۷۶۱۵۹۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نخستین همایش موسیقی آشیقی برگزار می‌شود

نخستین همایش موسیقی آشیقی به همت خانه موسیقی ایران و همکاری تشکل موسیقی آشیقی کانونن نوازندگانِ سنتی روز دوشنبه ۵ شهریور ماه در تالار همایش‌های فرهنگ و هنر برگزار می‌شود.

موسیقی ما: نخستین همایش موسیقی آشیقی به همت خانه موسیقی ایران و همکاری تشکل موسیقی آشیقی کانونن نوازندگانِ سنتی روز دوشنبه ۵ شهریور ماه در تالار همایش‌های فرهنگ و هنر برگزار می‌شود.

نخستین همایش موسیقی آشیقی برگزار می‌شود

در این همایش اجرا های متنوع موسیقی آشیقی توسط هنرمندان برجسته این رشته به روی صحنه می رود و توضیحات کارشناسان از دیگر بخش‌های برنامه خواهد بود.

این همایش روز دوشنبه، 5 شهریورماه از ساعت 21 در تالار همایش های فرهنگ و هنر واقع در خیابان انقلاب، نرسیده به چهارراه ولیعصر، نبش خیابان مظفر جنوبی، پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری برگزار می‌شود

ن جشنواره موسیقی جوان که با دبیری علی ثابت‌نیا از ۲۲ مرداد کار خود را در فرهنگسرای نیاوران آغاز کرده است، از ۶ تا ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ درتالار رودکی، در حضور هیئت داوران براساس جدول اعلام شده برگزار خواهد شد.

این جشنواره درتالار رودکی در دو بخش موسیقی دستگاهی و حفظ کل ردیف موسیقی ایران اجرا می‌کند؛ در بخش نخست سازهای تار ، سنتور ، کمانچه ، نی ، عود ، قانون و آواز و در بخش دوم سازهای ؛ ویلن ، گیتار، پیانو ، فلوت ، کلارینت ، ابوا و هورن نواخته می‌شود .

دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در سه رده سنی الف (۱۵-۱۸ سال) ، ب (۱۹-۲۳ سال) و ج (۲۴-۲۹ سال) با مشارکت گستردۀ استادان برجسته موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران، با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دفتر موسیقی، بنیاد رودکی و فرهنگسرای نیاوران از ۲۲ مرداد تا ۱۸ شهریور سال جاری در تهران برگزار می شود.

مراسم اختتامیه بخش نواحی 2 شهریورماه و اختتامیه بخش های موسیقی دستگاهی و کلاسیک این جشنواره 18 شهریور ماه 97 ساعت 20 در تالار وحدت برگزار می شود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج