۷۶۸۱۸۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

کریمی: یزدی حق بی‌احترامی به جلالی را ندارد

هافبک پیکان به انتقاداتی که سرمربی استقلال خوزستان به مجید جلالی داشت واکنش نشان داد.

ورزش سه: امیرحسین کریمی، هافبک سابق سپاهان که در این فصل نمایش موفقی در پیکان از خود به جا گذاشته در خصوص شرایط این تیم گفت: بعد از تعطیلی چند روزه تمرینات با انگیزه دوباره کار را شروع کردیم و آماده دیدارهای پیش رو در جام حذفی و لیگ می‌شویم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در مورد پیروزی مقابل استقلال خوزستان گفت: نیمه اول بازی به طور کامل در اختیار ما بود و حریف حرفی برای گفتن نداشت ولی در نیمه دوم بازی کمی متعادل‌تر شد. دلیل آن هم خروج بازی از دست داور بود که با اعتراض شدید حریف همراه بود و کنترل بازی از دست داور خارج شد.

هافبک پیکان ادامه داد: ما فرصت‌های زیادی در طول بازی داشتیم و داور ۲ پنالتی ما را اعلام نکرد. به نظرم اگر این موارد اتفاق نمی‌افتاد نتیجه‌ای رقم می‌خورد که سرمربی استقلال خوزستان در پایان بازی نتواند در مورد تیم ما آنطور صحبت کند و بگوید ضد فوتبال بازی کردیم.

کریمی در ادامه گفت: داریوش یزدی شاگرد جلالی بوده و باید احترام پیشکسوتش را نگه دارد. نباید با او اینطور صحبت کند. اگر از شکست تیمت ناراحت هستی دلیلی نیست به حریف بی‌احترامی کنی.

خودت با جلالی کار کرده‌ای و شیوه کار او را می‌دانی و بهتر از هر کسی این موضوع را می‌دانی که تیم‌های جلالی ضد فوتبال بازی نمی‌کنند. ایشان عادت دارد همیشه در مورد مسائل غیر مرتبط به خودش نظر بدهد و حتی با هزینه‌های سپاهان هم کار دارد ولی این مسائل ارتباطی با ایشان ندارد.

وی در پایان انگیزه‌های فردی‌اش را حضور در تیم ملی عنوان کرد و گفت: به نظرم کی‌روش لیگ برتر را ندیده است وگرنه از تیم ما چند بازیکن شایسته دعوت شدن بودند. خود من هم تلاش می‌کنم تا نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم و در اردوهای بعدی حاضر باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ی پرسمولیسی.حریفم قابل احترام هر تیمی از هر کجای ایران عزیزم برام قابل احترامه.ایرانی هستیم کرد،لر،لک،فارس،ترک،عرب،گیلک،بلوچ،کرمانج،ترکمن همه و همه برام قابل احترام هستن زنده باد ایران

      این آقای یزدی خجالت نمیکشه میگه ضد فوتبال؟؟؟مگه تیم خودش نبود تو اهواز با چنگ و دندون دفاع میکرد؟؟؟مگه خودشون نبودن با سنگ و آجر به پرسپولیسی ها حمله میکردن؟؟؟؟حالا تیم جلالی هم همیشه مقابل پرسپولیس ضد فوتبال بازی میکنه ولی بازی های دیگشو من ندیدم فقط از نتایجش مشخصه که ضد فوتبال بازی نمیکنه

    • بدون نام

      حتما خودت رو هم در حد تیم ملی میدونی دلقک!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج