۷۷۲۶۹۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

میداوودی: استقلال هنوز هم شانس صعود دارد

میلاد میداوودی، مهاجم سابق استقلال تهران مدتی است در تیم نفت مسجدسلیمان بازی می‌کند و معتقد است این تیم نیاز به حمایت دارد و مسئولان باید از لحاظ مالی به این تیم کمک کنند.

روزنامه فرهیختگان: میلاد میداوودی، مهاجم سابق استقلال تهران مدتی است در تیم نفت مسجدسلیمان بازی می‌کند و معتقد است این تیم نیاز به حمایت دارد و مسئولان باید از لحاظ مالی به این تیم کمک کنند. با میداوودی درخصوص شرایط نفت مسجد‌سلیمان، دیدار استقلال مقابل السد در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین عملکرد مهاجمان استقلال صحبت کردیم.

شرایط نفت مسجدسلیمان چطور است؟

خدا را شکر شرایط خوبی داریم. درست است که مشکلات مالی هنوز برطرف نشده اما مسئولان باشگاه قول داده‌اند که این موضوع را پیگیری کنند و تا دو سه هفته آینده این موضوع حل شود. نفت مسجدسلیمان به‌تازگی به لیگ برتر صعود کرده و نیاز به حمایت مسئولان دارد.

پس تعطیلات لیگ خیلی به شما کمک کرد.

خدا را شکر که نتایج خوبی گرفته‌ایم و همین زمانی که تا شروع مسابقات لیگ داریم این فرصت را به ما می‌دهد تا بتوانیم به هماهنگی بیشتری دست پیدا کنیم. بازی ما با استقلال هم لغو شد تا زمان بیشتری را برای انجام تمرینات بدنسازی و تاکتیکی داشته باشیم. به نظر من چون ما در ابتدای فصل نتوانستیم تمرینات مناسبی داشته باشیم، نتایج مناسبی هم نگرفتیم.

عبدالله ویسی از سرمربیگری نفت مسجدسلیمان استعفا داد. چرا این اتفاق رخ داد؟

من از دلایل جدایی ایشان اطلاع دقیقی ندارم اما به هر حال فکر می‌‌کنم یکی از دلایل آن مشکلات مالی بوده است که این مسائل هم به مدیریت و مسئولیت باشگاه مربوط است. ما از ابتدای فصل اسپانسر نداشته‌ایم و طبق بخشنامه‌ای هم که به وزارت نفت ابلاغ شده، نمی‌توانند به ما کمک مالی کنند و باشگاه باید خصوصی اداره شود. مسئولان در تلاش هستند که به شرایط خوبی برسیم.

وضعیت مصدومیت شما به کجا رسید؟

شرایط خوبی ندارم، پایم درد می‌کند و به‌نوعی با آن مدارا می‌کنم. البته این پادردم به‌گونه‌ای نیست که نتوانم فوتبال بازی کنم. با صحبتی که با دکتر تیم داشتم به احتمال زیاد به دلیل وجود استخوان‌های اضافه در پایم باید دوباره آن را عمل کنم. با پزشکان تیم صحبت کرده‌ام که اگر شد تا آخر فصل این‌گونه ادامه دهم در غیر این صورت در پایان این فصل پایم را عمل می‌کنم تا فصل آینده مشکلی نداشته باشم.

فکر می‌کنی نفت مسجدسلیمان چه رتبه‌ای را امسال کسب کند؟

ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که امسال در لیگ برتر بمانیم. هدف‌مان برای سال اول این است که سقوط نکنیم و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.

استقلال امروز باید در بازی برگشت به مصاف السد قطر برود. شانسی برای تیم سابقت قائل هستی؟

به نظر من استقلال با وجود شکستی که در بازی رفت مقابل نماینده قطر داشت هنوز هم می‌تواند به جمع چهار تیم پایانی صعود کند. در بازی رفت، جدایی بازیکنان کلیدی خیلی به استقلال ضربه زد. من فکر نمی‌کردم استقلال بازی معمولی را مقابل السد نشان دهد اما شفر نشان داده مربی باهوشی است و می‌تواند در سخت‌ترین شرایط بهترین نتیجه را کسب کند و به نتیجه خوب استقلال در قطر امیدوارم.

عملکرد مهاجمان استقلال را در این فصل چطور دیدی؟

همه بازیکنان بسیار خوبی هستند و در تیم‌های سابق‌شان عملکرد درخشانی داشتند اما به هر حال استقلال شرایط خودش را دارد و این بازیکنان نیاز به زمان دارند. مطمئن باشید در هفته‌های آینده آنها شرایط‌شان با هماهنگی بیشتر، بهتر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 《 ** پاسارگاد ** 》

      میگم بچه سوسول.... السد ... الهلال بی عرضه نیست هااا ...

      مثل اینکه مزه سال قبل تون هنوز تو دهنتونه.... که دارین
      اینقده مز‌مز میکنهااا ...
      کیسه کش پُرووو !! خجالت نمیکشه والا .....
      برین دعا دعا کنید که رسوایی دیگه ای همچون شیش تایییی
      های العین ۲فصل پیش یقتونو نگیره .... بیش از این تحقیر نشین.... حالا صعود کردن به قله محله موون پیشکش...
      خخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج