۷۷۲۹۴۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مربیان پیکان و استقلال خوزستان محکوم شدند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مربیان دو تیم پیکان و استقلال خوزستان را به توبیخ کتبی محکوم کرد.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص برخی تیم‌ها و بازیکنان صادر کرد که به شرح زیر است:

* پس از شکایت محمد ناظم‌الشریعه (سرمربی تیم ملی فوتسال) در خصوص مطالبی که فرهاد فخیم درباره وی مطرح کرده بود، کمیته انضباطی پس از بررسی ماجرا فرهاد فخیم را به ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ کتبی محکوم کرد.

* کمیته انضباطی پس از بررسی کامل پرونده تخلفات تماشاگران منتسب به تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل در مسابقه جام حذفی در تاریخ ۱۱ شهریورماه در ورزشگاه سیمرغ با میزبانی این تیم در دیدار با شاهین بوشهر و همچنین تخلفاتی دیگر در دیدار برابر گل‌گهر سیرجان در ۱۶ شهریورماه، این کمیته اعلام کرد که تیم خونه‌به‌خونه بابل به توبیخ کتبی و پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است. پرونده درباره تخلفات تماشاگر متخلف مفتوح است و با صدور این رأی از دستور موقت شماره ۴۱۷ روز ۱۲ شهریورماه رفع اثر می‌شود.

*دیدار تیم‌های پیکان و استقلال خوزستان از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهر قدس برگزار و از سوی یعقوب پیری، سرپرست تیم استقلال خوزستان به دلیل اعتراض شدید به داور که منجر به اخراجش شد، طبق ماده ۵۴ مقررات انضباطی به توبیخ کتبی محکوم شد.

* افشین کمائی، مربی تیم استقلال خوزستان به دلیل اعتراض به تصمیم داور و درگیری با مربی تیم مقابل که منجر اخراج وی شد، به توبیخ کتبی و ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین حمید مطهری، مربی تیم پیکان به دلیل درگیری با مربی تیم مقابل و رفتار غیرورزشی با تیم داوری، به توبیخ کتبی و پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم استقلال خوزستان به دلیل داشتن پنج بازیکن اخطاری باید ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. همچنین این تیم پس از پایان مسابقه به دلیل فحاشی تماشاگران به داور و نماینده و پرتاب اشیا، باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

کلیه آرای فوق قطعی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج