۷۶۹۲۸۰
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

ولایتی: دانشگاه آزاد با کسی تعارف ندارد

رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی با کسی تعارف نداریم و مخالف غرب‌ زدگی هستیم.

خبرگزاری ایرنا: رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی با کسی تعارف نداریم و مخالف غرب‌ زدگی هستیم.

علی‌اکبر ولایتی روز شنبه در گردهمایی مدیران مدارس منتخب سما با تاکید بر اینکه تربیت در مدارس سما باید مبتنی بر تربیت اسلامی و سنت ایرانی باشد، گفت: مخالف غرب‌زدگی هستیم.

وی افزود: امروز غرب‌زدگی شکل کار را تغییر داده، چرا که زمانی برخی افراد همچون تقی‌زاده معتقد بودند که اگر می‌خواهیم تغییر کنیم، باید از فرق سر تا نوک پا فرنگی شویم، اما در طول تاریخ دیدیم که کشورهایی که فرنگی شدند، غربی‌ها مانند دستمال مصرف‌ شده آنها را به دور انداختند.

رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: نگاه جوامع غرب به سایر کشورها مانند دیدگاه افلاطون است که مردم دنیا را به دو دسته متمدن یا یونانی و بربر(وحشی) یا غیریونانی تقسیم می‌کرد و این نگاه هنوز وجود دارد.

وی با اشاره به جایگاه مدارس سما در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: تا به حال سابقه نداشته که این تعداد مدارس ابتدایی تا متوسطه به صورت زنجیره‌ای و در یک سازمان آموزش عالی فعالیت داشته باشند.

رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه اکنون عملکرد سازمان سما، کمال مطلوب نیست، گفت: البته در این مورد کسی مقصر نیست، چرا که تاکنون نقشه راهی برای مدارس سما نبوده است.

آنچه برای ما اهمیت دارد، این است که تزکیه در مدارس سما باید مقدم بر تعلیم باشد و فارغ‌التحصیلان ما با سایر مدارس تفاوت داشته و دارای برجستگی و وجه تمایز باشند. در مدارس سما باید مسلمان مومن ایرانی باسواد تربیت شود.

رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ایجاد امید و اعتماد به‌ نفس باید سرلوحه مدارس سما باشد، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران به ویژه آمریکا به صراحت اعلام می‌کنند که به دنبال نابودی ملت ایران هستند.

در زمان ریاست‌ جمهوری ریگان هم گفته بودند که باید ریشه ملت ایران خشک شود و تلاش خودشان را کردند. نتیجه دشمنی آنها در حوزه سخت‌افزاری و نظامی، ناکامی بود و بعد از آن به حوزه نرم‌افزار ورود کردند و تلاش دارند از این طریق فرهنگ غربی را به فرزندان ما القاء کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      والا فعلا که تکنولوژی و علم غربیها رو تو خونه هامون داریم و باید از اونا واسه اینکه اجازه دادن از این موارد استفاده کنیم تشکر شه

    • بدون نام

      حتما با شما که تعارف داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج