۷۵۹۰۴۴
۱۳ نظر
۵۰۰۱
۱۳ نظر
۵۰۰۱
پ

پارس جم، بدن استقلالی‌ها را نشانه گرفته

مسوولانی که به مهمانسرای کشتیرانی دستور داده‌اند به استقلالی ها اتاق ندهند، دقیقاً قصد داشتند که بدن بازیکنان استقلال برای بازی با پارس جنوبی جم، دچار شوک ناشی از تغییر ناگهانی ارتفاع شود.

ایران ورزشی: امتیازهایی مثل گرما یا سرمای شهر میزبان یا ارتفاعش از سطح دریا، مواردی هستند که به طور طبیعی امتیازهای میزبانی یک شهر به حساب می آیند.

بعضی میزبان‌ها اما برای اینکه شرایط زمین مسابقه را هرچه بیشتر به سوی خود تغییر دهند، به کارهای غیرحرفه‌ای مثل آب بستن داخل زمین دست می‌زنند. در آستانه بازی استقلال مقابل پارس جنوبی جم اما با نمونه جدیدی از حرکات غیرحرفه‌ای یا به قول استقلالی‌ها کارشکنی در کار میهمان مواجه می‌شویم.

ماجرا از این قرار است که فصل گذشته که استقلال در بازی رفت میهمان پارس جنوبی جم بود، برای اقامت در مهمانسرای کشتیرانی، اتاق گرفت و در آن‌جا اقامت کرد. این فصل اما وقتی مسوولان استقلال برای رزرو اتاق با مهمانسرا تماس می‌گیرند، مسوولان آن اعلام می‌کنند که به آن‌ها گفته شده به استقلالی‌ها اتاق ندهند. همین می‌شود که استقلال ناچار می‌شود برای اقامت در عسلویه هتل بگیرد.

پارس جم، بدن استقلالی‌ها را نشانه گرفته

اصغر حاجیلو ضمن تأیید این موضوع می‌گوید: « ما قصد داشتیم هتلی را در شهر جم برای تیم رزرو کنیم اما با کارشکنی مجبور شدیم هتلی در عسلویه بگیریم و باید روز بازی چند ساعت در راه باشیم تا به ورزشگاه برسیم که این موضوع خوب نیست. با این شرایط من مطمئن هستم با درایت شفر می‌توانیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم.»

نکته قابل توجه اینجاست که بوی گاز ترشی که در هوای عسلویه به مشام می‌رسد، اقامت استقلالی‌ها در این شهر را سخت می‌کند. نکته مهم‌تر اما اینجاست که شهر عسلویه هم‌سطح دریاست و استقلال برای اینکه در جم به مصاف پارس جنوبی برود، باید حدود یک ساعت تا 40 دقیقه در گردنه‌ پیش برود و در نهایت به شهری برسد که 800 متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

به همین خاطر است که وقتی تیم‌ها از عسلویه به جم می‌رسند، در ابتدا بدن‌های بازیکنان دچار مشکل می‌شود و این تغییر ناگهانی ارتفاع از عسلویه تا جم، روی شرایط بدنی بازیکنان تأثیر می‌گذارد. به همین خاطر است که تیم‌ها ترجیح می‌دهند معمولاً یک روز زودتر در جم اقامت کنند که بدن بازیکنان به شرایط این شهر عادت کند.

مسوولانی که به مهمانسرای کشتیرانی دستور داده‌اند به استقلالی ها اتاق ندهند، دقیقاً قصد داشتند که بدن بازیکنان استقلال برای بازی با پارس جنوبی جم، دچار شوک ناشی از تغییر ناگهانی ارتفاع شود.

بعد از تهدیدهای لیدر باشگاه که هواداران استقلال را در صورت همراه داشتن نشانی از هواداری آبی‌پوشان، مسوول مال و جان شان می‌دانست، این قبیل کارشکنی‌ها از سوی جمی‌ها نشان از آن دارد که این بازی آنقدرها بی سروصدا برگزار نخواهد شد.

البته که باشگاه پارس جنوبی نه مسوولیت بیانیه تهدیدآمیز لیدر باشگاه را برعهده گرفته و نه اتاق ندادن مهمانسرا به استقلالی‌ها اما نمی توان این موضوع را کتمان کرد که این اتفاقات از سوی هرکسی انجام شده باشد، در نهایت به پای پارس جنوبی نوشته می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر دم از این باغ بری می رسد

    • زهرانیک اقبال سیسخت

      ان شالله استقلال دست پر از این بازی برمیگردد. یا علی

    • بدون نام

      بروعامو حالا باخته بهونه میاره

    • بدون نام

      بوشهریا مثل شماها نیستند که انواع واقسام کارها رومیکنید برای بردن اعم ازخریدن داور تا چیزای دیگه برین خجالت بکشین باختن که گریه نداره ارحالا میفهمن بازی سخته برای باخت داره بهونه میارن

    • آبی آسمونی

      خاک بر سر این فوتبال!

    • بدون نام

      واقعا روی تیمهای عربی رو سفید کردن اینقدر باید این تیمها باید کثیف باشن اخه این بازی رو اینطوری کردین بازیهای دیگه رو چکارمیکنین

    • داوید

      عقب افتاده های تازه به دوران رسیده شما کجا لیگ برتر کجا

    • بدون نام

      انگار استقلال با عربستان بازی داره. ولی هر کار که بکنید میبازید. فقط مواظب هوادارانتون باشید که با محرومیت شدید جریمه نشید. به نظر من شما با هوادارانتون بازی دارید تا با استقلال. به جرات میگم که بزرگترین نقطه ضعف پارس هوادارانش هستند.

    • بدون نام

      انشاالله که عامل باختتون همین هوادارانتون هستند. میگی نه تا پنجشنبه شب صبر کنید.

    • بدون نام

      پستی و نامردی تا چه حد؟

    • سعید

      اینها قصد دارند کثافت کاری که عواملشان در اهواز طی این چندسال فقط در بازی با پرسپولیس را انجام دادند معکوس کنند و از حالا قصد فرار رو به جلو را دارند.

    • بدون نام

      ما به مظلومیت عادت داریم.خدا حقمون رو میگیره.
      مکتب کثیف لنگ از این بهتر نمیشه.
      لنگ کثیف سوگلی حکومت

    • بدون نام

      بدبختا ترس از استقلال مثل خوره افتاده به جونتون!!! آبکش میشین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج