۷۵۷۹۷۶
۲۸ نظر
۵۰۴۳
۲۸ نظر
۵۰۴۳
پ

زن سابقه‌دار را شناسایی کنید

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری سارق زن سابقه دار از طایفه فیوج خبر داد که با همدستی گروه دیگری از سارقین اقدام به سرقت طلای سالخوردگان درپوشش کمک به افراد نیازمند می کرد.

خبرگزاری مهر: رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری سارق زن سابقه دار از طایفه فیوج خبر داد که با همدستی گروه دیگری از سارقین اقدام به سرقت طلای سالخوردگان درپوشش کمک به افراد نیازمند می کرد.

سرهنگ رضا امیدی در توضیح این خبر گفت : در مورخه ۱۷/۰۲/۱۳۹۷ پرونده ای از کلانتری ۱۲۸ تهران نو به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن پیرزنی به عنوان مالباخته در شکایتش عنوان کرد بود که تعداد ۱۸ حلقه دستبند طلایش به ارزش تقریبی ۴۰ میلیون تومان ، توسط سرنشیان خانم یک دستگاه خودرو ۲۰۶ سفید رنگ سرقت شده است.

زن سابقه‌دار را شناسایی کنید

مالباخته پس از حضور در پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهارات به کاراگاهان گفت : ساعت ۱۵:۰۰ به صورت پیاده در حال تردد در خیابان اول نیروی هوایی بودم که یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ سفید رنگ با دو نفر سرنشین خانم به بهانه پرسیدن نشانی مسجدی مقابل من توقف کرد ؛ آنها با در آوردن مقداری پول نقد از داخل کیسه ، خودشان را افرادی خیرخواه و نیکوکار معرفی کرده و مدعی شدند که قصد کمک کردن به افراد نیازمند را دارند.

این دو نفر با نشان دادن یک کیسه مشکی عنوان کردند که قصد دارند تا مقداری لباس را نیز بهمراه پول نقد به دست افراد نیازمند برسانند و مدعی شدند که این خیرخواهی به خاطر آن است که عروسشان به تازگی مسلمان شده است . این دوخانم به این بهانه مدعی شدند که قصد دارند تا پس از رساندن کیسه حاوی پول و لباس به افراد نیازمند ، برای عروسشان طلا خریداری نمایند و به همین بهانه از من تقاضا کردند تا ۱۸ حلقه النگوی خودم را برای رؤیت شماره های آن در آورده و تحویلشان دهم !! .

در ادامه طلاها و وجوه نقد را داخل کیسه مشکی قرار داده و به من تحویل دادند اما پس از مراجعت به منزل ، زمانیکه به سراغ النگوهای طلای خود رفتم متوجه شدم که انتهای کیسه پلاستیکی سوراخ بوده و بجز مقداری روزنامه باطله و البسه ی کهنه ، در داخل کیسه پلاستیکی چیز دیگری نیست.

کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی با توجه به شیوه و شگرد سرقت که عمدتا از سوی سارقین طایفه فیوج مورد استفاده قرار می گیرد ، با انجام چهره نگاری و بهره گیری از بانک اطلاعات مجرمین سابقه دار زن طایفه فیوج موفق به شناسایی یکی از متهمین سابقه دار این طایفه به نام "سولماز" ( متولد ۱۳۷۰) شدند.

همچنین در بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته ی محل سرقت ، کاراگاهان موفق به شناسایی خودرو ۲۰۶ سفید رنگ به شملاره انتظامی ایران ۷۷/***ق۸۱ شدند که در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد خودرو در اختیار "سولماز" و تعداد دیگری از سارقین طایفه فیوج قرار داد و این افراد به صورت باندی ، در سطح وسیعی با انواع خودروهای پژو ۲۰۶ سفید ، دنا مشکی و پراید سفید اقدام به سرقت طلا از خانم سالمند می کنند.

کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی با بهره گیری از سوابق بدست آمده از متهم شناسایی شده ( سولماز ) و دیگر اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه سولماز در شهرری - خیابان ۱۳ آبان شده ، با اطمینان از حضور متهمه در داخل مخفیگاهش به این محل مراجعه و اقدام به دستگیری متهمه کردند.

متهمه در اعترافاتش صراحتا به سرقت طلاجات از زنان سالمند و سالخورده با همدستی یکدیگر از سارقین زن طایفه فیوج اعتراف کرد که اقدامات پلیسی جهت دستگیری دیگر متهم پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه ششم قرار گرفته است.

سرهنگ کارآگاه رضا امیدی، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام خبر انتشار بدون پوشش تصویر متهم پرونده گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب سرقت های متعدد طلاجات از زمان سالخورده ، سوابق متهمه در ارتکاب جرایم مختلف ، شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگان و به جهت شناسایی دیگر شکات و مالباختگان پرونده ، هماهنگی های لازم با بازپرس محترم شعبه دوم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران جهت انتشار بدون پوشش تصویر متهمه انجام شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهمه شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان نبرد شمالی مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همین کم‌داشتیم دخترامون بشن سارق ...شده تگزاس....دختر وقتی بی حجاب بشه توقع هر کاری ازش میره...از پل اول ک بگزره بقیش راحته....دوباره ای شلوار ۶۰ سانتی چیه اومده میپوشن....پاشونو نشون میدن...ک چی بشه خجالت بکشین............

      پاسخ ها

      • محرم

        دیوونه

      • بدون نام

        واسه طرز فکرت متأسفم

      • بدون نام

        به تو چه ولی معلومه خوب دقت می کنی بنظرت چشمان سرگردونشون ببندی بهتر نیست همچین پسرا هم کم مشکل نیستن بعدشم تو کشورها ی خارجی که آزادی هست دزدی و سارق بودنم تن فروشی کمتره پس مشکل یه جای دیگست شما و امثال شما ها .............. چی بگم مردم خودشون میدونن

      • بدون نام

        روانی منحرف
        حتما به دامپزشک خودت را نشان بده

      • س

        گمشو بابا

      • بدون نام

        مغزت رو بده بشورن البته اگه داری

      • بدون نام

        طایفه فیوج کلا به دزدی و کف زنی معروف خاص و عام هستند ، بی دلیل رضاخان اونها رو به پاکستان تبعید نکرده بود. نمیدونم دولت ما چرا اینها رو از کشور بیرون نمیندازه.یه پاسگاه محل سر بزنید و در مورد فیوجها سوال کنید تا متوجه عمق فاجعه بشوید

      • بدون نام

        سهم آقایون و آقازاده ها رو نداده!؟
        ای تک خور نامرد!
        حق ته.اگر سهم اونا رو میدادی، الان عکس ت روی سایت نبود

      • بدون نام

        خدایی شماها از کجا اومدین ؟

      • بدون نام

        بدبخت کوته فکر

    • ناامیداززندگی

      خدالعنتتون کنه.

    • کامبیز

      کاش عکس سارقان دکل وسارقان ۹میلیارد دلاری و....راهم می زدید!؟

    • بدون نام

      ایول کامبیز

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی ببشعوری که بی حجابی سرمنشه کارها خلاف میدانی این خودتوهین به بیحجاب هاست بیشتر کارهاخلاف در باحجاب ها هم است حرف دهنت رابهفم بزن مگر چیزی خوردی یاچیزی کشیدی

    • بدون نام

      عوض اینکه از مردم بخوابید بخاطر چندر غاز ناموس خودشان را رسوا کنند لااقل عکس چند مال مردم خور. نزول خور.محتکر. اختلاس گر.....را هم بزارید شناسایی کنیم تا مشکل این بدبختها هم حل بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین یه حرف حساب

    • اسد

      اره اینا کف زن حرفه ای هستند وراحت پولتو می گیرند وموقع شمرندن هشتاد ونود درصد اونا را می زنند وبابهانه های مختلف به ادم نزدیک میشوند ومواظب باشید پول واشیا گرون قیمتون را به انها نشون ندهید مثال من خارجی ام میخوام دلار چنچ کنم بانک ها را نمیشناسم ودلار بهتون نشون میدن وبعد که نشون دادند تو پولا تو در میاری واون موقع می بینی که نه دلاری تو دستت هست نه پولتو که داوردی خلاصه زدنو ورفتند باز میگم پولتونو نشان ندهید وگنه حاپلو میشند.

    • بدون نام

      صد بار گفتی مال طایفه فیوج ،حالا منظورت چیه هی فیوج فیوج در آوردی حالا خودت خیلی پاکی با اون طایفه ات

    • بدون نام

      آنچه که تاریخ در خصوص شکل گیری طایفه فیوج نشان می دهد حاکی از آن است که این افراد در ابتدا در کشور هندوستان زندگی می کرده و کم کم با بزرگ شدن طایفه و افزایش جمعیت به کشورهای دیگر همچون پاکستان و کشورهای اروپایی مهاجرت کردند. از طرف دیگر گفته می‌شود در زمان بهرام گور وی این افراد را برای شادداشت مردم از هند به ایران کوچاند و و این امر باعث حضور آنها در کشورمان شد.

      فیوج ها که از طایفه های بزرگ درکشور ویا حتی در دنیا محسوب می شوند غالبا جا و مکان ثابتی برای زندگی ندارند و با انجام کارهای خلاف و غیرقانونی گذران زندگی می کنند و آنچه مسلم است، این است که این افراد به جز انجام کارهای خلاف مانند سرقت به شغل دیگری نمی پردازند و تمامی افرادی که زیر مجموعه این طایفه محسوب می شوند شغل اصلی شان سرقت است.

    • بدون نام

      همش ازبیکاری وفقرومسولین مقصرن نه ملت حالا برین حدگد۱۶ملیون افغانی خرج بودجه ومنابع کشورشغلامون براشون هزینه کنید فقربیادایمان میر ودیروزیه افغانی پررومیگفت ماکه دیگه ازایران میریم وحیف که عمرمون تواایران تلف شدحیف افغانستان عزیرنمک به حرامن وپرروپس فطرت عوض تشکرشون

    • بدون نام

      به کدوم گناه ؟اینکه حقش ازاین آب وملک درتصرف افراد خاصی هست ؟به کدوم جرم ؟

      پاسخ ها

      • محمد

        چرا شعر میگی

      • اسی م

        خداییش خوشم آمد فردا میام سند میزارم آزادش میکنم چون دنبال کارگر خوب میگردم

    • بدون نام

      فیوج چیه؟ مگه دوره قلقل میرزاست ؟.تهران بزرگ هم طایفه داره؟

    • aaa

      چه خوب که عکس سارقین خرده پا رو دارین اما از نام بردن دزدان بیت المال که خون این ملتو کردن توشیشه امتناع میکنید تا خدایی ناکرده آبروی مومنی رو بر زمین نریزید!!!!!

    • بدون نام

      ولی من نفهمیدم ..یعنی چی النگوهاتو در بیار شمارشو ببینیم ..بعد پلاستیک پول ولباس رو چرا دادن به پیرزنه ...

    • بدون نام

      به همین بهانه از من تقاضا کردند تا ۱۸ حلقه النگوی خودم را برای رؤیت شماره های آن در آورده و تحویلشان دهم !! .......................اخه مادر من تو چرا یکی یکی همه طلاهاتو در اوردی ها ؟!!!احتمالا با دادن وعده پول ولباس به تو حریصت کردن اره؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج