۷۷۱۱۰۹
۱۳ نظر
۵۰۰۵
۱۳ نظر
۵۰۰۵
پ

جویباری: توفیقی به بازیکن ۱۶ ساله هم رحم نکرد

علی نظری جویباری معاون سابق استقلال حسابی از مصاحبه‌های پندار توفیقی شاکی و معتقد است که این‌گونه افراد باید سال‌ها تلاش می‌کردند تا به کنار استقلال برسند.

ایلنا: علی نظری جویباری معاون سابق استقلال حسابی از مصاحبه‌های پندار توفیقی شاکی و معتقد است که این‌گونه افراد باید سال‌ها تلاش می‌کردند تا به کنار استقلال برسند. گفت و گوی نظری جویباری با ایلنا را بخوانید:

صحبت‌های پندار توفیقی را علیه استقلال خوانده‌اید؟

یک چیزهایی در این مورد شنیده‌ام. باعث ناراحتی است که این‌گونه افراد به فوتبال ورود کرده‌اند امثال توفیقی باعث شده‌اند استقلال نابود شود. اصلا ما نباید امثال این آدم‌ها را این‌قدر بزرگ کنیم. با فامیل بازی به استقلال آمده‌اند تا ماموریتی که همانا نابود کردن تیم بود، انجام دهند.

آنها باید بدانند مدیرانی که در گذشته در استقلال زحمت می‌کشیدند همگی با عشق در این تیم حضور داشتند. اگر ایشان دوست نداشته به استقلال بیاید چرا ۲ نصف شب با کت‌های مختلف عکس یادگاری می‌انداخت. یادش نرود که او حتی به یک بازیکن ۱۶ ساله هم رحم نکرد و کنار او عکس می‌گرفت. اگر برای او نفت و گاز آنقدر جذابیت داشت، چرا این همه وقتش را در فوتبال سپری کرد.

حتی او در مصاحبه‌اش گفته بازی‌های استقلال را هم نگاه نمی‌کند؟

ما این مسایل را می‌دانستیم و ۴ سال است این موضوع را گفتیم و کسی گوش نکرد. او پرسپولیسی بود و بازی‌های این تیم را نگاه می‌کرد. او اصلا در فوتبال سررشته ای نداشت و در این مدتی هم که حضور داشت چه گلی بر سر فوتبال زد.

یادش نرود که از بغل همین استقلال اسم‌های مختلف برایش به وجود آمد. باز هم به او یادآوری می‌کنم و فوتبال یک اتاق شیشه‌ای است برای معروف شدن آدم‌ها و ایشان خیلی خوب از این موضوع سود برد.

به نظرتان استقلال می‌تواند در بازی برگشت السد را شکست دهد؟

من فکر می‌کنم استقلال امسال می‌توانست در آسیا ستاره سوم را به دست آورد. این بازیکنانی که جذب شده‌اند در سطح بازیکنان فصل گذشته نیستند اما برای هماهنگ شدن با تیم، نیاز به زمان دارند که پیش‌بینی من این است که حداقل تا نیم فصل طول بکشد. استقلال مانند پارسال فوتبال بازی نمی‌کند و همین باعث نگرانی هواداران شده است.

به نظرتان حضور مجتبی جباری و فرهاد مجیدی می‌تواند به استقلال کمک کند؟

به نظر من برای کسب تجربه حضور این بازیکنان خوب است. آنها می‌توانند در کنار شفر، دانش افروزی کنند. دنیای مربیگری با بازیکنی زمین تا آسمان فرق دارد و من به شخصه امیدوارم این اتفاق بیفتد و این پیشکسوتان به جرگه مربیان بپیوندند.

شما دوست فتحی بودید و بعد از حضورش در سرپرستی باشگاه منتقد وی شدید و این روزها از فتحی انتقاداتی می‌شود. چه صحیتی دارید؟

من و فتحی دوستی ۳۰ ساله با هم داریم. او یک استقلالی اصیل است و هرکسی هم غیر از این فکر کند اشتباه کرده است. من هرجا ببینم دوستم ایراداتی در کارش دارد، انتقاد می‌کنم چون استقلال برای من از هرچیز دیگری مهم‌تر است .

در واقع من منتقد فتحی نیستم. به دنبال موفقیت استقلال هستم. به او توصیه می‌کنم راه افتخاری را در استقلال نرود. همین که او توانسته طلب ۵۰ بازیکن قدیمی را بدهد کار بزرگی انجام داده است.

خیلی‌ها گفتند چون فتحی به نظری پستی در باشگاه استقلال نداد، منتقد وی شد؟

شما جایی پیدا کنید که من گفته باشم که می‌خواهم معاون استقلال شوم. ما هیچ صحبتی دراین باره نکردیم و به دنبال این پست و مقام‌ها هم نیستیم. استقلال را دوست داریم و هرکمکی هم از دستم بربیاید انجام می‌دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی شد به بار پای پرسپولیس و وسط نکشین؟

    • رقیب خیر خواهتون

      آخه کیسه کشها حالا که اقای نفتوگاز به استقلال پشت کرده شد پرسپولیسیه ؟چه شد اون به به چه چه تون واقعا که قدر نشناسید فردا که فتحی بره ونفر بعدی بیاد بازهم همین اش وهمین کاسست

    • بدون نام

      اقای نظری جویباری تو هم عددی نیستی چنان حرف میزنی که فکر میکنه بکن بائر یا میشل پلاتینی هستی

    • بدون نام

      تو گفتیو ما باور کردیم.تو خودت کی بودی اصلا کسی تور رامیشناخت .تو هم با کیسه معروف ومشهور شدی.حالا ادعا دارید.خودت احمقی نه ملت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگی بی افتخار لطفا فقط لالمونی بگیر

    • بدون نام

      آقای نظری شما هم داری سنگ خودت را به سینه می زنی که دوباره برگردی شما تا زمانی که بودی چکار کردی غیر از بالا آوردن بدهی برای بیت المال

    • بدون نام

      حالا پندار تایم شد پرسپولیسی ؟
      ببینیم نفر بعدی از کیسه کی درمیاد

    • بدون نام

      فقط ایران اینجوریه پرسپولیس سرپرست استقلال ورقیب بش

    • بدون نام

      حالا مگر خودتون کمتر از توفیقی ضرر زدید به استقلال؟ و مگر شما کم بدهی بالا آوردید؟ همتون یه کرباسید تنها توفیقی راستگو بود و شما دروغگو که اعتراف نمیکنید. موقعیکه بازیکنایی مثل شجاعیان و قایدی و کاوه رضایی رو آورد ، بد کرد؟ حالا مثل شما چندین اشتباه هم داشت . پشت راستگویی دیگران پنهان تشید

      پاسخ ها

      • محمد

        دیگ به دیگ میگه روت سیاهه!!!خخخخخخ

    • بدون نام

      یه جوری میگه نباید افراد یه شبه وارد فوتبال بشن انگار خودش بعداز سالها بازی کردن وکسب تجربه وارد فوتبال شده در کل هیچ تفاوتی بی پندارتایم و نظری جویباری وجود نداره هردو این افراد چسبیده به استقلال هستن واز کنار استقلال به شهرت رسیدن

    • م.ر.ا

      باهمه پرسپولیسی آشغال لنگ اگه فدراسیون پشتش نباشه هیچ کوفتی نمیشه

    • بدون نام

      13:03 داری غلط اضافه میکنی وقتی این اقا بود شما و وزیر بیشرف دنبال پماد سوختگی میگشتید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج