۷۶۴۴۳۰
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

رونمایی از لامبورگینی آونتادور SVJ؛ این هیولای سرکش!

لامبورگینی از نسخه SVJ آونتادور در فستیوال پِبِل بیچ کالیفرنیا رونمایی کرد. این هیولای سرکش لامبورگینی آن طور که آمار و ارقام نشان میدهد، می‌تواند به راحتی بر صدر خودرو‌های سوپر اسپرت قرار گیرد.

وبسایت ماشین3: لامبورگینی ‌از ‌نسخه SVJ آونتادور در فستیوال پِبِل بیچ کالیفرنیا رونمایی کرد. این هیولای سرکش لامبورگینی آن طور که آمار و ارقام نشان میدهد، میتواند به راحتی بر صدر خودروهای سوپر اسپرت قرار گیرد.لامبورگینی ‌از ‌نسخه SVJ آونتادور در فستیوال پِبِل بیچ کالیفرنیا رونمایی کرد. این هیولای سرکش لامبورگینی آن طور که آمار و ارقام نشان میدهد، میتواند به راحتی بر صدر خودروهای سوپر اسپرت قرار گیرد.

رونمایی از لامبورگینی آونتادور SVJ؛ این هیولای سرکش!

وقتی پشت فرمان این هیولای سرکش می نشینید، مواظب اعضای بدنتان باشید. چون با یک هیولای وحشی واقعی طرف هستید. پس فرمان را محکم بگیرید و از جایتان تکان نخورید.

رونمایی از لامبورگینی آونتادور SVJ؛ این هیولای سرکش!

خصوصیات بارز لامبورگینی آونتادور SVJ

موتور ۱۲ سیلندری ۶.۵ لیتری با توان ۷۷۰ ‌اسب بخار و گشتاور ۸۵۰۰ دور بر دقیقه که میتواند ظرف ۲.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.آونتادور SVJ حداکثر سرعتی معادل ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت داشته و تایرهای ویژه پیرِلی پی زیرو کورسا اختصاصا برای آن بازطراحی شده است.لامبورگینی این نسخه از svj را در سبک ترین حالت ممکن ساخته است. وزن این هیولای جذاب ۱۵۲۵ کیلوگرم بوده و با سیستم نوین (( ایرودینامیک فعال لامبورگینی )) که محاسبه و واکنش سریع خودرو را در برابر‌سرعت و شرایط جاده ای بر عهده دارد میتوان به بهترین‌ضریب آیرودینامیک خودرو دست یافت.

این سیستم باعث میشود تا لامبورگینی آونتادور SVJ هنگام پیچ ها به زمین بچسبد و نیز در مسیرهای مستقیم، هوا را شکافته و به جلو حرکت کند.

رونمایی از لامبورگینی آونتادور SVJ؛ این هیولای سرکش!

ممکن است خیره کننده ترین المان لامبورگینی آونتادور SVJ، بال عقب فیبر کربن آن باشد. در کنار لامبورگینی آونتادور SVJ استاندارد، لامبورگینی از یک نسخه خاص با نام svj63 نیز رونمایی کرده است. نکته جالب در مورد این نسخه خاص این است که عدد 63 بر مبنای سال تاسیس شرکت لامورگینی یعنی 1963 می باشد. نکته جالب دیگر این است که قرار است تنها 63 دستگاه از این مدل خاص تولید شود. این در حالی است که تعداد لامبورگینی آونتادور SVJ استاندارد 900 دستگاه میباشد.

رونمایی از لامبورگینی آونتادور SVJ؛ این هیولای سرکش!

کمپانی لامبورگینی اعلام کرده است که خریداران در ابتدای سال ۲۰۱۹ می توانند این خودرو را با قیمت پایه۵۱۷ هزارو ۷۷۰ دلارخریداری نمایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با دلار 15000 تومانی چقد میشه ؟

    • بدون نام

      فقط پراید آپشنال (زه بغل دار )

    • SON OF MAN

      سالار جاده ها
      فقط پرايد

    • پریسا

      خیلی خوشگله!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج