۷۶۵۰۵۱
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

۴۰۰ هزار دلار حاجی‌صفی در گاو صندوق زنوزی

اختلاف حاجی‌صفی با تراکتورسازی نزدیک دو میلیارد است و البته سپاهان هم تلاش می‌کند سقف قراردادهای خود را به این بازیکن اختصاص بدهد.تراکتور البته در راه جذب احسان دست به دامن شجاعی و دژاگه نیز شده.

ایران ورزشی: برای احسان حاجی‌صفی پیشنهاد اروپایی هست اما نه آنچنان پرمایه. او از فهرست المپیاکوس خارج شده، سرمربی پرتغالی علاقه‌ای به سبک بازی‌اش ندارد اما احسان در یونان همچنان هواخواهانی دارد. بخصوص پانیونیوس که برای جذب ستاره سابق خود اقدام کرده اما گویا حاجی‌صفی با این انتقال مخالف است.

احسان بار دیگر هوای بازی در لیگ ایران را در سر دارد و به همین دلیل مشغول مذاکره با دو تیم سپاهان و تراکتورسازی است.

سپاهان در سمت چپ خط دفاع، سعید آقایی را در اختیار دارد و در خط میانی و کناره‌ها هم بازیکنان آماده‌ای نظیر مهدی کیانی، مهرداد محمدی، ساسان انصاری و جلال علیمحمدی عضو این تیم هستند.

۴۰۰ هزار دلار حاجی‌صفی در گاو صندوق زنوزی

فهرست پرستاره اما دلیل قانع کننده‌ای نیست که سپاهان از کاپیتان سابق خود بگذرد و برای جذب او تلاش نکند. امیر قلعه‌نویی که در سه مقطع سابقه کار با حاجی‌صفی را در سپاهان و تراکتورسازی دارد، از بازگشت احسان استقبال کرده و مامئوریت جذب او را به باشگاه سپرده است.

حاجی‌صفی در لیگ ایران بازیکن گران‌قیمتی است. او با توجه به روزمه پرباری که دارد-انجام 98 بازی ملی و سابقه بازی در یونان و آلمان و دو‌ جام‌جهانی- به همین سادگی‌ها با بازی در لیگ ایران موافقت نخواهد کرد.

وقتی بازیکنی نه چندان باکیفیت، در لیگ ایران یک میلیارد دستمزد می‌گیرد، حاجی صفی هم می‌تواند مبلغی در حدود 600 هزار دلار طلب کند. مبلغی که او در مذاکره با مدیران باشگاه تراکتورسازی از آن‌ها خواسته تا به تبریز برود و پیراهن این باشگاه را برای دومین بار بپوشد.

برای تراکتورسازی که در مسیر جذب اشکان دژاگه و مسعود شجاعی، هزینه‌های سرسام‌آوری را متحمل شده، پرداخت این رقم به حاجی‌صفی کار سختی نیست اما زنوزی آخرین تلاش‌های خود را انجام می‌دهد تا تخفیفی در حدود 200 هزار دلار از کاپیتان سوم تیم‌ملی‌ایران بگیرد. یعنی 400 هزار دلار با چند بند ویژه برای حاجی‌صفی در نظر بگیرد و او را برای حضور در تراکتورسازی راضی کند.

تراکتورسازی خوب می‌داند حاجی‌صفی به پیراهن سپاهان عرق دارد و به همین سادگی‌ها آن را از دست نمی‌دهد. بنابراین این باشگاه برای جذب احسان، کاپیتان‌های اول و دوم تیم‌ملی را مأمور کرده تا موافقت این بازیکن را جلب کنند.

با توجه به باقی ماندن دو فصل از قرارداد حاجی‌صفی، المپیاکوس روی رضایت‌نامه او حدود 500 هزار دلار تا یک میلیون دلار قیمت گذاشته.

یعنی هر تیمی او را به عنوان یک خرید قطعی می‌خواهد باید این مبلغ را هزینه کند. مبلغی که برای تیم‌های ایرانی به هیچ وجه قابل پرداخت نیست. به همین دلیل دو باشگاه سپاهان و تراکتورسازی مشغول بررسی انتقال قرضی حاجی‌صفی هستند تا مبلغی را برای دریافت رضایت‌نامه او هزینه نکنند.

اختلاف حاجی‌صفی با تراکتورسازی نزدیک دو میلیارد است و البته سپاهان هم تلاش می‌کند سقف قراردادهای خود را به این بازیکن اختصاص بدهد تا از وجود او در مسیر قهرمانی و بازگشت به روزهای اوج استفاده کند.

احسان تا امروز و حداقل در رسانه ها واکنشی به دو پیشنهادی که دریافت کرده، نشان نداده اما در حال مذاکره است تا بهترین تصمیم ممکن را بگیرد. تصمیمی که هم از لحاظ مالی و هم فوتبالی به سود او باشد. اخبار منتشر شده اما نشان می‌دهد که گزینه نخست حاجی‌صفی در بازگشت به لیگ ایران، سپاهان است و تراکتورسازی در اولویت بعدی او قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای زنوزی سر عقل بیا از این بازیکن های پول پرست نتیجه‌ نمیگیری روی بچه های محلی س مایه گذاری کن.

    • بدون نام

      به نفع حاج صفی بیاد داخل بازی کنه چه مشتری داشته باشه یا نه

    • بدون نام

      اين که ميگه خون زرد تو رگامه پس چرا پول گيجش کرده کسي که عاشق تيمش باشه بايد به نظر من با قرارداد حيلي کم هم برا تيمش بازي کنه پس پيداس عاشق نيست وگرنه نبايد مجال تفکر به بقيه تيمها برا پيشنهاد بده بگه فقط سپاهان

    • R SS

      بااون بازیهای درخشانی که توجام جهانی ارایه داد انتظار میرفت ازریال پیشنهاد داشته باشه!

    • R SS

      بااون بازیهای درخشانی که توجام جهانی ارایه داد انتظار میرفت ازریال پیشنهاد داشته باشه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج