۷۶۶۴۹۱
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

ماجرای دستگیری فرماندار خواف چه بود؟

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با اشاره به دستگیری فرماندار خواف، گفت: سه‌شنبه هفته گذشته ایشان برای پاره‌ای توضیحات در خصوص پرونده‌ای از سوی دستگاه قضایی احضار شدند و هم‌اکنون در بازداشت هستند.

خبرگزاری ایسنا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با اشاره به دستگیری فرماندار خواف، گفت: سه‌شنبه هفته گذشته ایشان برای پاره‌ای توضیحات در خصوص پرونده‌ای از سوی دستگاه قضایی احضار شدند و هم‌اکنون در بازداشت هستند.

محمدرحیم نوروزیان در گفت‌وگویی در خصوص دستگیری محمدرضا پهلوان‌نژاد، فرماندار سابق خواف و معاون ایشان، اظهار کرد: سه‌شنبه هفته گذشته ایشان برای پاره‌ای از توضیحات در خصوص پرونده‌ای از سوی دستگاه قضایی احضار شدند و هم‌اکنون در بازداشت هستند.

وی در خصوص علت دستگیری این فرد، تصریح کرد: علت دقیق دستگیری ایشان باید از سوی دستگاه قضایی مطرح شود، اما تا آن‌جا که در جریان هستم علت دستگیری مسائل مالی بوده است.

نوروزیان خاطرنشان کرد: ایشان از سوی دانشگاه فردوسی مشهد مأمور به خدمت بودند و از ابتدای شهریورماه مأموریتشان در شهرستان خواف به پایان رسید و نامه پایان مأموریت ایشان به دانشگاه فردوسی مشهد نیز ارسال شد، اما به دلیل همزمانی با هفته دولت تصمیم گرفته شد ایشان فعلاً به فعالیت خود ادامه دهند.

وی اضافه کرد: فرماندار جدید شهرستان خواف نیز به زودی انتخاب و معرفی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینکه ماجرا نمیشه به یکی میگن بیا بعد بازداشت بشه و گفته بشه در جریانش نیستیم!!!!! ماجراهای مارکوپلو تیتر بزنید که مارکو اینبار چه اوردی برایمان؟!

    • وانک لاعلاخلق عظیم

      معلومه اختلاس کرده دبگه

    • بدون نام

      دزدی مگه چیز دیگه هم متونه باشه خاک تو سر مردم بی عرضه که فقط تماشاچی شدند

    • گـل یــاس

      اونوقت امثال احمدی نژاد و اختلاس گران ، راست راست میگردن و به ریش همه میخندن ..
      متاسفم ...

    • بدون نام

      سلام کسی هست که دوزی نکند

    • بدون نام

      چقدر دقیق و شفاف همه چیز را گفتند
      شما چیزی فهمیدید؟

    • محمد گیلانی

      چقدر در وزارت کشور قجط رجال شده که متاسفانه بجای بکارگیری کارمنان وزارت کشور در مناصب مدیریتی و سیاسی از بیرون از این وزارتخانه افرادی جذب و بکارگیری میشوند نکته جالب این ماجرا آنجاست که وقتی این افراد به هر دلیلی دستگیر می شوند مسئولین در اظهارات خود پایان مأموریت وی را بیان می کنند آخه سیاست بازی و دروغگویی تا کجا ؟ ما راجع به مردم چه فکر کرده اید . مردم امروز با مردم دروه قجری فرق می کنند سواد و درک سیاسی و بلوغ فکری مردم رشد یافته است باید با مردم با صداقت برخورد کنید وگرنه سرنوشتی بهتر از بنی صدر نصیبتان نمی شود والسلام استاندار محترم !

    • بدون نام

      فرماندارفکر میکنه مردم ؛مردم ۳۰سال پیشن!


      غر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنده باد ایران زنده باد انقلاب ظهور،،انشاالله به حق مهدی صاحب الزمان دست این چپاولگران از سفره انقلاب قطع بشه وبه مردم بیگناه خیانت نکنند،دوستان راهنمایی های رهبری تنها راه نجات از این غارتگران است،لبیک یا حسین ع ،لبیک یا خامنه ای

    • السلام علیک یا ابا عبدالله

      دوستان تنها راه نجات از دست این چپاولگران فقط گوش دادن به نصایح و راهنمایی های رهبری است،انشاالله به حق مهدی صاحب الزمان عج دست این خیانتکاران از سفره انقلاب قطع بشه،،،زنده باد ایران زنده باد انقلاب ظهور،،لبیک یاحسین ع لبیک یا خامنه ای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج