از لحاظ امنیتی در مرزها داشته باشیم.

فرمانده ناجا تاکید کرد: مرزهای مشترک ایران و عراق امن است و تحرکات گروه‌های تروریستی در این نقاط به حداقل رسیده است.

اشتری با بیان اینکه مردم و دولت ایران با مردم و دولت عراق ارتباط قلبی و صمیمی دارند گفت: علاقه مردم ایران به واسطه عتبات عالیات از قرن‌ها پیش وجود داشته و همیشه در دوره‌های مختلف و در قرن‌های گذشته مردم مشتاق زیارت امام حسین (ع) و دیگر امامان مدفون در کشور عراق بوده‌اند. مردم عراق هم مشتاق زیارت امام رضا (ع) و مشهد مقدس هستند و ریشه ارتباطی بین مردم ایران و عراق یک ریشه اعتقادی و دینی است.

وی ادامه داد: در دوران اخیر بعد از سقوط صدام ناملایماتی برای مردم کشور عراق پیش آمد به ویژه داعش در عراق قدرت گرفت اما ایران در کنار مردم و دولت عراق حضور داشت و این توطئه بزرگ که از طریق آمریکا بر کشور عراق تحمیل شده بود بحمدالله با رهبری مرجعیت، مردم و دولت عراق خنثی شد.

وی تاکید کرد: به طور قطع اگر داخل کشور عراق گروه‌‌های سیاسی، نظامی و مردم این کشور اتحاد را حس کنند بر تمام مشکلات فائق خواهند آمد. ما هم در کنار مردم عراق و نیروهای مسلح هستیم و به ویژه در مرزبانی آمادگی هرگونه همکاری در خصوص تبادل تجهیزات و آموزش‌های لازم را به نیروهای مرزبانی شما داریم. شما هم تجربیات خوبی دارید و ما نیز از تجربیات شما استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به ایام اربعین گفت:‌ در آستانه سفر اربعین هستیم و زائران ایرانی مشتاق زیارت ائمه اطهار در عراق هستند و باید هماهنگی خوبی با نیروهای مسلح عراق داشته باشیم تا هم ضوابط و مقررات کشور عراق رعایت شود و هم تردد زائران با امنیت بالا تسهیل شود.

سردار اشتری در خصوص بازگشایی مرز خسروی خاطرنشان کرد: از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران آمادگی لازم برای بازگشایی این مرز وجود دارد و اگر از طرف دولت و مرزبانی عراق نیز این آمادگی و امنیت در مرز خسروی برقرار باشد می‌توانیم از این مرز هم استفاده کنیم. انشاءالله که بتوانیم با هماهنگی‌های لازم امنیت خوبی را همانند سنوات گذشته برای سفر اربعین داشته باشیم و زائران با خیال راحت سفر کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این دیدار پایه و اساس خوبی برای ارتباطات بیشتر با مرزبانی کشور عراق باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نوکر ولایت

      زنده باد سپاه پاسدارن، تامین کننده امنیت کشور

      وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ,

    • بدون نام

      از شما و رهبر با بصیرت و دولت امید و امامان جمعه ترسیدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه از تو ترسیدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج