۷۶۸۴۴۷
۲۴ نظر
۵۰۰۰
۲۴ نظر
۵۰۰۰
پ

امیدوارم سازمان لیگ، اشتباه دوم را مرتکب نشود

معاون ورزشی باشگاه استقلال با اعلام اینکه این باشگاه به رای کمیته استیناف برای دیدار سوپرجام شکایت خواهد کرد گفت: امیدوارم سازمان لیگ با اهدای جام به پرسپولیس اشتباه دوم را انجام ندهد.

تسنیم: علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره صدور رای کمیته استیناف که در نهایت استقلال را بازنده دیدار سوپر جام فوتبال ایران اعلام کرد گفت: استدلال دوستان عزیز در فدراسیون فوتبال برای استنکاف و خودداری استقلال از انجام مسابقه اصلاً درست نیست.

کجای دنیا سراغ دارید که یک سازمان برگزار کننده مسابقه (سازمان لیگ) خودش سه روز قبل از یک مسابقه، این بازی را لغو و بلافاصله نتیجه را سه بر صفر به نفع یک تیم اعلام کند. مگر می‌شود مسابقه‌ای که توسط سازمان لیگ لغو شده برنده داشته باشد؟

وی با بیان اینکه «ضمانت اجرای یک بازی لغو شده برگزاری مجدد آن بازی است نه اعلام نتیجه سه بر صفر به نفع یکی از تیم‌ها» اظهار داشت: دلیل نیامدن استقلال در سه روز منتهی به بازی از ترکیه به ایران این بود که سازمان لیگ خودش مسابقه ۲۹ تیر را سه روز قبل از بازی لغو کرده بود. کسی نمی‌تواند بگوید اگر سازمان لیگ مسابقه را از سه روز پیش لغو نمی‌کرد، باز هم استقلال از ترکیه به ایران برنمی‌گشت.

امیدوارم سازمان لیگ، اشتباه دوم را مرتکب نشود

اتفاقاً چون سازمان لیگ مسابقه را لغو کرده، استقلال به تهران بازنگشته است. روزانه 20 پرواز از ترکیه به تهران وجود دارد و تیم می‌توانست در صورت لغو نشدن بازی به راحتی به تهران بیاید.

معاون ورزشی باشگاه استقلال تصریح کرد: هیچ صورت‌جلسه‌ امضا شده‌ای در شورای تأمین امضا از سمت باشگاه استقلال وجود ندارد که حتی اگر هم وجود داشت دلیل لغو بازی و اعلام نتیجه 0-3 از سمت سازمان لیگ نخواهد بود.

جلسات شورای تأمین برای بحث مسائل امنیتی بازی, مسائل تماشاگران و بلیت فروشی و موارد دیگر است نه برای برگزاری یا عدم برگزاری بازی. وقتی استقلال به شورای تأمین نماینده می‌فرستد یعنی می‌خواهیم در بازی شرکت کنیم. حیطه اختیارات نماینده هم در حد نظرات مسائل امنیتی پیرامون برگزاری بازی است و نه بیشتر.

خطیر عنوان کرد: وقتی یک بازی رسمی از سمت سازمان لیگ به عنوان مسئول برگزاری بازی لغو (کان لم یکن) می‌شود, ضمانت اجرای بازی لغو شده, برگزاری مجدد بازی است و نه نتیجه سه بر صفر.همانطور که گفتم جلسه شورای تأمین با فرض برگزاری بازی به منظور تصمیم در جهت تأمین امنیت بازی تشکیل می‌شود.

تصمیم درباره برگزاری و یا عدم برگزاری بازی در حیطه اختیارات شورای تأمین نیست. شورای تأمین می‌تواند به خاطر مسائل امنیتی پیشنهاد تغییر زمان بازی را دهد نه اینکه صورت‌جلسه لغو بازی را تنظیم کنند.

وی راجع به پیشنهاد به تعویق افتادن بازی سوپرجام نیز گفت: اتفاقاً اصرار باشگاه استقلال بر عدم برگزاری بازی در آن روز تمام و کمال در جهت حفظ امنیت کشور و کاهش تنش‌های امنیتی احتمالی بوده است.

تصور کنید استقلال با تیم امید در بازی دربی ٤ تا گل از پرسپولیس می‌خورد آیا می‌توانستید جلوی عصبانیت و ناراحتی هواداران استقلال را بگیرید؟ پس پیشنهاد تغییر زمان بازی در آن شرایط به نفع دو تیم و یک پیشنهاد عقلانی در جهت حفظ امنیت کشور بوده است.

معاون ورزشی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: براساس ماده 111 آئین‌نامه جدید انضباطی که می‌گوید « احکام قطعیت یافته رکن قضایی فدراسیون با رعایت شرایط قانونی مندرج در مرقررات شکلی و ماهوی در دادگاه داوری ورزش (CAS) قابل اعتراض در این نهاد بین‌المللی هستند» باشگاه استقلال این حق را دارد که درباره این مسئله در CAS شکایت کند و این کار را هم خواهد کرد. ما تا آخر این ماجرا را در CAS پیگیری خواهیم کرد.

خطیر با اشاره به صحبت‌های مطرح شده برای اهدای جام به پرسپولیس گفت: امیدوارم سازمان لیگ با اهدای جام به پرسپولیس اشتباه دوم را انجام ندهد. از زمان اعلام رای کمیته استیناف 21 روز فرصت داریم که به CAS شکایت کنیم و تا صدور رای دادگاه عالی ورزش نباید جام به پرسپولیس داده شود.

همانطور که آقای فتحی, مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کردند با قدرت موضوع را در CAS پیگیری می‌کنیم و سازمان لیگ هم طبق قانون نباید تا زمان اعلام رای این دادگاه جام را به پرسپولیس بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خطیر .....نگو

    • بدون نام

      اقای خطررررررر تابحال تاریخ فوتبال رو لخون ۵بار استقلال دربرابر پرسپولیس برنده اعلام کرده وپرسپولیس تمکین کرده خودتون خلاف کردید پس سوزش شما ازچیست از سن وسالت معلومه جایگاه برات بزرگ واین لباس برتنت ببش از حد گشاد ومضحکه

      پاسخ ها

      • ممد دانیالی

        پروفسر سه بار لغو شد هر سه بارم لنگ بازیو نیمه تمام رها کرد.. تازه هر سه بازی هم عقب بودین و وسط بازی یا دعوا راه انداختید یا رفتید بیرون... کجای دنیا سه روز قبل بازی نتیجه رو سه صفر اعلام میکنن.. واقعا شما عادت دارید به جام های کثیف

    • بدون نام

      برو کیسه تو بکش شما فرار کردید قانون رو نقض کردید تهدید هم میکنید خخخخخخخخخ رررییییررررییییییی

    • بدون نام

      برو کیسه تو بکش شما فرار کردید قانون رو نقض کردید تهدید هم میکنید خخخخخخخخخ رررییییررررییییییی

    • ر م

      برید هر غلطی میکنید بکنید .در ضمن ما هوادادا سه ماهه میدونیم سوپر جام کی هستش شما میگید سه روز مونده بود گفتن

    • بدون نام

      حق دارید بسوزید کیسه کشا، چون همیشه در هر شرایطی رای بنفع شما صادر میشده الان که حق بحقدار رسیده سوختید خخخخخخخخ قالب یخ

    • عباس علی پور

      این آقا توحم زده اون موقه که بایدبازی میکرد فرار کرد الان هم به شعور ترفدارای استقلال توحین می کنه کارتو بلد نیستی بورو کنار یه کار بلد بیا جات

      پاسخ ها

      • ممد دانیالی

        طرفدار... توهین.. برو یکم سواد یاد بگیر ننویسی صوات خخخخ

      • بدون نام

        مردک احمق زرمفت میزنه ازترس باخت فرارکردن پناهنده شدن ترکیه نماینده احمقشون توجلسه به صراحت اعلام میکنه ماحاضرنمیشیم حالا میگه چرامارلبازنده کردن برودادگاه جام وبهت میدن ایناهمش ازسوزش زیادیه پرسپولیس دوساله که قهرمانه

    • شش ♥

      از ترس فرار کردید ترکیه، حالا هم دارید خودتون جر میدید! از یه طرف میگی بازی لغو نمیشد برمیگشتیم، از یه طرف میگی بازی برگزار میشد با امیدهامون باید شرکت میکردیم و 4 تا میخوردیم!
      کاری ندارم که با تیم اصلیتون هم 4 تا میخوردید ولی خداوکیلی با خودتون چند چندید؟

    • بدون نام

      خودتم فهمیدی چی گفتی ازترکیه برمی گشتید یا با تیم امید بازی میکردید هوادار بدبخت چه گناهی کرده که باید حرفهای صدمن یه قاز تو رو بشنوه

    • بدون نام

      خوشم میاد هرروز یه چیزیا دست آویز قرار میدین برا سرگرمیه مردم.راستی دادگاه بابک زنجانی کی برگزار میش.شهرام جزایری وتوبار عدس گرفتن یا کانتینر قاچاق انسان....

    • بدون نام

      برو کیسه کش خودتون هالو هستید دیگران را هالو فرض نکنید. خودتون از اول گفتید ما شرکت نمی کنیم و برای اردوی ترکیه برنامه‌ریزی کرده بودید چطور حالا این اراجیف را می بافید. برو کیسه کش خودتی

    • ایرانیم وطن پرست

      واسه بازی حاضرنشده ایدگفتیدکه تیم اماده نیست بازیکن نگرغته ایم ترکیه تشریف داشتیددرحالی که ازسه ماه قبل تاریخ بازی تعیین شده بودبعدش انصراف ازبازی طبق قانون ازطرف یک تیم به معنای قبول شکست بوده ونتیجه اش هم معلومه درضمن هرجادوست داریدشکایت حتماببریدببینیدکه باهوچی گری ودروغ وکلک می تونیدکاری پیش ببریدیانه؟بی قانونی تیم دوچرخه سواران کیسه کش مکتب تاژ زبان زده اگه زرنگ بودی بازیکنی که ازتست پزشکی ردشده بودمحکوم تون نمی کرد چوب خداصدانداردجناب

    • سیاوش

      جناب خط خطی
      ساقی ات را عوض کن
      تا یه ذره نرمال بشی

    • بدون نام

      یااینکه خری یا خودت رو به خریت زدی

    • بدون نام

      امیدوارم بالاخره یکی جلوی این مافیای کثافت و عواملش بایسته.
      تیم حقیر لنگ مافیای کثیف ، سوگلی حکومت

    • امیر

      خداوکیلی این کیسه کشا مثل بچه میمونن اصلا قانون سرشون نمیشه آقا ترسیدین بازی کنین باختین دیگه حالا پیش خدا هم که برین بهتون میگه چون ترسیدین بازی کنین پس باختین الان نمیدونم کجاشو نمیفهمن تا بیشتر توضیح بدم

    • بهمن

      چرا به تهدیدات این آقا واکنش نشان نمی دهید.اگرشکایت داریدوخودرامحق میدانیدراه وروش شکایت راپیگیری کنید.اینهمه قال ودادوتهدیدجرم محسوب میشود.ارکان قضایی فدراسیون خوابند.

    • مخند

      فکر کنم فطیری نه خطیر

    • بدون نام

      به عنوان یک استقلالی میگم تا بیشتر از این سوژه لنگیا نشدیم هیئت مدیره و مدیرعامل گورشون رو گم کنن

    • هرچه برانکو بگه.

      زیپش کن تو کجابودی که ملکی اعلام کرد ما در اردو هستیم.خجالت هم خوب چیزیه ولا..
      برید بمیرید فروردین ماه زمان بازی اعلام شد
      کیسه هابخاطر بازی السد که آماده بشن نیومدن
      بازی السدرو هم دیدیم.خخخخخخ
      هردوتاشه باختین.
      کاش شوفر زودترمیومد اردو بزد
      تبلیغ ریش تراش.خخخخخخخخ

    • هرچه برانکو بگه.

      زیپش کن تو کجابودی که ملکی اعلام کرد ما در اردو هستیم.خجالت هم خوب چیزیه ولا..
      برید بمیرید فروردین ماه زمان بازی اعلام شد
      کیسه هابخاطر بازی السد که آماده بشن نیومدن
      بازی السدرو هم دیدیم.خخخخخخ
      هردوتاشه باختین.
      کاش شوفر زودترمیومد اردو بزد
      تبلیغ ریش تراش.خخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج