۷۶۷۸۷۹
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

هاشمی‌طبا:یک نهاد هم باید مجلس را استیضاح کند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: مردم فکر می‌کنند مجلس به جای اینکه به فکر کشور باشد به دنبال بازی‌های سیاسی است. مصطفی هاشمی‌طبا درباره استیضاح‌های پی در پی وزیران در مجلس گفت: به نظر من افرادی که دنبال استیضاح هستند می‌خواهند به مردم بگویند ما پیگیر مشکلات شما هستیم، در حالی که بخش بیشتر مشکلات کشور در گرو عملکرد مجلس است.

خبرگزاری ایلنا: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: مردم فکر می‌کنند مجلس به جای اینکه به فکر کشور باشد به دنبال بازی‌های سیاسی است. مصطفی هاشمی‌طبا درباره استیضاح‌های پی در پی وزیران در مجلس گفت: به نظر من افرادی که دنبال استیضاح هستند می‌خواهند به مردم بگویند ما پیگیر مشکلات شما هستیم، در حالی که بخش بیشتر مشکلات کشور در گرو عملکرد مجلس است.

وی افزود: مجلس قوانین بودجه را تصویب و به دولت ابلاغ می‌کند، مجلس چه قوانینی تصویب می‌کند که رئیس مجلس در سخنان خود اشاره کرده است. این قوانین، قوانین خوبی نیستند. در واقع مجلس برنامه ششم توسعه را تصویب می‌کند که نه تنها توان اجرایی شدن ندارد بلکه اولویت‌های کشور هم در آن رعایت نشده است.

هاشمی‌طبا:یک نهاد هم باید مجلس را استیضاح کند

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تأکید بر اینکه مجلس را باید یک نهادی استیضاح کند، گفت: استیضاح وزیر آموزش و پرورش چه علتی داشت؟ مگر او می‌تواند حرف‌های چند ماه پیش که به او ابلاغ شده را در این مدت کوتاه اجرایی کند؟

هاشمی‌طبا افزود: مجلس درخصوص مسائل مملکت که شامل ارز، فروش نفت و ... می‌شود قانون تصویب کند، بعد ببینیم چه کسی جرات دارد آن را اجرا نکند؟ مجلس تصویب کند مملکت باید به چه شکلی اداره شود، این کار را انجام می‌دهد؟ غیر از اینکه بودجه ۹۷ را بردند، درصد بالایی هم کسری بودجه نصیب کشور کردند.

هاشمی‌طبا افزود: با استیضاح مشکلی حل نمی‌شود، نه تأثیر منفی دارد و نه مثبت. افرادی که استیضاح شدند چندان در اقتصاد کشور مؤثر نبودند و هر وزیر دیگری هم که گذاشته شود، به همین شکل عمل خواهد کرد، وزیران مجبور هستند به طور روزمره حرکت کنند؛ چراکه تکلیف اقتصاد سیاسی کشور مشخص نیست. چه نهادی باید این تکلیف را روشن کند؟ مجلس.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ماهان

      باید تو و میرسلیم نظارت کنید رو مجلس مسخره

    • حسین

      مردم دایم می گویند مجلس کفایت لازم را ندارد مردم می گویند ریشه فساد‌ اقتصادی و رانت در مجلس است ولی واقعیت باید نهادی وجود داشته باشد که مجلس را استیضاح کند صحبت نماینده محترم خانم سلحشوری حرف دل مردم است چرا تا حالا احدی از نمایندگان حرفی در این خصوص نزده است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا درست گفته

    • میلاد

      تو دیگه چی میگی ......

    • بدون نام

      ایول بالاخره یه کسی پیدا شد حرف دل منو زد

    • a

      احسنت مجلس شده جولانگاه جناحی تسویه حسابهای شخصی

    • بدون نام

      مدرسه موش ها؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مجلس نگید .بگید مهد کودک

    • بدون نام

      مجلس ما گناهکار است به سبب اینکه نشستن و تماشا کردن دلار رسید 15 هزار تومان و سکه هم 4میلیون.البته با حقوق 10 میلیونی مجلسی ها که در رفاهند سواره از پیاده خبر ندارد.

    • بدون نام

      تو خوب وام کاندیداتوری گرفتی زدی به جیب!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج