۷۶۵۴۵۰
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

صادرات کالاهای ایرانی به آمریکا از طریق بلغارستان

سفیر بلغارستان در ایران گفت : نزدیکی بلغارستان به خوی فرصت ارزشمندی برای مبادلات اقتصادی بین دو کشور است. وی افزود: می‌توان از طریق بلغارستان محصولات خوی را به بازارهای بزرگ اروپایی و جهانی معرفی کرد. با تجارت مستقیم سود حاصل ازصادرات کالاهای هر دو طرف مستقیم به جیب خودشان می‌رود .

خبرگزاری ایسنا: سفیر بلغارستان در ایران گفت : نزدیکی بلغارستان به خوی فرصت ارزشمندی برای مبادلات اقتصادی بین دو کشور است.

کریستو یولنداکوف سفیر بلغارستان در ایران در نشست دو جانبه با مسئولین و تجار و سرمایه گذاران خوی ، با اشاره به این‌که شهر خوی نزدیکترین شهر آسیایی به اروپا و بلغارستان است اظهار کرد: نزدیکی خوی به بلغارستان می‌تواند نقش بسیار مهمی در مبادلات تجاری ، اقتصادی و فرهنگی بین دو کشور ایفا کند.

وی با بیان این‌که «بلغارستان بعنوان دروازه ورودی اروپا محسوب می‌شود» تصریح کرد : با توجه به اینکه بلغارستان دارای دو بندر مهم تجاری و اقتصادی است این امکان را فراهم می آورد کالاهایی ایرانی و خویی علاوه بر مصرف داخلی بلغارستان به سایر کشورهای اروپایی و آمریکا نیز در کمترین زمان ممکن صادر شود .

وی ادامه داد: خوی در زمینه تولید تخمه آفتابگردان و کدو و عسل و گل محمدی قطب اول ایران است و اینها می توانند موجب همکاری و تبادلات تجاری بین خوی و بلغارستان شوند.

سفیر بلغارستان در ایران، بلغارستان را از کشورهای مهم در زمینه حمل و نقل عنوان کرد و گفت: در زمینه حمل و نقل با توجه به وجود شبکه ریلی و مرز زمینی و فرودگاه در خوی می توان تبادلات خوبی در زمینه‌های کشاورزی ، تجاری ، اقتصادی و فرهنگی با این شهر انجام داد.

وی افزود: می‌توان از طریق بلغارستان محصولات خوی را به بازارهای بزرگ اروپایی و جهانی معرفی کرد. با تجارت مستقیم سود حاصل ازصادرات کالاهای هر دو طرف مستقیم به جیب خودشان می‌رود .

عابدی فرماندار خوی هم در این نشست ضمن تشکر از حضور سفیر کشور بلغارستان در همایش شمس و مولانا در خوی اظهار کرد : شهرستان خوی با داشتن ظرفیت های ارزشمنددر زمینه های تجاری ، کشاورزی ، ریلی ،مرزی،پایانه ای ، هوایی و فرهنگی آماده همکاری در جذب سرمایه گذاران بلغارستانی ، اروپایی و مبادلات تجاری است .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید ایران بلغارستان را تحریم کنه که کالاهای ایرانی را به آمریکا صادرات نکنه مگه شهر هرت تحریم را دور میزنه

    • ایرانی

      چی شد ؟چی شد؟صادرات به امریکا اونم با واسطه چه غلطا!!!!!!اگه امریکا دشمنه پس صادرات چه صیغه ایه؟دم خروس و قسم حضرت عباس؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      صادرات آفتابه

    • بدون نام

      خوب الحمداله مسله صادرات به امریکا حل شد فقط ترامپ نفحمه که ۰۰۰۰ راستی تیتر با موضوع فرق داشت بیسواد

    • بدون نام

      واقعا چه دنیای مسخره ای شده.اقای ترامپ:!!!!!!توکه واقعا دلت برای محصولات باکیفیت ایرانی تنگ شده مگر مرض داری هم ماراتحریم میکنی هم خودت رو؟؟؟؟؟؟؟!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج