۷۶۳۲۲۹
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

اکبرپور: باقری، ژاوی و گابی را مهار می‌کند

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است اگر فرشید باقری در میانه میدان محکم بازی کند، نبرد را از ژاوی و گابی خواهد برد و آن‌ها را مهار خواهد کرد.

ایسنا: علیرضا اکبرپور، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره دیدار با فولاد اظهار کرد: عملکرد استقلال در مقابل فولاد تحت تاثیر بازی آسیایی این تیم مقابل السد قرار داشت و بازیکنان این تیم نتوانستند توانایی واقعی خود را به نمایش بگذارند.

او ادامه داد: البته این نوع عملکرد طبیعی است زیرا بازیکنان استرس بازی با یاران ژاوی و ترس از مصدومیت داشتند. هم‌چنین دیدار با تیم‌هایی مثل فولاد و پارس جنوبی مهم است و شاگردان شفر نباید به‌خاطر لیگ قهرمانان آسیا به امتیازات لیگ بی‌توجه باشند.

استقلال در این دیدار می‌توانست برنده باشد و فولاد نیز از شرایط استقلال مطلع بود و می‌دانست که آبی‌های پایتخت محتاطانه بازی‌خواهند کرد و به همین دلیل شاگردان پورموسوی ۹۰ دقیقه دفاع کردند و حتی فرصت گلزنی خاصی روی دروازه رحمتی ایجاد نکردند.

اکبرپور: باقری، ژاوی و گابی را مهار می‌کند

مهاجم سال‌های قبل استقلال درباره موفق نبودن استقلالی‌ها در گلزنی در دو دیدار اخیر مقابل فولاد و پارس جنوبی جم تصریح کرد: استقلال یاران جدیدی را در خط حمله جذب کرده است و هماهنگی این نفرات زمان خواهد برد.

البته دیگر دلیل ناکامی استقلال در گلزنی، تغذیه نشدن مهاجمان است. هافبک‌های هجومی و دفاع‌های کناری استقلال در موقعیت ‌سازی برای مهاجمان خوب عمل نکردند و نتوانستند دفاع حریف را تحت فشار قرار دهند.

او اضافه کرد: موقعیت‌یابی هافبک‌های هجومی و دفاعی استقلال در موقع حملات مناسب نیست و تعداد کمی بازیکن در حمله‌ها در محوطه جریمه و و پشت ۱۸ قدم قرار دارند. همین باعث می‌شود آبی‌ها در گلزنی ناکام باشند و در مقابل حریفان‌شان به مشکل بخورند.

وظیفه مهاجم نوک تنها گلزنی نیست و باید علاوه بر گلزنی و بازی‌سازی، مدافعان حریف را نیز تحت فشار قرار دهد و حواس آن‌ها را پرت کند تا بقیه بازیکنان از موقعیت‌های به‌دست آمده استفاده کنند.

اکبرپور در پاسخ به این سوال که آیا با این وضعیت، استقلال می‌تواند برابر السد به برتری برسد؟ گفت: شفر برای بازی با السد برنامه دارد.

استقلال هر چه در چنته دارد را باید مقابل السد به روی داریه بریزد و با تمام توان بازی کند. در قطر نتیجه گرفتن سخت است و استقلال باید در همین تهران کار این تیم را یکسره کند. هماهنگی بازیکنان جدید نیاز به تمرین زیادی می‌خواهد و امیدوارم بازیکنان در این فرصت به درک بالایی از بازی هم برسند.

وی در پایان گفت: به نظرم کلیدی‌ترین بازیکن استقلال در مقابل السد فرشید باقری خواهد بود. او رابط دفاع و حمله است و اگر در میانه میدان محکم بازی کند، نبرد را از ژاوی و گابی خواهد برد. البته فرشید اسماعیلی و وریا غفوری می‌توانند دیگر بازیکنان تاثیرگذار استقلال باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همان صفا هادی بخرید به جای کریمی و دانشگر پنالتی و اخراج میشه در بازی بزرگ وهمش پاس عقب می دهند

    • بدون نام

      ای خدا دوباره این بیسواد حرف زد .

    • بدون نام

      خخحخخخخخخ مهار بابا مهار جمعش کن بزار باد بیاد

    • ابراهیم-رامشیر- خوزستان

    • ابراهیم-رامشیر- خوزستان

    • بدون نام

      واقعا هم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج