۷۷۰۰۶۴
۱۶ نظر
۵۰۰۹
۱۶ نظر
۵۰۰۹
پ

وزیر بهداشت: بر نقشه‌های بدخواهان فائق می‌آییم

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه ما بی‌تردید بر نقشه‌های بدخواهان علیه کشورمان فائق می‌آییم تاکید کرد: امیدواریم سازمان‌های بین‌المللی در مورد تحریمی که برای مردم ایران رخ داده به وظیفه قانونی خود عمل و در این مقطع از آن‌ها مراقبت کنند.

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه ما بی‌تردید بر نقشه‌های بدخواهان علیه کشورمان فائق می‌آییم تاکید کرد: امیدواریم سازمان‌های بین‌المللی در مورد تحریمی که برای مردم ایران رخ داده به وظیفه قانونی خود عمل و در این مقطع از آن‌ها مراقبت کنند.

سید حسن هاشمی در حاشیه دیدار خود با مدیر منطقه‌ای مدیترانه شرق سازمان جهانی بهداشت، درباره دستاورد‌های سفر اخیر خود به آذربایجان شرقی توضیح داد و گفت: ما از اکثریت شهر‌ها بازدید کردیم و ۱۰۸ پروژه در این سفر افتتاح شد. آنچه افتخارآمیز بود رضایت قریب به اتفاق مردم از خدمات دولت در این حوزه در همه نقاط استان بود.

وزیر بهداشت:
بر نقشه‌های بدخواهان فائق می‌آییم

کمک پزشکان، پرستاران، ماما‌ها و... برایم قابل افتخار بود. در عین حال درس خوبی به عنوان یک عضو کابینه گرفتم که همه چیز تهران نیست و فضا در شهرستان‌ها و شهر‌های دوردست متفاوت است و مردم توقعات منطقی و واقع‌بینانه‌ای دارند.

وی ادامه داد: هیاهویی که در کلانشهر‌ها وجود دارد در روستا‌ها و نقاط مرزی که محرومیت نسبی دارند، کمتر است و حرف از دلار و سکه و یورو و... نیست. به نظر می‌رسد اگر با عقلانیت رفتار کنیم، از هیاهو بپرهیزیم و در نقشه‌هایی که دشمنان دارند، گرفتار نشویم، می‌توانیم مدیریت صحیح‌تری در سطوح عالی داشته باشیم.

وزیر بهداشت افزود: طرح تحول نظام سلامت در مسیر بسیار خوبی پیش می‌رود البته نمی‌توان نارضایتی تعدادی از همکاران خود را به دلیل معوقات مالی کتمان کرد. امیدوارم همه دستگاه‌ها از جمله سازمان برنامه و بودجه و تامین اجتماعی کمک کنند که این معوقات جبران شود، سازمان تامین اجتماعی نیز تا پایان مهرماه در زمینه پرداخت ۴ هزار میلیارد تومان از معوقات این حوزه همکاری کند. تلاش کنیم با کمک بانک مرکزی، بخش خصوصی و گمرک، مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

هاشمی تاکید کرد: ما بی‌تردید بر نقشه‌های بدخواهان فائق می‌آییم و آنچه در ذهن مردم می‌ماند، تلاش مسئولان، همبستگی ملی و رفتار جامعه بین‌المللی است.

وزیر بهداشت در ادامه با اشاره به بازگشت بخشی از مطالبات وزارت بهداشت در قالب اوراق خزانه گفت: بخشی از این اوراق به صورت یک ساله و دو ساله تحویل داده شده که قابل تسویه حساب با پرسنل نیست. شرکت‌های تجهیزات پزشکی و دارویی نیز به پول نقد نیاز دارند. امیدواریم آن طور که قول داده‌اند مطالبات ما به صورت نقد پرداخت شود. این موضوع در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی نیز مطرح شده است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه از سازمان‌های بین‌المللی انتظار داریم به وظیفه قانونی خود یعنی حمایت از ملت‌ها عمل کنند، اظهارکرد: ما از این سازمان‌ها انتظار داریم از ملت‌ها از جمله مردم کشور ما که به جای آن‌ها فداکاری‌های زیادی برای بشریت در این منطقه همچنین سایر قاره‌ها انجام دادند، مراقبت کنند همچنین امیدوارم در مورد تحریمی که رخ داده است به وظیفه قانونی خود عمل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو حالا دارو و قیمت دارو را کنترل کن حالا تا نقشه دشمن !!

    • بی نام

      بعله حتما همینطوره ارواح بابات

    • بدون نام

      اومدی ارواح عمت

    • بدون نام

      تا وزرای مملکت‌ مثل شما باشند که بگویند چون رای داده‌ اید باید پای لرزشم‌ بایستید هیچ گرهی‌ از مشکلات‌ مردم باز نخواهد شد‌ چون خودتان را بخواب‌ زده اید کار شما خیانت‌ باتحصیلات‌ فوق تخصصی شده است.

    • بدون نام

      بله،سوار بر پورشه فائق می آییم!!!!!!!

    • بدون نام

      بدخواهان شمایین بدخواه ملت...

    • بدون نام

      تو هم چهره واقعی تو نشون دادی هری

    • بدون نام

      تو که وضعت کویته همخون بگیر ی بهتره

    • ج.ن

      آقای وزیربهداشت؛حداقل مردباش .واقعاکه شمانبودید میگفتید همینی که هست شما مردم انتخاب کردیدچند روزنشد رنگ عوض کردی.دلمون خوشه .چه مدیرانی مملکتمونو میچرخونن.فردا اوضاع بهترم‌بشه میگه کی بود کی بود من بودم؟؟؟

    • بدون نام

      بدخواهان کشور .مدیران بس کفایت.بی تدبیر..دولت روحانی هستند . فقط دارن مردم را می چاپن

    • بدون نام

      اقا این وزیر بهداشته یا سخنکو دولت مجبوره مگه هی حرف بزنه

    • سعید

      همین جور مدیریت کنید انشالا بر جهان هم فایق میاید. فقط همین جورا

    • traktoor

      آخرش نفهمیدیم وظیفه ی وزیر بهداشت چیست. برای اینکه عدم توانایی و کفایت خودش را که در انجام وظایف در حیطه ی کاری به عنوان وزیر بهداشت به شدت ناتوان است بپوشاند درباره مسائلی که به او مربوط نیست صحبت می کند. هنوز ندیدم درباره قیمت دارو و خدمات پزشکی صحبت کند

    • بدون نام

      در عین حال درس خوبی به عنوان یک عضو کابینه گرفتم که همه چیز تهران نیست و فضا در شهرستان‌ها و شهر‌های دوردست متفاوت است ......................چقدر دیر این درس بزرگ را فراگرفته اونم بعنوان کسی که وزیر هست!

    • بدون نام

      این اقا چرا به جای رسیدگی به درد ومشکلات بیماران کلا در فضای سیاسی مانور میده ... راست میگن واس ریاست جمهوری نقشه کشیده ، فرصت طلب همه چیز خواه!

    • بدون نام

      مردک مزخرف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج