۷۶۳۰۲۹
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

از فدراسیون اصرار، از کی‌روش انکار

فدراسیون فوتبال و مدیران وزارت ورزش می‌گویند کی‌روش سرمربی ایران است اما سرمربی پرتغالی در لفافه از فدراسیون و وضعیت تیم ملی انتقاد می‌کند. به نظر می‌رسد تیم ملی ایران با این روند کیلومترها از رسیدن به قهرمانی آسیا فاصله دارد.

ایسنا: فدراسیون فوتبال و مدیران وزارت ورزش می‌گویند کی‌روش سرمربی ایران است اما سرمربی پرتغالی در لفافه از فدراسیون و وضعیت تیم ملی انتقاد می‌کند. به نظر می‌رسد تیم ملی ایران با این روند کیلومترها از رسیدن به قهرمانی آسیا فاصله دارد.

چند روز دیگر باید اردوی تیم ملی فوتبال شروع شود اما هیچ آثار و نشانه‌ای از این موضوع وجود ندارد جز این که فدراسیون فوتبال به برخی از بازیکنان و باشگاه‌های خارجی دعوت نامه حضور ملی پوشان در اردو را داده است اما کدام اردو؟

بعد از جام جهانی، ثبات هم از تیم ملی ایران رفت. سردار و گوچی خداحافظی کردند و کی‌روش هم قراردادش به پایان رسید.

از فدراسیون اصرار، از کی‌روش انکار

با این وجود طبق برنامه لیگ برتر و برنامه ارائه شده از سوی کی‌روش به فدراسیون فوتبال، تیم ملی تا چند روز دیگر باید اردوی خود را برگزار کند و طبق پیش بینی‌ها دو بازی تدارکاتی داشته باشد. تقریبا برنامه تیم ملی مشخص است اما تیمی که سرمربی ندارد چطور اردو برگزار می‌کند؟

مهدی تاج و مدیران وزارت ورزش از چند ماه قبل مدام از حضور کی‌روش در تیم ملی سخن به زبان آوردند اما کی‌روش تنها کسی بود که یک کلام هم درباره این موضوع صحبت نکرد. او چندی قبل در پیامی از هواداران به خاطر هفت سال همراهی با تیم ملی و دستاوردهایی که به دست آمده بود تشکر کرد. کی‌روش بعد از مدت‌های مدید از آماده بودن یا نبودن صحبت کرده است اما نامی از کسی نبرده است.

مشخصا اشاره او به تیم ملی ایران است که در بلاتکلیف‌ترین شرایط قرار دارد و هیچ نشانی از تیمی که به دنبال رسیدن به قهرمانی آسیا است، ندارد.

مهدی تاج بارها گفته کی‌روش و ایران به توافق رسیده‌اند اما چه دلیلی وجود دارد که کادرفنی تیم ملی با وجود شروع لیگ برتر در ایران حضور ندارند و بازی‌ها را تماشا نمی‌کنند؟

کی‌روش نه تایید می‌کند از تیم ملی رفته و نه می‌گوید توافق کرده است. در این بین فقط فدراسیون فوتبال و مهدی تاج اصرار دارند کی‌روش را سرمربی تیم ملی بدانند اما از حرف تا عمل فرسنگ‌ها فاصله است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا مرادی

      کی روش دروغگو از ایران برو

    • بدون نام

      تیم های لیگ برتر را درسن کن منت پرتقال فروش را نکش اقای تاج .

    • بدون نام

      میخواد قیمت دستمزد و آپشن های قرارداد خودشو زیاد کنه. وگرنه کی نمیدونه که به کیروش هیچ جا جز ایران نه پست و مقام میدن، نه اینطوری پول هنگفت... پول هایی که از بیت المال بابت مرخصی های بلندمدت و غرغر کردن های ایشون پرداخت میشه. در فدراسیون و تیم ملی هیچ عزم و تلاشی برای قهرمانی دیده نمیشه. کاش زودتر به سراغ گزینه های جایگزین برن.

    • ارتش سرخ

      ای بابا؛ یه مربی ایرانی بزارید و وسلام؛ ولمون کنید با این شخص بی شخصیت،

    • بدون نام

      چه حساب کتابی این وسطه که آقایون این همه ناز میکشن ولش کنید کسی که دلش با ایران نیست بره بهتره.از کی روش فقط یه چیز دیدیم اون هم اتوبوسی بازی کردن چیز دیگه ای ندیدیم.

    • بدون نام

      تاج تنها کسی هست تیم را نابود وا۶د کرد انهم یک تنه از بس به فکر چاپیدن هستن هم خودش هم اطافش فقط به فکر اینم میزاره میره کانادا

    • بدون نام

      انشااله گردن خوردش بره ازایران بزدل موزامبیکی

    • بدون نام

      این ۸سال کیروش کی بازیهای لیگ و تماشا کرده که حالا بخواد تماشا کنه،میراث کیروش واسه فوتبال ایران همون فوتبال کثیف بحرینی ست همون بهتر که گورشو گم کنه
      خاک بر سر مسولین ورزش ایران که کیروش داره باهاشون بازی میکنه،کدوم تیم حاضره با کیروش قرارداد ببنده
      ی مربی درجه ۳اروپا ست،اقایان کیروشی پور یکی از افتخارات کیروش و بگن

    • rira

      داداش برو دیگه. بس دیگه هر چی چاپیید مملکتو. تو و تاج بزرگترین دلالها و دشمن فوتبال این مملکتین. از عادل فردوسی پورم که نگم برات

    • بدون نام

      گند زد ب فوتبالمون با این تاکتیک ضدفوتبالش نه جامی گرفتیم و نه فوتبال قشنگی بازی میکنیم قبلا اگر هم جام نمیگرفتیم در عوض از فوتبال زیبای تیم ملی لذت میبردیم
      کلاغه اومد راه رفتن کبک رو یاد بگیره راه رفتن خودش هم از یتدش رفت این حکایت فوتبال ما شده با کیروش پر مدعا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج