۷۶۸۶۱۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کارانکا: به دنبال جذب انصاری‌فرد هستیم

سرمربی ناتینگهام فارست انگلیس از ادامه فعالیت‌ این تیم برای انتقال ملی‌پوش ایرانی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: آیتور کارانکا از عدم توافق در تمام جزئیات قرارداد با کریم انصاری‌فرد، مهاجم فصل گذشته تیم المپیاکوس یونان خبر داد اما ابراز امیدواری کرد در رقابت با تیم‌های هلندی هیرنوین و اوترخت بتوانند ملی‌پوش ایرانی را جذب کنند.

سرمربی تیم ناتینگهام فارست در این رابطه گفت: باشگاه با وجود بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی همچنان در حال فعالیت است و اگر تشخیص بدهیم او (کریم انصاری‌فرد) بازیکن خوبی است به ناتینگهام فارست خواهد آمد.

وی افزود: انصاری‌فرد بازیکنی با تجربه بسیار زیاد است. در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده است. او بازیکن خوبی است و ما فصل گذشته در تیم ناتینگهام فارست اشکان دژاگه، یک بازیکن دیگر ایرانی را داشتیم. او مرا تحت‌تاثیر خود قرار داد و بسیار خوب بود. باید ببینیم در قضیه کریم انصاری‌فرد چه چیزی رخ می‌دهد.

سرمربی ناتینگهام فارست در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنی علاوه بر ایران را موردنظر دارد گفت: هرگز از چیزی مطمئن نیستید اما فکر می‌کنم تیم بسیار خوبی داریم. در حال حاضر مهم‌ترین مسئله تلاش در تمرین‌ها و بازی‌ها است.

کریم انصاری‌فرد جمعه گذشته قراردادش با باشگاه المپیاکوس یونان را فسخ کرد. طبق گزارش رسانه‌های یونانی این ملی‌پوش ایرانی راهی تیم ناتینگهام فارست می‌شود. تیمی که متعلق به ماریناکیس، مالک باشگاه المپیاکوس یونان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرهام

      تو این چند سال هیچ مهاجمی جایگزین علی دایی نشد بازیکنانی مثل انصاری فرد، سردار و...درجه دو هستند و در یک بازی نشد که خلق حماسه کنند و همه امیدوار به تغییر نتیجه بازی باشند فقط با تبلیغات و شو به این مرحله رسیدند و گرنه بازیکنان مطمئن و قابلی نیستند مهدی طارمی می تونست مثل دایی باشه ولی اون هم حاشیه اش بیشتر از فوتبالشه، نسل طلایی ایران با رفتن کریمی،دایی، عزیزی، باقری، عابدزاده، زرینچه، پاشا زاده و..تموم شده حالا حالاها از فوتبال ملی لذت نخواهیم برد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج