اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۷۲۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رونی: اسپانیا را به آلمان ترجیح می‌دهم

تیم‌ ملی فوتبال انگلیس فردا شب (سه‌شنبه) در حالی طی دیداری دوستانه در ورزشگاه ومبلی لندن پذیرای آلمان است که هنوز از خاطر فوتبالدوستان انگلیسی، شکست ۴ بر یک این تیم مقابل ژرمن‌ها در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی پاک نشده است

تسنیم: تیم‌ ملی فوتبال انگلیس سه‌شنبه در حالی طی دیداری دوستانه در ورزشگاه ومبلی لندن پذیرای آلمان است که هنوز از خاطر فوتبالدوستان انگلیسی، شکست ۴ بر یک این تیم مقابل ژرمن‌ها در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی پاک نشده است.

وین رونی، مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس که سابقه بازی مقابل آلمان را دارد با تمجید از مهاجم آرسنالی ژرمن‌ها که در بای فردا شب غایب خواهد بود، گفت: اوزیل بازیکنی باهوش است که در زمین او را در یک پست خاص نمی‌بینید. او در کناره‌های زمین و پشت مهاجمان قابلیت بازی کردن دارد و می‌تواند هم گل بزند و هم پاس گل بدهد. با ویژگی‌هایی که اوزیل دارد باید بگویم او بازیکنی فوق‌العاده است و بازی مقابل چنین بازیکنی آزمایش خوبی برای ما به شمار می‌رود.

وی در ادامه از توماس مولر به عنوان بازیکنی سختکوش در ترکیب ژرمن‌ها یاد کرد که گل‌های زیادی به ثمر رسانده است و افزود: در تیم ملی آلمان بازیکنان خوب دیگری هم هستند که شما نمی‌توانید یکی از آنها را به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کنید. مهمترین نکته مثبت در مورد تیم آلمان اتحاد و یکپارچگی آنها است. تک‌تک بازیکنان آلمان به وظایف‌شان آشنا هستند و برای همین بازی دشواری مقابل شاگردان یوآخیم لو خواهیم داشت.

مهاجم شیاطین سرخ تصریح کرد: البته تیم ما هم متحد است و می‌خواهیم با همین اتحاد خود در زمین اندیشه‌های روی هاجسون را پیاده کنیم. گاهی اوقات وقتی تمرکز لازم را روی بازی نداشته باشید به نتیجه لازم نمی‌رسید. ما در مقابل شیلی کارهای خوبی در زمین انجام دادیم ولی آنها با نوع بازی‌شان ما را شگفت‌زده کردند. شیلی به ما نشان داد که تیم‌های آمریکای جنوبی چگونه بازی می‌کند. شیلی تیم سرسختی بود و ما را به زحمت انداخت.

رونی در خصوص بازی با آلمان افزود: بازی با آلمان دیداری متفاوت خواهد بود و ما باید مقابل آنها تلاش بیشتری داشته باشیم. بازی با آلمان شباهت بیشتری به دیدارهای لیگ برتری دارد و باید برای این بازی آماده باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «بین آلمان و اسپانیا کدام تیم را ترجیح می‌دهید؟» گفت: من اسپانیا را به آلمان ترجیح می‌دهم ولی ژرمن‌ها هم تیم بزرگی هستند و بازیکنان فوق‌العاده‌ای در این تیم حضور دارند. شکست چنین تیم‌هایی لذت‌بخش است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج