اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۶۱۷۰۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«واکن» ۷۵ ساله از سینما سیر نمی‌شود

کریستوفر واکن هنرپیشه ۷۵ ساله متولد منطقه کویینز واقع در ایالت نیویورک آمریکا که دارای درجه فارغ التحصیلی در رشته اقتصاد هم هست و از اواسط دهه ۱۹۵۰ به بعد در بیش از ۱۰۰ فیلم سینمایی و محصول تلویزیونی مشاهده شده است.

بانی فیلم: کریستوفر واکن هنرپیشه ۷۵ ساله متولد منطقه کویینز واقع در ایالت نیویورک آمریکا که دارای درجه فارغ التحصیلی در رشته اقتصاد هم هست و از اواسط دهه ۱۹۵۰ به بعد در بیش از ۱۰۰ فیلم سینمایی و محصول تلویزیونی مشاهده شده، پس از اکران اخیر فیلم «جنگ با پدربزرگ» که ساخته تیم هیل است

«واکن» ۷۵ ساله از سینما سیر نمی‌شود

فقط یک فیلم دیگر را در ادامه سال ۲۰۱۸ در نوبت پخش دارد که کاری است به نام «توی جانشین ناپذیر» با کارگردانی استفانی امینگ و با تمی دراماتیک و خانوادگی. دوران های بسیار طولانی فعالیت های هنری واکن را باید به سه بخش تقسیم کرد که قسمت وسطی با در برداشتن سال های ۱۹۷۷ تا ۱۹۹۸ پربارترین ایام کار وی محسوب می شود.

در همین مقطع او بازی عالی اش در رل یک سرباز روانی ارتش آمریکا در ویتنام در فیلم ماندگار «شکارچی گوزن» جایزه اسکار نقش دوم مرد را تصاحب کرد و در فیلم های مطرح دیگری مانند «سگ های جنگی» (۱۹۸۰)، «منطقه مُرده» (۱۹۸۳)، «منظری به یک قتل» (۱۹۸۵)، «بت من برمی گردد» (۱۹۹۲)، «رابطه حقیقی» (۱۹۹۳) و «اسلیپی هالو» (۱۹۹۹) هم مشاهده شد

و در دهه کم بارتر ۲۰۰۰ هم در فیلم های «اگر می توانی مرا بگیر»، «هیراسپری» و «۷ روانی» بازی کرد و حتی حالا هم خیال کاستن از حجم فعالیت هایش را ندارد و از تلاش و فعالیت فراوان میسر نمی شود.

ناگفته نماند که «جنگ با پدربزرگ» که در سطور قبلی از آن یاد شد، واکن را پس از ۴۰ سال یک بار دیگر با رابرت دنیروی معروف و بزرگ همبازی کرده است. مرتبه اول همکاری آنها در سال ۱۹۷۸ و برای فیلم تحسین شده و چندین و چند اسکاری «شکارچی گوزن» بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج