جاباما
۷۵۸۵۹۱
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

معمار سه گل استقلال؛ سرباز شماره ۱۰

شماره ۱۰ آبی‌ها در سه بازی ابتدایی فصل نشان داده که لیاقت این شماره و این پیراهن را داشته است.

وب‌سایت نود: شاید عجیب باشد مهاجمی بدون گلزنی و گل‌سازی در یک مسابقه، یکی از بهترین بازیکنان تیمش باشد. بازیکنی با صفر گل، صفر پاس گل و حتی صفر پاس کلیدی مقابل سرخپوشان تبریزی. روح الله باقری اما مرد کلیدی آبی‌هاست. بازیکنی که در اولین بازی‌هایش با پیراهن ۱۰ توانسته غافلگیر کننده ظاهر شود.

دادن مهم‌ترین شماره یک تیم به بازیکنی که از لیگ یک آمده شاید انتخاب عجیبی باشد. بعد از گذشت سه مسابقه اما آن چیزی که بیش از شماره پیراهن باقری جلب توجه می‌کند عملکرد این بازیکن در ترکیب تیمش است. باقری در بازی اول نمایش نسبتا خوبی داشت، مقابل ذوب آهن عالی ظاهر شد و شفر را متقاعد کرد که مقابل تراکتورسازی هم به او اعتماد کند.

باقری در بازی با ذوب آهن گل اول استقلال را ساخت و یک اخراجی از حریف گرفت تا استقلال، دقایقی طولانی با برتری نفرات در زمین باشد. او در بازی این هفته هم یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود. شماره ۱۰ استقلال به صورت مستقیم و غیر مستقیم، روی هر سه گل استقلال نقش داشت. اتفاقی که شاید چندان به چشم نیامد.

گل اول

معمار سه گل استقلال؛ سرباز شماره ۱۰

کار روح الله باقری بعد از اولین پاس فروزان شروع می‌شود. باقری بعد از این که توپ به مدافع تراکتورسازی می‌رسد تلاش می‌کند تا او را تحت فشار بگذارد. در نهایت هم موفق می‌شود و باعث می‌شود تا اهل شاخه در پاس دادن اشتباه کرده و توپ را به بازیکن استقلال پاس بدهد.

فرشید باقری توپ را می‌گیرد و به روح الله باقری می‌رساند و او هم با یک ارسال زیبا قصد دارد تبریزی را در آستانه دروازه صاحب توپ کند. پاس او آنقدر خوب و دقیق است که برای گل کردن آن نیازی به یک مهاجم هم نبود و دفاع تراکتورسازی هم توانست آن را وارد دروازه فروزان کند.

گل دوم

معمار سه گل استقلال؛ سرباز شماره ۱۰

معمار سه گل استقلال؛ سرباز شماره ۱۰

معمار سه گل استقلال؛ سرباز شماره ۱۰

باز هم یک شروع مجدد از تراکتوری‌ها و شماره دهی که در آن‌جا حضور دارد. بازیکن تراکتورسازی توپ را برای شجاعی پرتاب می‌کند. باقری به او نزدیک می‌شود و با موفقیت توپش را می‌گیرد و به فرشید اسماعیلی می‌رساند و این توپ بعد از ۳ پاس با پاس گل اسماعیلی به تبریزی رقم‌زننده گل دوم آبی‌هاست.

گل سوم

معمار سه گل استقلال؛ سرباز شماره ۱۰

معمار سه گل استقلال؛ سرباز شماره ۱۰

معمار سه گل استقلال؛ سرباز شماره ۱۰

باز هم پاس فروزان به بازیکن خودی و حضور پررنگ باقری. از همان ثانیه‌ای که توپ به شجاعی می‌رسد، باقری کار خودش را شروع می‌کند و مثل دو بار گذشته به بهترین نحو آن را انجام می‌دهد. او بعد از چند ثانیه تلاش می‌تواند توپ را از شجاعی بگیرد و با برهم زدن تعادل شجاعی، تبریزی صاحب توپ شده و زمینه‌ساز گل سوم استقلالی‌ها می‌شود.

بدین ترتیب روح‌الله باقری بدون این که گل یا پاس گل یا پاس کلیدی را به نام خودش ثبت کند روی هر سه گل تیمش نقش تعیین‌کننده‌ای داشت و با پرس‌های دقیق و به موقع و پاس‌های خوبش استقلال را به اولین سه امتیاز شیرین لیگ می‌رساند. بازیکنی که سماجت و پشتکار او نشان می‌دهد نقشش در تیم از این حد هم فراتر خواهد رفت و به زودی خودش هم پایش به گل و ثبت پاس گل باز خواهد شد.

نیلوفر کنگرانی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      معمار سه گل کیسه مدافعان تراختور بود .
      زر اصافی نزن کیسه کش

    • بدون نام

      احسنت بر باقری شجاع وجنگنده .واحسنت برشفرکه الحق والانصاف بازیکن شناس وبازیکن ساز درجه یکی است

    • ف.ازادبخت

      عالی بود متن عالی ترهم باقری است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج