۷۵۹۴۵۶
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

حذف سفرهای خارجی از سبد گردشگری ایرانیان؟

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی معتقد است در صورت تداوم روند فعلی قیمت پروازهای خارجی، بسیاری از مردم عملا توان سفر به خارج از کشور را از دست می‌دهند.

خبرگزاری ایسنا: دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی معتقد است در صورت تداوم روند فعلی قیمت پروازهای خارجی، بسیاری از مردم عملا توان سفر به خارج از کشور را از دست می‌دهند.

مقصود اسعدی سامانی اظهار کرد: هرچند در ایام تابستان با توجه به افزایش تقاضا برای سفر افزایش حدی از قیمت ها قابل پیش‌بینی است اما افزایش نرخ ارز تخصیصی به ایرلاین ها از ٤٢٠٠ به ٩٠٠٠ تومان شرایط را متفاوت کرده است.

به گفته وی، قیمت‌هایی که در طول روزهای گذشته عرضه شده اند نشان می دهند قیمت ها بعضا دو برابر شده اند و این مسئله در شرایط فعلی تداوم خواهد داشت. از این رو بخش قابل توجهی از جامعه عملا امکان حضور در بازار پروازهای بین المللی را از دست می دهند.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه قیمت بلیت ایرلاین های داخلی کمتر از خارجی ها افزایش داشته، گفت: شرکت‌های ایرانی در این فضا توان رقابت بیشتری با خارجی ها پیدا می کنند اما آنچه مسلم به نظر می رسد این است که افزایش قیمت کاهش تقاضا را در پی دارد و در این فضا شرکت های ایرانی نیز متضرر خواهند شد.

سامانی ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیری مفید هم مردم امکان سفر خود را حفظ کنند و هم شرکت های هواپیمایی از این بازار مهم بی بهره نمانند.

پس از اجرایی شدن بسته جدید ارزی بانک مرکزی سازمان هواپیمایی کشوری نرخ ارز مورد استفاده ایرلاین ها را بر اساس سنا به حدود ٩٠٠٠ تومان افزایش داد. به دنبال این تغییرات نرخ بلیت پروازهای خارجی شرکت های داخلی و خارجی به شکل قابل توجهی افزایش یافت. بانک مرکزی در بسته جدید ارزی خود، ارز مسافرتی قبل را حذف و برای مسافران سیاست های جدیدی تعریف کرد که هنوز اجرایی نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به جای حرف یه کاری کنید، دیگه خودتونم از هواپیما استفاده میکنین، چقدر باید تاوان ندونم کاری رو بدیم

    • بدون نام

      بهتر بزارید قیمتها بره بالا پولدارها که دارند بنابر این باز هم میرن بی پولها هم که از اول نداشتند که برن پس فرقی نمیکنه .اینجوری لااقل بر افتضاحات دولت افزوده شده کمتر منت سرمون میزارن که داریم خدمت میکنیم ....

    • بدون نام

      از اینها چیزی نخواهید،
      ارزششو ندارن

    • بدون نام

      خیلی خوش به حالتون ...کشف نمودید ...در دخل و خرج روز مره... در تهیه ی دارو ... برای نفس کشیدن مانده ایم ...فکر سفر خارج حالشونو گرفته...برو خودت بمیر ...حقمونو نمی‌خوردید گردن کلفت نبودید

    • بدون نام

      بزار بره بالا . هر چیزی بره بالا یک روزی میاد پایین .

      پاسخ ها

      • کیارش

        راست میگی تا کی همه چی میخواد بره بالا. چهل سال صبر کردیم بالاخره نوبت ماهم میشود. خدا همیشه تاظره فقط خدا نه بنده خدا بهر شکلی که ظاهر شود

    • بدون نام

      چه اشکالی داره سفرهای خارجی حذف بشه؟
      اگر کسی پول داره برای خرج کردن سفر خارجی هم بره اگه پول کافی نداره خارج نره هیچ اشکالی پیشنمیاد.
      اما نمیشه گفت دلار سوبسیدی بدید که ببرند خارج خرج کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج