۷۶۰۲۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حکایت بازیکنان و دروازه‌های اشتباهی!

 هفته چهارم رقابت های لیگ برتر باز هم مثل سه هفته گذشته عبارت گل به خودی جلوی نام گلزن بازی به چشم می خورد، و در این هفته نه یک گلزن، که دو گلزن به اشتباه تیر خلاص را بر پیکره تیم شان وارد کردند.

وب سایت نود: در هفته چهارم لیگ برتر دو اشتباهی که منجر به دو گل به خودی شد، شکست دو تیم را به همراه داشت و این گلها کاملاً به زیان تیم های دریافت کننده تمام شد. در دیدار تیم های استقلال تهران و پارس جنوبی جم، تک گل بازی با ضربه آرمین سهرابیان به سمت دروازه مهدی رحمتی به ثمر رسید تا سه امتیاز حساس این بازی به شاگردان مهدی تارتار برسد.

در اهواز هم نساجی مازندران که با گل محمد عباس زاده در نیمه نخست از میزبانش پیش بود، در نیمه دوم و پس از دریافت گل تساوی، گل دوم را هم از فولاد خوزستان دریافت کرد؛ در صحنه گل دوم، شوت حسن بیت سعید با برخورد به دیرک دروازه نساجی، در مسیر برگشت توپ با برخورد به بدن حامد لک سنگربان نساجی آرام به گوشه دروازه رفت تا گل پیروزی بخش میزبان به این ترتیب به ثمر برسد.

گل به خودی حامد لک در دیدار برابر تیم سابقش یعنی فولاد خوزستان، یکصد و هشتادمین (۱۸۰) گل به خودی در تاریخ رقابت های لیگ برتر بود که ۵ آخر آن در فصل جاری به ثمر رسیده است. تعداد گل به خودی های به ثمر رسیده در هجدهمین دوره لیگ برتر بیشتر از گل به خودی های دوره دوم و سوم لیگ برتر بوده و تنها یک گل به خودی دیگر باعث می شود آمار این دوره با اولین و پنجمین دوره لیگ برتر مساوی شود.

در ادوار مختلف لیگ برتر، هفتمین دوره لیگ برتر از نظر تعداد گل به خودی بیشترین آمار را دارد؛ در آن دوره ۲۰ گل به خودی در تمام بازیها ثبت شده است. همچنین، با دو گل به خودی آرمین سهرابیان و حامد لک، تعداد گل به خودی های ثبت شده در هفته های چهارم ادوار مختلف لیگ برتر به ۵ گل رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج