۷۶۶۹۲۹
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

بررسی فنی سورپرایز کی‌روش؛ آرمین سهرابیان

 کدام ویژگی سهرابیان باعث شد که کی‌روش به او فرصت حضور در اردوی تیم ملی را بدهد؟

وبسایت نود: کی‌روش در جدیدترین لیست تیم ملی باز هم همه را غافلگیر کرد. بدون شک آرمین سهرابیان سورپرایز ویژه کی‌روش برای این اردو است. مدافعی که در این فصل برای اولین بار در دوران فوتبالی‌اش، طعم فیکس بودن در یک باشگاه را تجربه کرده است. سرمربی تیم ملی هم در اولین اردوی بعد از جام‌جهانی نشان داد که نیم‌نگاهی به این بازیکن دارد. اتفاقی که کسی انتظارش را نداشت.

البته حضور در اردو به این معنا نیست که کی‌روش حساب ویژه‌ای روی سهرابیان باز کرده باشد. چرا که در چند سال اخیر بازیکنانی مانند وحید محمدزاده یا میلاد زکی‌پور هم در اردوها حاضر بودند. کی‌روش با دعوت کردن از سهرابیان این پیام را منتقل کرد که حتی بعد از نمایش مطمئن خط دفاع تیم ملی در جام‌جهانی، باز هم از مدافعان تیمش رضایت کامل ندارد و همچنان دنبال گزینه‌های مطمئن‌تری است.

بررسی فنی سورپرایز کی‌روش؛ آرمین سهرابیان

هم دفاع میانی و هم سمت چپ دفاعی جایی است که کی‌روش به گزینه واحدی نرسیده و در این سال‌ها دفعات زیادی بازیکنان این پستش را تغییر داد. با توجه به اینکه سهرابیان هم در دفاع مرکزی و هم سمت چپ بازی می‌کند، این شانس را به دست آورد که حداقل یک بار به طور مستقیم زیر نظر کی‌روش قرار بگیرد.

این طور هم نیست که سهرابیان فقط بخاطر کمبود بازیکن در این دو پست به اردو دعوت شده باشد. چند ویژگی آرمین، کی‌روش را قلقلک داده که اسمش را در این لیست قرار دهد.

مهم‌ترین ویژگی سهرابیان، زیر توپ نزدنش است. دفاع چپ استقلال فصل قبل آمار فوق‌العاده ۹۲درصد دقت پاس را ثبت کرده است. در این فصل هم در دو دیداری که دفاع وسط بوده، ۹۰% و ۸۳% پاس‌هایش به مقصد رسیده است. و در دفاع کناری هم با توجه به اینکه باید پاس‌های ریسکی و موقعیت‌ساز بیشتری ارسال کند آمار دقت پاسش به ۸۰ و ۷۳درصد رسیده است.

اتفاقی که نشان از پا به توپ بودن این مدافع دارد. آمارهای متریکا نشان می‌دهد سهرابیان توانایی‌ِهای بیشتری از دقت پاس هم دارد. به طور نمونه در عملکرد دفاعی، سهرابیان نزدیک به چهار برابر پژمان منتظری فعال بوده است. همچنین به خاطر قد و قامت مناسبش، در هر بازی به طور متوسط بیش از دو نبردهوایی موفق ثبت کرده است. سهرابیان دو توپگیری از حریف هم داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینا ک نویسنده زده چرته فقط بخاطر گلش ک زده دعوت کرده خخخخخخ

    • بدون نام

      چرت و پرت نوشتن که کنتور نمیندازه !!!! این بازیکن مورد علاقه نویسنده که نشان از رنگ مورد علاقه اش داره آخرین افتضاحش بازی با السعد قطر بوده واقعا جای تاسفه که علاقه به رنگ باشگاه در میان ورزشی نویسان به علاقه به پرچم کشور ارجحیت داره

    • بدون نام

      آخه عوضی چرا چرت پرت میگی .حتما تو هم از تیم رسانه فردوسی پوری.آخه این کیه که دعوتش کرده به جای انتقاد داری از کیروش دلال لجباز دفاع میکنی

    • محمد علیان

      کیروش فنی حالیشه اون فقط دنبال پول ایرانه

    • R SS

      توتاج کم گندزده که حالا دعوتش کردن تیم ملی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج