۷۶۷۳۰۴
۱۷ نظر
۵۰۴۴
۱۷ نظر
۵۰۴۴
پ

عواقب لایک کردن یک پست جنجالی

این حق سیدجلال نبود آقای کارلوس کی‌روش

دعوت از وریا غفوری و نبود نام سید جلال مهم ترین نکته فهرست جدید است. وریا در کنار سید جلال دو بازیکنی بودند که حذف شان از فهرست نهایی تیم ملی برای جام جهانی خیلی ها را شوکه کرد.

روزنامه هفت صبح: دعوت از وریا غفوری و نبود نام سید جلال مهم ترین نکته فهرست جدید است. وریا در کنار سید جلال دو بازیکنی بودند که حذف شان از فهرست نهایی تیم ملی برای جام جهانی خیلی ها را شوکه کرد.

آن زمان کی روش معتقد بود وریا به خاطر آن که در تیم باشگاهی اش پست عوض کرده جایی در فهرست تیم ملی نداشته اما حالا وریا را در شرایطی دعوت کرده که ستاره فصل گذشته آبی ها، امسال به عنوان یک بازیکن هجومی در تیم شفر به میدان رفته و در بازی مقابل السد هم که دفاع راست بود شب خوبی را پشت سر نگذاشت.

این حق سیدجلال نبود آقای کارلوس کی‌روش

از طرف دیگر به نظر می رسد سید جلال کماکان تاوان لایک کردن پست اینستاگرامی علی کریمی علیه کی روش را می دهد و گویا سرمربی تیم ملی نتوانسته چشمش را روی این ماجرا ببندد.

از پرسپولیس فقط یک بازیکن دعوت شده: بیرانوند. هیچ خبری از نفراتی مثل محمد انصاری، کمال کامیابی نیا یا علی علیپور نیست. تصمیمی که شاید باعث ناراحتی قرمزها شود اما خب هستند پرسپولیسی هایی که از این موضوع استقبال کرده اند و معتقدند در شرایطی که پرسپولیسی هایی که از این موضوع استقبال کرده اند و معتقدند در شرایطی که پرسپولیس با کمبود بازیکن مواجه است کی روش به تیم محبوب شان لطف کرده و نخواسته تعداد نفرات حاضر در تمرینات تیم برانکو را کاهش دهد.

از استقلال شش بازیکن به تیم ملی دعوت شده اند که دعوت از سه نفرشان عجیب است چرا که آرمین سهرابیان امسال آن بازیکن نسبتا باثبات فصل گذشته نیست. حسین حسینی حتی یک دقیقه هم برای استقلال در فصل جدید بازی نکرده و علی کریمی هم کماکان با مشکل مصدومیت از ناحیه کمر دست و پنجه نرم می کند. دعوت از مهره های دفاعی استقلال در روزهای بد خط دفاعی این تیم سوژه شوخی برای پرسپولیسی ها را فراهم کرده و آنها می گویند جای محمد دانشگر در این فهرست خالیست.

صادق محرمی که در دوران حضورش در پرسپولیس شانسی برای ملی پوش شدن نداشت به محض پیوستن به دینامو زاگراب - که یکی از بهترین تیم های کرواسی است - حالا می تواند زیر نظر کی روش تمرین کند.

دعوت از سردار آزمون بدترین اتفاق ممکن بود. مربی که در ماجرای بازیکنانی مثل مهدی رحمتی و هادی عقیلی، نشان داد مبارزه با بازیکن سالاری برایش از هر چیزی مهم تر است، حالا بازیکنی را دعوت کرده که بعد از جام جهانی بارها اعلام کرده دیگر برنامه ای برای حضور در تیم ملی ندارد ولی انگار ناز سردار پیش جناب کی روش، خریدار دارد.

راستی محمدرضا خانزاده هم به تیم ملی دعوت شد. بازیکنی که این هفته و در دیدار با الغرافه کاری کرد که میلان ماچالا چند سال پیرتر شود! اما خب سرمربی تیم ملی اعتقاد خاصی به این بازیکن دارد.

حق سید جلال این نبود آقای کارلوس کی روش

سیدجلال حسینی، کاپیتان کنونی پرسپولیس با 116 بازی ملی جزو باسابقه‌ترین بازیکنان عرصه ملی و رده رده چهارم نیز محسوب می‌شود که اکنون در 35 سالگی از لیست تیم ملی کنار گذاشته شده است. با این حال کارلوس کی روش که در طول هشت سال حضورش در ایران از او به عنوان عضو جدانشدنی لیست‌های خود سود می‌برد، در آستانه جام جهانی نامش را حذف کرد. یک حذف تلخ و البته پرحاشیه با بهانه‌هایی عجیب.

این حق سیدجلال نبود آقای کارلوس کی‌روش

سرمربی تیم ملی اما با یک جمله تنها ماجرای حضور سیدجلال حسینی در تیم ملی را خاتمه داد: «سیدجلال مرا عاشق بازیکنان ایرانی کرد». یک اظهارنظر احساسی همراه با تعارفات مرسوم برای به دست آوردن دل کاپیتان باتجربه و البته کمی هم سیاست برای حفظ او و جلوگیری از موضع‌گیری سیدجلال حسینی علیه سرمربی تیم ملی. با این حال سرمربی تیم ملی در حالی با این توجیه که حذف سیدجلال از تیم ملی بر پایه جوانگرایی و سیاست آنها برای آماده سازی تیم برای جام ملت‌های آسیا بوده اکنون تصمیمات دیگری در ذهن دارد.

جوان‌گرایی فقط با حذف سیدجلال حسینی؟

سرمربی تیم ملی در میان صحبت‌هایش برای توجیه حذف سیدجلال حسینی از سن این بازیکن یاد کرد و سیاستی که برای جوانگرانی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا در سر دارد. با این حال همچنان این سوال بدون پاسخ در ذهن هواداران فوتبال باقی مانده است که جوانگرایی تیم ملی تنها با حذف نام سیدجلال حسینی امکانپذیر بود؟ در لیست تیم ملی و نفرات مدنظر کارلوس کی‌روش چه در زمان جام جهانی و چه اکنون که مرحله اول آماده سازی تیم ملی برای جام ملت‌ها در حال تدارک است نفراتی نزدیک به شرایط سنی سیدجلال حسینی حضور دارند. از پژمان منتظری ۳۴ ساله تا مسعود شجاعی ۳۴ ساله و اشکان دژآگه ۳۲ ساله. با این حال سیدجلال حسینی تنها با یک سال تفاوت سنی نسبت به دیگر ستاره‌های باتجربه تیم ملی و در شرایطی که به گواه آمار و عملکرد فنی جزو آماده‌ترین نفرات پرسپولیس بوده، شامل این قانون شده است.

پیشنهاد عجیب برای خداحافظی کاپیتان

سیدجلال حسینی پیش از حذف از لیست تیم ملی در جام جهانی روسیه با پیشنهاد عجیبی همراه شده بود؛ یکی از نزدیکان تیم ملی با اعلام این مساله به کاپیتان پرسپولیس که در لیست روسیه حاضر نیست از او می‌خواهد برای عدم ایجاد حاشیه خداحافظی‌اش را تیم ملی را اعلام کند. کسانی که از نزدیک با سیدجلال حسینی ارتباط دارند به خوبی از این موضوع که او واکنش تندی همواره در مواجهه با چنین اتفاقاتی نشان می‌دهد آگاه هستند. حسینی از اینکه این تصمیم بدون اینکه با صحبتی از سوی سرمربی تیم ملی که هشت سال را در کنار او پشت سر گذاشته بود و تنها از طرف یکی از نزدیکان به او اعلام می‌شود شاکی شده و به شدت نسبت به آن موضع می‌گیرد.

این حق سیدجلال نبود آقای کارلوس کی‌روش

این حق سیدجلال نبود آقای کارلوس کی روش

سیدجلال حسینی از ۲۶ سالگی و در اوج دوران آمادگی در خدمت کارلوس کی روش بود و همواره نمایش موفقی در ترکیب تیم او از خود به جا گذاشت. نمایشی که حتی باعث حضورش در تیم منتخب رسانه‌های خارجی به واسطه عملکرد درخشان دفاعی‌اش در ترکیب تیم ملی نیز شد. با این حال کارلوس کی‌روش در آستانه یکی از حساس‌ترین تورنمنت‌ها و در شرایطی که لیست او با علامت سوال‌های بزرگتری نیز همراه بود اقدام به حذف سیدجلال حسینی کرد. اقدامی که می‌توانست حداقل در فضای بهتری صورت گیرد و حتی این بازیکن در صورتی که در تفکرات تاکتیکی او قرار نداشت به عنوان یکی از بازیکنانی که طی دو دوره اخیر جام جهانی بدون حتی یک دقیقه حضور حاضر بوده، قرار گیرد تا وجهه‌اش حفظ شود. کی‌روش که با حضور چند ساله در فوتبال اروپا کاملا با فضای حرفه‌ای فوتبال دنیا آگاه است حتی این فرصت برای گفتگویی دو جانبه با یکی از وفادارترین بازیکنان به خود را نداد تا مساله حذف از تیم ملی را برای او روشن کند و با پیشنهادی بهتر ( حتی انجام یک بازی خداحافظی) او را مهیای تصمیم گیری در این زمینه کند. بازیکنی که در طول تمامی این مدتی که مشکلاتی بین سرمربیان تیم ملی و پرسپولیس شکل گرفته بود، با درخواست تصمیمات حرفه‌ای از سوی دیگر بازیکنان مانع از شکاف بین آنها شده بود.

سیدجلال حسینی مطابق انتظار به اردوی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا دعوت نشد. این در حالی بود که سیاست کاهش سن بازیکنان برای جام ملت‌های آسیا تنها برای او اجرا شد و اکنون با ادامه موضع گیری طرفین بعید است کاپیتان سرخپوشان فرصت انجام بازی خداحافظی با پیراهن شماره ۴ خود را نیز داشته باشد و تلخی این کنار گذاشتن را بیشتر از پیش خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیروش معنی اش میشه کینه شتری رو ببین , واقعا با برانکو مشکل داری به بازیکن بیچاره چه ربطی داره؟

      پاسخ ها

      • عباس

        به خاطر برانکو نیست، به خاطر تایید علی کریمی و حضور در امارات در کمپ پرسپولیس بود در حالی که محروم شده بود و حق بازی نداشت.
        کی‌روش مثل شرقی‌ها نیست و در این موارد بی گذشت و حتی کینه ای عمل می کند

    • بدون نام

      راست میگید حق سیدجلال،پیوس،درخشان،مجتبی محرمی ،عابدزاده پدر ضایع شد باید اقای کی روش انها راهم دعوت می کرد،
      بعضی خجالت نمی کشند فکرمیکنند کی روش مربی تیم پیشکسوتان است.

      پاسخ ها

      • رادین

        نادان به قول مطهری
        اونوقت منتظری نونهاله ایا؟؟؟؟

    • بدون نام

      تیم ملی نیاز به بازیکن جوان دارد. انشالله ار سیدجلال در تیم ملی پیش کسوتان استفاده خواهد شد.

    • علی

      کیروش دلال موزامبیکی زورش به برانکو نمی رسد به سید جلال گیر میدهد۰خاک برسر مزدورت ای آفریقایی سفید پوست

    • من از خونمون

      چرا وقتی وریا رو دعوت نکردن اینجوری سنگشو به سینه نزدین
      حالا چون سید جلال حسینی اینجوریه چون بازیکنه پرسپولیسه
      پرسپولیسی ها خوب بهشون میاد وقتی وریا خط خورد پرسپولیسیا رفتن سمت کی روش بعد که کی روش با برانکو دعوا کرد رفتن سمت برانکو چون مثلا پروفسورشون بود . حالا اینجوری کرده حتما یک حکمتی توشه

      پاسخ ها

      • عباس

        متوجه فرق بین بازیکنی که بالای ۱۰۰ بازی ملی داره با بازیکنی که کسری از اون بازی کرده نمیشی. انقدر همه چیو آبی و قرمز دیدن فقط باعث منحرف شدن از اصل مطلب میشیم

    • بدون نام

      آقاسید جلال واقعاً برای تیم ملی پیرشده و به درد سیستم تیم ملی نمیخورد.بهتراینکه ازتیم ملی خداحافظی کنه..

      پاسخ ها

      • هاشمی

        حرف بر سر دعوت کردن سید نیست اینکه میگه به خاطر جوانگرایی این کارو کرده حرف اینه منتظری و شجایی و اشکان دژاگه تو یه سال یه بازی خوب داشتن بدترین امار رو داشتن ولی سید بهترین بازیکن ایران بودو هست

      • عباس

        بدتر از اینکه بازیکنان مسن دیگر را دعوت کرد؛ اینکه جام جهانی قبلی می گفت قبل از جام جهانی موقع جوان‌گرایی نیست ولی الان زیرش زده که نشان میده مسأله چیز دیگه است و کیروش قالتاق تر از اونه که حقیقتی رو بگه که تو جامعه روی وجهه اش تاثیر بد بذاره

    • بدون نام

      ی دلال احمق ک چش نداره موفقیت برانکو رو ببینه

    • آندو

      پس آندورو چی میگین
      آندو به خاطر ایشون روحیش کمتر شد و کیفیت بازیش پایین اومد

    • هاشمی

      همیشه اینجور بوده بازی با مراکش که سردار یه پاس سالم ندا د همه انتقاد کردن همین باعث شد که دو بازی اینده 180 دقیقه بدون یک کار مفید بازی کنه کیروش لجبازه فقط انتظار داره همه براش دست بزنند همیچکی اینو در نظر نگرفت که اسپانیا و پرتقال بدترین تیم جام چهانی بودن هر دو تیم تو مرحله بدی حذف شدن

    • مرتضی

      فقط شلوغ کاری رسانه های لنگی وگرنه این سید جلال هیچ حرکت خاصی نه این فصل نه فصل قبل نداشته دیگه فصل قبل که شش تا از الهلال خوردن و این فصلم که هنوز جلو تیم درست حسابی و اماده بازی نکردن تا بازم عیار جلال حسینی معلوم بشه اونموقع که آندو تیموریان تو اوج امادگی بود و تو تیم ملی دوتا پاس گل حساس هم داد و بعد یهو حذف شد در حالیکه از الان جلال حسینی خیلی ام جوونتر بود اینهمه سر و صدا ایجاد نشد فقط و فقط مانورهای رسانه ای رسانه های مثلا بی طرف اما به شدت غرض ورز و لنگی

      پاسخ ها

      • عباس

        بشین بابا حال نداریم

    • من از خونمون

      بایدم حال نداشته باشین وقتی سید جلالتون نرفته و 6از بازیکنای ما رفتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج