۷۶۹۵۶۵
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

موضوع تعطیلی سینما‌ها صحت ندارد

مؤسسه سینماشهر درباره شایعه تعطیلی سینما‌ها به دلیل کمبود لامپ پروژکتور اعلام کرد: با توجه به اینکه اصولاً ساخت پروژکتور‌های لامپی در دنیا متوقف شده و تمامی پروژکتور‌ها از منبع نور لیزر استفاده می‌کنند که طول عمر بسیار بالایی دارد، لذا سینما‌های جدید تماماً از ابتدا به سیستم لیزری مجهز می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا: مؤسسه سینماشهر درباره شایعه تعطیلی سینماها به دلیل کمبود لامپ پروژکتور اعلام کرد: با توجه به اینکه اصولاً ساخت پروژکتورهای لامپی در دنیا متوقف شده و تمامی پروژکتورها از منبع نور لیزر استفاده می‌کنند که طول عمر بسیار بالایی دارد، لذا سینماهای جدید تماماً از ابتدا به سیستم لیزری مجهز می‌شوند.

سینماهایی که قبلاً با سیستم لامپی تجهیز شده بتدریج با پروژکتورهای لیزری جایگزین میشوند و اکنون بیش از ۱۸۰ سالن سینما در کشور تبدیل وضعیت دادهاند و مؤسسه سینماشهر هفتاد درصد هزینه مربوطه را بصورت بلاعوض کمک کرده است و این روند همچنان ادامه دارد. ضمن اینکه در مورد پروژکتورهای لامپی، مؤسسه سالهاست که پنجاه درصد هزینه لامپ مصرفی سینماها را بصورت بلاعوض به سینما پرداخت کرده که این سیاست هم همچنان ادامه دارد.

در مورد سینماهایی که به سیستم D لامپی مجهزند که تعدادشان حدود ۳۵ سالن است و تماماً سینماهای با فروش بالا هستند از ابتدا قرار بر تامین لامپ توسط سینما بوده است ضمن اینکه این سینماها سیستم E لیزری هم دارند که بر ایشان مشکلی ایجاد نشود. بار دیگر تاکید میشود مسئول تامین تجهیزات سینمایی بخش خصوصی است و دولت حمایت میکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصولا در کشور همه معیار بادنیا سنجش و هر خبری را از صحت و کذب ان فقط یه درهمی میگید و تیتر شایعه !بیشتر شبیه تلویزیون گفتید و اصل و فرع .....از شایعه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج