اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۵۸۳۲۱
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

ایران ۲۶۶ مهاجر غیرقانونی پاکستانی را بازگرداند

رسانه های رسمی دولت پاکستان روز دوشنبه اعلام کردند که ۲۶۶ تبعه پاکستانی که بدون داشتن مدارک معتبر در ایران اقامت داشتند، از طریق گذرگاه مرزی &#۰۳۹;تفتان&#۰۳۹; (هم مرز با شهر میرجاوه ایران) به نیروهای مرزبانی پاکستان تحویل شدند.

خبرگزاری ایرنا: نیروهای مرزبانی ایران به تازگی ۲۶۶ تبعه پاکستانی را به علت ورود غیرقانونی به داخل خاک این کشور بازداشت کرده و به مسئولان مرزی پاکستان تحویل دادند.

بیشتر اتباع پاکستانی که در ایران بازداشت و به کشورشان بازگردانده می شوند، کارگرانی هستند که مدارک معتبر مهاجرتی نداشته و بسیاری از آنان قصد دارند از مسیر ایران به طور غیرقانونی وارد کشورهای اروپایی شوند.

این در حالی است که رسانه های محلی پاکستان چندین بار از بازگرداندن مهاجران غیرقانونی به کشورشان خبر دادند، به عنوان مثال نهم مردادماه جاری نیز در خبری اعلام کردند که ۱۲۹ تبعه پاکستانی به جرم ورود غیرقانونی و نداشتن مدارک معتبر اقامتی در ایران، از طریق گذرگاه مرزی تفتان (هم مرز با شهر میرجاوه ایران) به نیروهای مرزبانی این کشور تحویل شدند.

بنابر اعلام روزنامه اردو زبان 'اوصاف' پاکستان، بیست و دوم اردیبهشت ماه سال جاری نیز، ۱۴۹ تبعه پاکستانی به جرم ورود غیرقانونی و نداشتن مدارک معتبر اقامتی در ایران، از طریق گذرگاه مرزی تفتان (هم مرز با شهر میرجاوه ایران) به نیروهای مرزبانی این کشور تحویل شدند.

دهم اردیبهشت ماه جاری نیز ۱۰۰ تبعه پاکستانی که بدون داشتن مدارک معتبر در ایران اقامت داشتند، از طریق گذرگاه مرزی تفتان به نیروهای مرزبانی این کشور تحویل شدند.

مهاجرت غیرقانونی اتباع پاکستان به ایران موضوع تازه ای نیست و همه ساله تعداد زیادی از اتباع پاکستانی که سعی می کنند غیرقانونی وارد ایران شوند، به دست نیروهای مرزبان ایران دستگیر و اغلب به کشورشان بازگردانده می شوند.

بیکاری و مشکلات اقتصادی در پاکستان از مهم ترین دلایل مهاجرت های غیرقانونی اتباع این کشور محسوب می شود.

این مهاجران غیرقانونی پس از ورود به ایران، معمولا سعی می کنند تا خود را به مرز ترکیه برسانند و از طریق ورود غیرقانونی به ترکیه و سپس یونان، خود را به اروپا برسانند اما در بیشتر موارد در خاک ایران یا ترکیه گرفتار نیروهای مرزبانی و پلیس می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پاکستانی کم جرات عرص دپرین افغانیاروبرگردونید۱۶ملیون کل بودجه ومنابع کشورشغلمون هزینه شون میش

    • بدون نام

      اینارو کجا دلمون بذاریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج