۷۶۲۹۶۸
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

شکست یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت

نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت با پیروزی میزبان آبادانی پایان یافت.

خبرگزاری تسنیم: دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در ادامه دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۱۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود صنعت نفت به اتمام رسید. میلاد جهانی در دقیقه ۲۳ این بازی موفق شد دروازه پرسپولیس را باز کند.

ترکیب صنعت نفت: شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، حسین ساکی، سیروان قربانی، حسین بغلانی، اکبر ایمانی، مصطفی احمدی، بهنام برزای، میلاد جهانی و کرار جاسم.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، بشار رسن، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و علی علیپور.

دقیقه ۵: علی علیپور موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه این بازیکن بی‌دقت زده شد تا به اوت برود.

دقیقه ۲۳: کرار جاسم در تعلل مدافعان پرسپولیس، میلاد جهانی را صاحب توپ کرد و این بازیکن هم توانست به راحتی دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند.

دقیقه ۲۵: بهنام برزای از تیم صنعت نفت با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۳۰: تیم صنعت نفت صاحب ضربه ایستگاهی شد که ارسال روی دروازه، ضربه سر بهنام برزای را به دنبال داشت، اما توپ او به اوت رفت.

دقیقه ۳۵: صنعت نفت صاحب موقعیت خوب دیگری شد که شوت بازیکنان این تیم به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد، هرچند کمک داور مسابقه پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برده بود.

دقیقه ۳۶: شروع مجدد خوب علیرضا بیرانوند و ارسال توپ به زمین صنعت نفت، علیپور را با شهاب گردان در موقعیت تک به تک قرار داد، اما پیش از رسیدن مهاجم پرسپولیس به توپ، دروازه‌بان صنعت نفت توپ را دور کرد.

دقیقه ۴۰: ارسال بشار رسن به محوطه جریمه صنعت نفت، می‌توانست برای این تیم خطرناک ساز شود که مدافعان صنعت نفت تن به کرنر دادند.

دقیقه ۴۳: پاس رسن پشت مدافعان صنعت نفت برای مهاجمان پرسپولیس موقعیت خوبی ایجاد کرد، اما این بارهم گردان با هوشیاری از دروازه خارج شد و توپ را دور کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بردران خواهران ریس جمهور . جهانگیری افای لاریجانی .احمدی نژاد وزیر ورزش ما باید به کی بگیم پرسپولیس مشکل بدنی دارد بدنساز ندارد آقای مارکو تعطیله به کی بگیم ایا کسی هست مرایا ی کند

    • بدون نام

      خخخخخ، لنگ سوراخخخخخ!!!!

    • سرخ پوش

      هرچند اشتباه و غرور باعث گل خوردن بیراوند شد اما چرا سمت نمیکت دفاع جمع میشد هم عامل بعدی ...غرور آفت هر چیز خوب هست.....کرار را بزنید

    • بدون نام

      اومدم بگم چطور برق ها خاموش شد و تلویزیون قطع و .....خدا فقط !!!!! حتی تماشاگران هم بیرون کنید باز گزارشگر باچه لحن گفت گل شد که انگار عمیق اب لازم داشت وداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج