۷۶۵۳۱۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

منافی: پرسپولیس برابر الدحیل خوب بازی کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید نیمکت نشینان این تیم در حد آسیا نیستند.

ایسنا: جواد منافی درباره شکست پرسپولیس برابر الدحیل اظهار کرد: فکر می‌کنم که بازی خوبی را از پرسپولیس در این دیدار شاهد بودیم. آن طوری که الدحیل را بزرگ کرده بودند واقعا تیم قدرتمندی نبود. البته نسبت به یک تیم قطری قدرت خوبی داشت اما آن طور که دائم می گفتند این تیم بزرگ است این گونه نبود و ما عملکرد خاصی از بازیکنانش ندیدیم.

وی افزود: هم پرسپولیس و هم الدحیل فرصت‌های خوب گلزنی داشتند. البته فکر می‌کنم برانکو روی نقاط ضعف حریف به خوبی کار کرده بود و روی یکی، دو صحنه فرصت گلزنی برای پرسپولیس ایجاد شد. باید قبول کنیم که باخت یک بر صفر به الدحیل در قطر نتیجه‌ بدی نمی‌تواند باشد. البته اگر گل مساوی را زده بودیم شرایط خیلی بهتر می‌شد ولی این اتفاق رخ نداد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: من فکر می‌کنم نیمکت پرسپولیس واقعا دست برانکو را بسته است. پرسپولیس فقط ۱۲ بازیکن دارد که می‌توانند در آسیا بازی کنند و سایر بازیکنان نیمکت نشین این تیم در حد آسیا نیستند.

در بازی برگشت هم که سیامک نعمتی را در اختیار نخواهیم داشت که کار را سخت می‌کند. باید برای بازی برگشت طوری برنامه‌ریزی شود که تیم ابتدا دروازه‌ حریف را باز کند و در ادامه‌ دروازه‌ خود را بسته نگه دارد تا شانس صعود داشته باشیم.

منافی در پایان با بیان این که مدافعان پرسپولیس باید دقت بیشتری در ارسال‌ها داشته باشند، گفت‌: هم محمد انصاری و هم حسین ماهینی در ارسال‌هایشان خوب عمل نمی‌کنند و می‌بینیم که مشکلاتی در این زمینه وجود دارد. اگر این دو بازیکن که به خوبی پیش می‌روند به عقب برمی‌گردند روی ارسال‌های خود کار کنند تیم می‌تواند فرصت گل بیشتری را به دست بیاورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا برو پی کارت تو دیگه کدوم خری هستی فقط بلدی بیرون بشینی بگی لنگش کن الاغ اگه فوتبال میفهمیدی میدونستی که قدرت پرسپولیس نزاشت تیم حریف تکان بخوره و کاری کنه حالا اگه کیسه بود ده تا میخورد چون به العین هشتازد همونیکه به کیسه شیش تازد برو پس سوادفوتبالیتوببر بالا بعدش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج