۷۶۳۷۷۱
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

نامجو مطلق: استقلال در تهران، کار را تمام کند

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال می‌تواند در بازی رفت با السد به پیروزی برسد و تکلیف صعود را تا حد زیادی مشخص کند.

فارس: مجید نامجو مطلق در مورد دیدار روز دوشنبه استقلال با السد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال بازی سختی پیش رو دارد. السد تیم پرمهره‌ای است که بازیکنان توانمند زیادی دارد اما استقلال میزبان این مسابقه است و این مساله می‌تواند به سود استقلال باشد.

من خودم با السد مقابل استقلال در آسیا بازی کرده‌ام. حضور هواداران از نظر روحی و روانی می‌تواند به بازیکنان استقلال کمک کند آن زمان که من با السد به ورزشگاه آزادی آمدم حضور یکصد هزار هوادار در ورزشگاه بازیکنان السد را دچار استرس کرد. بازیکنان شرایط طبیعی‌شان را از دست دادند.

نامجومطلق تصریح کرد: البته السد در این فصل بازیکنان بزرگی دارد که تماشاگران زیادی را در ورزشگاه دیده‌اند و تجربه این جو را دارند با این حال حضور هواداران می‌تواند در نتیجه بازی تاثیرگذار باشد و به حریف استرس وارد می‌کند.

این کارشناس فوتبال با اشاره به شرایط فنی مسابقه عنوان کرد: استقلال اگر بتواند در ورزشگاه ازادی پیروز شود می‌تواند بازی برگشت را کنترل کند و شاید بتوان گفت نتیجه بازی رفت تکلیف تیم صعود کننده را مشخص می‌کند. السد خط هافبک قدرتمندی دارد که باید این خط را از کار انداخت. در السد هافبک‌هایی مثل ژاوی و گابی باعث شد که یک خط هافبک قدرتمند را شاهد باشیم.

نامجو مطلق در مورد نتیجه بازی‌اش با استقلال در زمان بازیگری‌اش گفت: آن زمان ما با استقلال در قطر به مساوی یک بر یک رسیدیم و در بازی برگشت یک بر صفر از استقلال شکست خوردیم. البته بعد از آن من به استقلال امدم و توانستیم قهرمان آسیا شویم.

وی در مورد اینکه السد در ۳ بازی ۱۷ گل زده اظهار داشت: استقلال باید خط هافبک السد را از کار بیندازد و ارتباط خط هافبک و مهاجمان السد را قطع کند. این تیم قطری در فاز هجومی بسیار قدرتمند است اما اگر استقلال بتواند ارتباط هافبک و خط حمله السد را قطع کند می تواند از نقاط ضعفش به این تیم ضربه بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • R SS

      با خریدهای صدتایه غازی که داشته حتما همینجا تموم میکنه

    • بدون نام

      زرششششششکککککککک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج