۷۵۸۹
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

راهنمایی برای سفر به آغوش ابرها

روزهای خوش پاراگلایدر سوارها

پرواز از ارتفاع ۷۰۰ متری. هیجان بودن در اوج آسمان. تجربه پرواز دو نفره، آنقدر جذاب هست که هر روز خانواده های مختلف برای انجام آن، بار و بندیل می بندند و به نقاط مختلفی که سایت های پاراگلایدر فعالیت می کنند می روند.

روزهای خوش پاراگلایدر سوارها

روزهای خوش پاراگلایدر سوارها

تجربه پرواز دو نفره، آنقدر جذاب هست که هر روز خانواده های مختلف برای انجام آن، بار و بندیل می بندند و به نقاط مختلفی که سایت های پاراگلایدر فعالیت می کنند می روند. این تصویر گویای این لذت خانوادگی است. زمانی که ترس را کنار گذاشته ای و از آن بالا نقطه های کوچکی را نگاه می کنی که روی زمین به تو خیره شده اند. یکی از ویژگی های پرواز این است که می شود به کوچک بودن خود پی برد و به اینکه چه قدر می شود اوج گرفت. اگر هم اهل نتیجه گیری های فلسفی نیستید، مهم نیست. فقط آویزان به چتر از لغزیدن روی هوا و همنشینی با ابرها لذت می برید.


روزهای خوش پاراگلایدر سوارها

برای پاراگلایدرسواری به این سایت ها مراجعه کنید:
  • تهران، امامزاده هاشم، 65 کیلومتری جاده هراز، بعد از تونل، پشت مهمانسرا
  • تهران: آبسرد، 10 کیلومتر بعد از گیلاوند، ده چنار
  • تهران، انتهای جنت آباد شمالی
  • اصفهان، گردنده رخ، کیلومتر 75 جاده شهرکرد، گردنه رخ
  • نیشابور،ده درّود
  • شیراز، شهرک صدرا
  • یزد، تپه اردشیر، تپه ماسه‌ای
  • یزد، میدان شهدا، جادهجنب زندان، 10 کیلومتر مانده به کویر


روزهای خوش پاراگلایدر سوارها

پرواز از ارتفاع ۷۰۰ متری. هیجان بودن در اوج آسمان. اگر دوست دارید لذت بودن بر فراز آسمان را تجربه کنید، باید سری بزنید به سایت پروازی شهران. انتهای اتوبان آبشناسان، بالای شهرک نفت جایی است که علاقمندان به پرواز برای معلق ماندن در آسمان و تجربه حس بودن در ارتفاع، هر هفته آنجا گرد هم می‌آیند.

زن و مرد‌، پیر یا جوان، فرقی ندارد. تنها کافی است چند جلسه‌ای در دوره‌های آموزشی پرواز شرکت کنید و بعد می توان چشم‌ها را باز کرد و سوار بر پاراگلایدر از بالای تپه پرید و در هوا معلق بودن را تجربه کرد.

پاراگلایدر شاید ساده‌ترین راه برای تجربه حس پرواز باشد که می‌توان با بالی شبیه به چتر و پس از پریدن از اوج در آسمان با وزش باد، معلق ماند.

پاراگلایدر که این روزها تب داغی در میان علاقمندان به پرواز در ایران دارد را نه فقط در شهران که در اقصی‌نقاط ایران می‌توان تجربه کرد. سایت امام‌زاده هاشم در جاده هراز و تپه‌های عظیمیه کرج، نزدیک‌ترین گزینه‌ها برای علاقمندان تهرانی هستند که می‌خواهند این ورزش را تجربه کنند. محمود دهقانپور یکی از مربیان این رشته ورزشی می‌گوید: «تنها کافی است که از پرواز نترسی. خود من از طریق شرکت در این کلاس‌ها و از سال ۱۳۷۲ آغاز کردم. البته من و همسرم با هم!»

و همسرش آذر فراهانی در این باره می‌گوید: «هيچ علاقه‌اي به پرواز نداشتم. اتفاقا خيلي هم مي‌ترسيدم، ولي مجبور بودم. شوهرم از وقتي اين رشته را انتخاب كرد، بيشتر اوقات فراغتش را در سايت‌هاي پروازي مي‌گذراند. نمي‌توانست از پرواز دل بكند. براي همين، من هم مصمم شدم كه حتما پرواز را ياد بگيريم تا هر جا او مي‌رود، من هم بروم. به همين دليل، بر ترسم غلبه كردم تا هميشه با او باشم. حالا اما از تجربه این حس خوشحالم.»

راستی شما چطور؟ شما حاضرید چشم‌هایتان را ببندید و پس از چند گام دویدن با پاراگلایدر، لذت پرواز در آسمان آبی را تجربه کنید؟

روزهای خوش پاراگلایدر سوارها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج