۷۶۳۵۶۹
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

آغاز ثبت‌نام ارز دانشجویی از فردا

دانشجویان متقاضی دریافت ارز از فردا چهارم شهریور ماه فرصت دارند برای ثبت‌نام به سامانه سازمان امور دانشجویان ثبت کنند.

خبرگزاری ایسنا: دانشجویان متقاضی دریافت ارز از فردا چهارم شهریور ماه فرصت دارند برای ثبت‌نام به سامانه سازمان امور دانشجویان ثبت کنند.

سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در اطلاعیه ای اعلام کرد: دانشجویان متقاضی ارز از فردا چهارم تا نهم شهریور ماه فرصت دارند درخواست‌های خود برای دریافت ارز دانشجویی را در سامانه سازمان امور دانشجویان وزارت علوم ثبت کنند.

آغاز ثبت‌نام ارز دانشجویی از فردا

در اطلاعیه سازمان امور دانشجویان وزارت علوم آمده است: "کلیه دانشجویان واجد شرایط متقاضی ارز دانشجویی چنانچه تاکنون موفق به تکمیل فرم های درخواست ارز برای بازه زمانی اول فروردین تا 31 شهریور ماه در سامانه مشارکت دانشجو (نشا) نشده اند، صرفا از تاریخ 4 تا 9 شهریور ماه می توانند فرم‌های لازم به همراه مدارک مورد نیاز را تکمیل و در سامانه نشا به آدرس http://nesha.saorg.ir بارگذاری نمایند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، بدیهی است بعد از تاریخ فوق الذکر هیچ گونه بارگذاری در سامانه مشارکت دانشجو (نشا) برای بازه زمانی مورد اشاره مجاز نخواهد بود".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وزارت علوم

      فعلا از صدقه سر برجام 18 میلیون یورو داریم ، تا مدعی براش پیدا نشده دانشجوها صف بکشند !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمکدون اصل پولا با هواپیما رفت سوریه

    • بدون نام

      کارمون به کجا رسیده که واسه دلار چهارهزار تومانی که خودش هم باز فاجعس باید صف ارز دولتی وایسیم با این فرمون ایران ونزوئلایی در راهه

    • بدون نام

      اینم گندش در میاد بعد میگن چرا اونا که مدرک داشتن دانشجو نبودن ارز گرفتن رانتی خخخ

    • بدون نام

      این بسته اروپایی، بیشتر از آنکه نشان دهنده حمایت از ایران باشد، اقدامی تحقیرآمیز است.

    • دانشجو

      من یک ماه پیش برای دریافت ارز دانشجویی به بانک عامل مراجعه کردم همه مدارکم کامل بود ولی هر بار خیلی تابلو به یک چیزی گیر میدادن منم همه ی درخواستاشونو برآورده کردم و دیگه بهانه ای نداشتن تا این بخشنامه جدید صادر شد حالا باز شروع کردن به گیر دادن! الانبانک میگه طبق این بخشنامه فقط به کسانی ارز میدیم که ترمشون از اول فروردین شروع شده و تا آخر شهریور ادامه داره!!! بخشنامه جوری نوشته شده که بانک به راحتی خودشو به کج فهمی زده .
      آخه مگه چندتا دانشگاه توی دنیا هست که ترمشون از اول فروردین شروع میشه؟؟!! چرا به شعور مردم توهین میکنین؟. برترینها لطفا سانسور نکن خواهش میکنم موضوع رو پیگیری کن

    • علی

      ترم پاییز گذشته رو ندادن و گفتن که دیگه باطل شده و ترم بهار از 15هزار(9 تا شهریه و 6 تا مقرری) گفتن فقط نیمی از مقرری یعنی 3هزارشو میدن چون ترمم از ژانویه شروع شده و طبق قانون جدید تنها سه ماهه سال 97 رو میدن! 9هزار شهریه هم میگن به خاطر تحریم امکان ارسالش به دانشگاه نیست و به خودم نیز تحویل نمیدن! اگر ما هم آقازاده بودیم الان لنگ سالی 30هزار تا نبودیم که بعد از کلی انتظار بشه 3هزار!!!!!! مثلا به نام دانشجو 30هزار تا زده شده ولی معلوم نیست 27هزار دلار بیقیش میره جیب کدام آقا و آقازاده؟ بهتره این 3هزار هم بفرستید برای آقازاد هاتون بهشون سخت نگذره

    • بدون نام

      بانک تجارت طبق بخشنامه اخیر اعلام کرد تنها به کسانی ارز پرداخت میکند که ترم تحصیلی آنها از فروردین شروع شده باشد سپس با اصرار و توضیح فراوان بنده،اعلام کردند که تنها میتوانند نیمی از آنرا_ 3هزاردلار_ پرداخت کنند باز هم زیر بار نرفتم تا اینکه قرار شد از بانک مرکزی در این خصوص استعلام کنند الان بیست روز است که از استعلام آنها میگذرد اما انگار قرار نیست جواب این استعلام تا ابطال بخشنامه و ابطال پرداخت ارز دانشجویی به دستشان برسد اگر نامه استعلام با شتر هم فرستاده شده بود باید دو هفته پیش بر می گشت شاید هم شتر را گرگ خورده باشد و من بیهوده منتظر بازگشت شترم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج