۷۶۴۸۹۰
۶ نظر
۵۰۸۳
۶ نظر
۵۰۸۳
پ

مرسدس بنز‌ ای کیو Silver Arrow؛ یک کانسپت رویایی

به فاصله ۸۱ سال از رونمایی تاریخی پیکان نقره‌ای توسط مرسدس بنز در سال ۱۹۳۷، ستاره آلمانی با معرفی یک کانسپت رویایی به نام ای. کیو سیلور اَرو (EQ Silver Arrow) در فستیوال خودرو مونتری در کالیفرنیای آمریکا، برای تمام حریفان خود خط و نشان کشید.

وب سایت فرادید: مرسدس برای لذت بیشتر علاقمندان به موتور‌های بنزینی از یک موتور وی ۸ توربو در قلب‌ای کیو Silver Arrow استفاده کرده تا رسما هیولایی کم‌نظیر را به عاشقان خودرو‌های سریع و مسابقه‌ای معرفی کند. موتور مذکور که ساخت AMG است و در خودرو مسابقه‌ای بنز در مسابقات فرمولا ۱ استفاده شده، با قرارگرفتن در کنار یک موتور الکتریکی ۷۳۸ اسب بخاری، رسما یاد و خاطره پیکان نقره‌ای بنز را زنده کرده است.

مرسدس بنز‌ ای کیو Silver Arrow؛ یک کانسپت رویایی

به فاصله ۸۱ سال از رونمایی تاریخی پیکان نقره‌ای توسط مرسدس بنز در سال ۱۹۳۷، ستاره آلمانی با معرفی یک کانسپت رویایی به نام ای. کیو سیلور اَرو (EQ Silver Arrow) در فستیوال خودرو مونتری در کالیفرنیای آمریکا، برای تمام حریفان خود خط و نشان کشید. این اتومبیل که به نوعی سرمشق شرکت بنز برای ورود و موفقیت در بازار خودرو‌های الکتریکی است، جز پیکان نقره‌ای بنز به هیچ خودرو دیگری شباهت ندارد و با فرم بسیار پیشرو وخلاقانه‌ای تولید شده است.

مرسدس بنز‌ ای کیو Silver Arrow؛ یک کانسپت رویایی

مرسدس برای لذت بیشتر علاقمندان به موتور‌های بنزینی از یک موتور وی ۸ توربو در قلب‌ای کیو Silver Arrow استفاده کرده تا رسما هیولایی کم‌نظیر را به عاشقان خودرو‌های سریع و مسابقه‌ای معرفی کند. موتور مذکور که ساخت AMG است و در خودرو مسابقه‌ای بنز در مسابقات فرمولا ۱ استفاده شده، با قرارگرفتن در کنار یک موتور الکتریکی ۷۳۸ اسب بخاری، رسما یاد و خاطره پیکان نقره‌ای بنز را زنده کرده است.

مرسدس بنز‌ ای کیو Silver Arrow؛ یک کانسپت رویایی

این خودرو با داشتن فناوری واقعیت‌های افزوده، موتور الکتریکی، یک صندلی مسابقه‌ای و فرم بدنه قطره‌ای از هر نظر محصولی پیشرو و جذاب است ضمن اینکه مرسدس برای لذت بیشتر علاقمندان به موتور‌های بنزینی از یک موتور وی ۸ توربو در قلب‌ای کیو Silver Arrow استفاده کرده تا رسما هیولایی کم‌نظیر را به عاشقان خودرو‌های سریع و مسابقه‌ای معرفی کند. موتور مذکور که ساخت AMG است و در خودرو مسابقه‌ای بنز در مسابقات فرمولا ۱ استفاده شده، با قرارگرفتن در کنار یک موتور الکتریکی ۷۳۸ اسب بخاری، رسما یاد و خاطره پیکان نقره‌ای بنز را زنده کرده است. آلبوم تصاویر مدل 2019 پیکان نقره‌ای بنز را ببینید.

مرسدس بنز‌ ای کیو Silver Arrow؛ یک کانسپت رویایی

پیکان نقره‌ای که در سال ۱۹۳۷ موفق شده بود با مهندسی برجسته مرسدس بنز تا سرعت ۴۳۲ کیلومتر در ساعت هم حرکت کند، به مدد فرم بدنه قطره‌ای از توان بالایی برای شتابگیری بهره می‌برد. مدل ۲۰۱۹ پیکان نقره‌ای نیز با همان فرم کلی بدنه، به لطف استفاده گسترده از فیبر کربن و آلیاژ‌های سبک، بدنه باریک، رنگ نقره‌ای مشهور آلوبیم (Alubeam)، رینگ و لاستیک مخصوص ۲۴ اینچی، بدنه ۵.۳ متری و یک صندلی مسابقه‌ای ابرخودرویی پیشرفته و بسیار سریع است که علاوه بر تکنولوژی ساخت اختصاصی از طراحی بی‌مانندی در بدنه و اتاق سود می‌برد.

مرسدس بنز‌ ای کیو Silver Arrow؛ یک کانسپت رویایی

مرسدس بنز‌ ای کیو Silver Arrow؛ یک کانسپت رویایی

مرسدس بنز‌ ای کیو Silver Arrow؛ یک کانسپت رویایی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تنها

      زه بغل هم داره تو آپشن هاش؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه دیگه به سایپا گفتن بمون زه بقل بده، ندادن بشون

    • بدون نام

      خیلی قیافهدی مسخرهدای داره
      کجاش رویاییه آخه!
      بیشتر شبیه کابوسه تا رویا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ب تو دادن نگیرش

    • بدون نام

      سمند که قشنگتر از اینه

    • بدون نام

      این کجا سایپا پراید بدون زه بغل کجا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج