۷۶۷۳۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

توضیحات فتاحی در مورد قرعه‌کشی جام حذفی

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی در مورد قرعه‌کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم: سعید فتاحی در حاشیه مراسم قرعه‌کشی مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: از سال گذشته قرعه‌کشی در هر مرحله انجام می‌شود. ۱۶ تیم صعود کرده و ۱۶ تیم لیگ برتری را قرعه‌کشی کردیم که دیدید تیم‌های لیگ برتری به هم خوردند.

وی ادامه داد: دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در روزهای ۲۲ و ۲۳ شهریور برگزار می‌شود که با توجه به حضور دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و برگزاری دیدارهای معوقه آنها در هفته ششم طی این دو روز، بازی‌های‌شان در مرحله یک شانزدهم نهایی به تعویق می‌افتد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره دعوت شش بازیکن از تیم استقلال به تیم ملی و فشردگی برنامه‌های تیم استقلال تصریح کرد: این فشردگی تقصیر ما نیست، بلکه تقصیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست! استقلال و پرسپولیس قرار بود روزهای ۲۲ و ۲۳ شهریور در لیگ بازی کنند و هر دو تیم در روز بیست‌وهفتم این ماه در آسیا به میدان بروند. با توجه به اینکه بازیکنان ملی‌پوش استقلال روز ۲۱ شهریور به اردوی تیم می‌رسند،‌ بازی این تیم روز ۲۲ شهریور برگزار می‌شود. البته به استقلال بابت دعوت شدن شش بازیکن از این تیم به تیم ملی تبریک می‌گوییم.

فتاحی با اشاره به صحبت‌هایش با سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: با آقای فتحی صحبت کردم و قرار شد پس از قرعه‌کشی درباره تغییر احتمالی برنامه صحبت کنیم. قرار شد یا دیدار هفته ششم را به تعویق بیندازیم یا در آن تاریخ، دیدار جام حذفی برگزار کنیم. اگر استقلال میزبان بازی جام حذفی بود، دیگر به سفر نمی‌رفت و از این لحاظ مشکلی نداشتیم، ‌اما متأسفانه استقلال در جام حذفی هم میهمان نفت مسجدسلیمان است.

وی در رابطه با درخواست باشگاه استقلال برای تعویق بازی با نفت مسجدسلیمان در هفته ششم لیگ برتر تصریح کرد: همین الان با آقای فتحی (سرپرست باشگاه استقلال) صحبت کردم و پیشنهاد کردم جدول بازی‌ها را ببینند و اگر جایی داشت، کمک می‌کنیم بازی‌شان به تعویق بیفتد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ همچنین در مورد اینکه پرسپولیس هم خواهان تعویق بازی با نساجی در این هفته شده است، گفت: بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، یک روز جلوتر افتاده و درخواست داده‌اند که بدون ملی‌پوش خود می‌خواهند در روز بیست‌ویکم شهریور ماه بازی کنند. این درخواست منوط به موافقت باشگاه نساجی مازندران است و اگر موافقت کنند، این اتفاق می‌افتد.

فتاحی در مورد رأی کمیته استیناف درباره سوپرجام خاطرنشان کرد: من هم شنیده‌ام که رأی سوپرجام آماده شده، اما ابلاغ نشده است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص راه اندازی سامانه بلیت‌فروشی الکترونیکی و بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: طبق دستوری که هفته گذشته، وزیر ورزش و جوانان صادر کرد، استادیوم‌هایی که تماشاگر دارند، باید مجهز به سیستم گیت شده و بلیت‌ها به صورت الکترونیکی فروخته شود تا اشخاصی که وارد ورزشگاه می‌شوند، شناسایی شده باشند. این اتفاق در حال انجام شدن است و ورزشگاه‌های آزادی، یادگار امام (ره) تبریز و سردار جنگل رشت را به همراه مسئولان وزارت ورزش بازدید کرده‌ایم. ورزشگاه آزادی کارش را آغاز کرده تا گیت‌ها را برای بازی‌های آسیایی برساند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است دربی پایتخت با حضور ۱۰ درصدی تماشاگران میهمان برگزار شود، گفت: صددرصد، نه تنها دربی باید ۹۰ به ۱۰ درصد باشد، بلکه مانند همه جای دنیا، قانون ۱۰ درصد تماشاگران تیم میهمان باید رعایت شود.

فتاحی در پایان در مورد اینکه چه زمانی قرار است دیدارهای استقلال و پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار شود، تصریح کرد: پیش‌بینی کرده‌ایم، اما بستگی به نتایج آنها در لیگ قهرمانان آسیا دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جان مادرتان تصویر این روباه را تو خبر نزارید وقتی چهره کریهش را میبنم حالم بد می شود اگر خبری ازشون میخواهید بزارید بدون تصویر چهره شان باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج