جاباما
۷۶۸۵۲۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آخرین وضعیت تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو

یک مقام مسئول گفت:براساس آخرین آمار تا کنون از ۶۴ نفری که مبتلا به بیماری تب کریمه کنگو شده اند، ۸ نفر جان خود را از دست داده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان: کریم امیری معاون دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی کشور درباره آخرین وضعیت شیوع تب کریمه کنگو اظهار کرد: براساس آخرین آمار از وزارت بهداشت تا کنون از ۶۴ نفری که مبتلا به بیماری تب کریمه کنگو شده اند،تنها ۸ نفر جان خود را از دست داده اند.

به گفته وی امسال روند شیوع بیماری نسبت به سال گذشته از وضعیت پایدار و مساعدتری برخوردار بوده است،اما تعداد فوتی ها همانند سال گذشته است.

امیری روند وضعیت بیماری در روزهای آتی را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به خنکی هوا و کاهش فعالیت کنه ها پیش بینی می شود که روند بیماری در مقایسه با مدت مشابه سال در حد کمتری باشد.

معاون دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی در پایان در توصیه ای به افراد تصریح کرد: با توجه به بازگشت حجاج به افراد توصیه می شود که از ذبح غیر مجاز دام در معابر و منازل اجتناب کنند و همواره از مراکز مجاز اقدام به خرید گوشت قرمز کنند،ضمن آنکه در صورت مسافرت به روستاها مراقب باشند تا مورد گزش کنه ها قرار نگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج