۷۶۸۴۵۳
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

پروین: عادل خودش را قربانی حمایت از برخی نکند!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عادل فردوسی‌پور و برنامه‌اش را دوست دارم، اما قبلاً هم گفته‌ام که او نباید قربانی حمایت از یکسری افراد شود.

خبرگزاری تسنیم: علی پروین درباره شرایط این فصل تیم‌ها در لیگ برتر اظهار داشت: با این بازی‌ها و عملکردی که تیم‌ها داشته‌اند، پرسپولیس را تیم بهتر، کامل‌تر و هماهنگ‌تری دیدم که اگر این روند را ادامه دهد و تیم‌های مدعی دیگر هم همین‌گونه باشند، قطعاً پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود و در این شرایط آن چیزی که می‌تواند معادلات را به‌هم بزند، شرایط مالی تیم و حواشی است.

وی افزود: پرسپولیسی‌ها باید مراقب باشند که دچار حاشیه نشوند. سوای این، مسائل مالی خیلی مهم است و بروز مشکل و بحران مالی می‌تواند روی عملکرد فنی تیم‌ها اثر بگذارد. نمونه‌اش همین پدیده که پنج شش بازیکن را هم از دست داده، اما با درایت و تلاش یحیی گل‌محمدی و شاگردانش صدر جدول است. همین یحیی که شاگرد خودمان بوده و خیلی قبولش دارم چند شب قبل درد و دل می‌کرد و از شرایط مالی و اینکه شاگردانش تمرکز ندارند، گلایه داشت و می‌گفت با این وضعیت دچار مشکل می‌شویم.

پروین: عادل خودش را قربانی حمایت از برخی نکند!

البته امیدوارم با حمایت مسئولان شهر مشهد و استان خراسان مشکل پدیده هم حل شود. کلاً امسال خیلی از تیم‌ها کمتر و بیشتر مشکل مالی دارند و اگر پرسپولیس دچار مشکل مالی و حاشیه نشود و این روند را ادامه دهد، قهرمان لیگ می‌شود.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد اشتباهات داوری تصریح کرد: درباره مشکلات داوری یک کلام بگویم. مشکل داوری همیشه هست. همه تیم‌ها از این اشتباهات نفع می‌برند و ضرر هم می‌کند و اینکه بخواهیم داوری و جادوگر و این چیزها را ربط به عملکرد کلی یک تیم دهیم، بهانه جویی است.

پروین در خصوص اظهاراتی که درباره برنامه 90 کرده بود، گفت: از ما گذشته که درباره یک موضوع یا فردی هر روز یک مدل حرف بزنیم. شاید از حرف‌های من درباره فردوسی پور برداشت، درست نشده است. کلاً من همیشه گفتم که صدا و صداقت عادل را دوست دارم و آنقدر هم دوستش دارم که عادل صدایش می‌کنم، نه فردوسی‌پور.

عادل خدایی به فوتبال خدمت کرده و جلوی خیلی چیزها را گرفته و خیلی چیزها که خیلی‌ها نمی‌گویند و به آن اهمیت نمی دهند را، گفته و حل کرده و یک جورهایی چراغ قرمز فوتبال ماست. الان خدایی خیلی مراقب کار و حرف‌های‌شان هستند و می‌ترسند و حساب می‌برند که 90 بدون ملاحظه دست‌شان را رو کند.

وی ادامه داد: این چیزهای عادل و مهم‌تر از همه سلامت او خیلی خوب است، اما من همیشه یک نقدی هم به عادل و 90 داشته‌ام و آن اینکه سعی نکند آدم‌ها را به خاطر جنجالی شدن برنامه روبه‌روی هم قرار دهد و دوم اینکه نباید خودش را قربانی حمایت از برخی افراد کند.

اینکه عادل بخواهد از یکی فقط حمایت کند و نقاط منفی کارش را نبیند و یا خیلی کم به آن بپردازد و طبق سلیقه‌اش دنبال یک جریانی باشد، خوب نیست. اینها را به خودش هم گفته‌ام، ولی کلاً همیشه گفتم و باز هم می‌گویم که هم قبولش دارم و هم دوستش دارم.

او هم باید قدر این اعتماد مردم و اهالی فوتبال را بداند و خدایی هم می‌داند و خیلی مراقب است که خرابش نکنند، ولی نباید خودش را خرج این و آن کند و به خاطر حمایت کردن از برخی‌ها که قبول‌شان دارد، یکسری چیزها را نگوید.

پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: من خیلی شفاف نظرم را قبلا گفتم و الان هم می‌گویم. امیدوارم که این برنامه 90 که مردم آن را دوست دارند حمایت شود و بتواند روز به روز هم مردم را راضی‌تر نگه دارد. الان 90 بلندگوی فوتبال ایران است و این جایگاه را 90 و عادل همین جوری به دست نیاورده‌اند و بابت آن هزینه داده‌اند و مردم و رسانه‌ها حمایت کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب یه دفعه بگو عادل هم به لشکر مخالفان کیروش بپیونده وهمراه شما لنگی ها بخاطر دعوت نشدن یه پیرمرد به تیم ملی باعث حاشیه واسه تیم ملی بشه دیگه چرا کشش میدی؟ من نمیدونم با وجود این همه مدافع جوان وخوب چرا باید این هجمه برا یه بازیکن چهل ساله راه بیفته بابا تیم ملی کشورمونه بس کنید دیگه.

    • شهین سیفی

      اصلا برنج ها را هم فردوسی پور قاچاق کر ه پولها راهم ا ز رویانیان از فروسی پور گرفته صدات ببر ابگوشتی ریخت دنبه گدا گشنه لاکچری سلبریتی

    • عباس علی پور

      عشق است علی آقا سلطان

    • بدون نام

      تو اول مسئله اختلاس خودت و آقازاده تو حل کن بعد در موارد دیگر اظهار نظر کن. حیف آبروتو به پول فروختی، آقای پروین زندگی در ویلای لواسان اینقدر نمی ارزد

    • بدون نام

      اول مسئله اختلاس خودت و آقازاده تو حل کن بعد در موارد دیگر اظهار نظر کن. از فوتبال وشهرت سوء استفاده کردی، تو باید الگو میشدی، از مهدوی کیا کریم باقری، علی کریمی، و.... یاد بگیر، دیگه دیر شده خودتو تباه کردی

    • بدون نام

      شاید هم شریک دزد و رفیق قافله باشه

    • بدون نام

      هر وقت فوتبال ایران از شر نود ، خبر ورزشی و سایت ورزش سه نجات پیدا کرد ، روی خوش میبینه.
      پژمان راهبر و علی عالی کثافتای مافیا.
      تیم حقیر لنگ سوگلی حکومت

    • بدون نام

      بهتره حرف نزنی چون از زیر شکم حرف میزنی بفکر اختلاس خودت و آقازاده ات باش،

    • یاران 57

      آقای پروین عادل فردوسی پور خود در کنار مردم قرار داده اگر جرات داری شما هم درکنار مردم باش نه در کنار قرمز و آبی و سبز و سیاه، کاش دیپلم داشتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج