۷۷۳۰۹۱
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

سیدجلال، سوپرمن و قهرمانِ صعود بزرگ

وقتی که کرنر احمد نوراللهی با دخالت منشا و علیپور روی شش قدم دحیل نشست، این سیدجلال حسینی بود که با چرخش عجیب مچ پا در ارتفاع با گلی تماشایی مقاومت حریف قطری را شکست.

ورزش سه: وقتی که کرنر احمد نوراللهی با دخالت منشا و علیپور روی شش قدم دحیل نشست، این سیدجلال حسینی بود که با چرخش عجیب مچ پا در ارتفاع با گلی تماشایی مقاومت حریف قطری را شکست.

این پایان ناباوری صعود در ورزشگاه آزادی بود، درست وقتی که هافبک های دحیل اختیار بازی را دردست گرفته و در زمین پرسپولیس خودنمایی می کردند. اما چند ماه بعد از گل تاریخی جلال در مسابقه الجزیره باز هم خود او بود که شنل سوپرمن را به تن کرد تا تیم را روی شانه هایش به دور بعد ببرد.

عملکرد حسینی در این دیدار تنها معطوف و خلاصه به گل فوق العاده او نمی شود بلکه او در حرکات دفاعی، توپ گیری و حتی پایه گذاری حملات عالی کار کرد. سیدجلال امروز برخلاف همیشه کاملا بالا بازی می کرد و البته در دفاع هم فوق العاده بود.

او به خصوص در نیمه دوم بازی بهترین عملکرد را از خود به جا گذاشت و درست در هنگامی که قرمزپوشان سراسر حمله بودند، با حضور به موقع خود در فاز دفاعی موقعیت‌های اندک الدحیل در را خنثی کرد. کاپیتان پرسپولیسی‌ها که تخصص خوبی در ضربات هوایی دارد، در انتهای مسابقه که الدحیلی‌ها به بازی هوایی روی آورده بودند به خوبی توانست خط دفاعی تیمش را رهبری کند تا فرصت چندان خطرناکی بر روی دروازه بیرانوند به وجود نیاید.

سیدجلال، سوپرمن و قهرمانِ صعود بزرگ

اکنون پرسپولیس برای دومین سال پیاپی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و می‌تواند با درخشش بازیکنانی مثل علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، بشار رسن، منشا و علیپور برای اولین حضور در فینال آسیا را تجربه کرده و تاریخ ساز شود.

نکته جالب این است که حس کاپیتانی سیدجلال بعد از بازی هم ادامه داشت و او از گرشاسبی درخواست کرد که پاداشی معادل با بازیکنان به کادر تدارکاتی و بقیه اعضای تیم پرداخت شود تا به این واسطه آن‌ها هم انگیزه خوبی برای ادامه مسابقات آسیایی و لیگ برتر داشته باشند.

پرسپولیس روز ده مهر اولین بازی خود از مرحله نیمه نهایی آسیا را انجام می‌دهد. او که به واسطه حذف از لیست جام جهانی این فصل را بسیار با انگیزه آغاز کرده است، حتی یک جلسه تمرینی تیم در پیش فصل و در ادامه از دست نداده حالا آنقدر آماده هست که باز هم جایش را در جمع ملی پوشان حاضر در جام جهانی خالی بدانند.

سیدجلال، سوپرمن و قهرمانِ صعود بزرگ

حداقل به این دلیل که این شخصیت بزرگ و این ورزشکار خوب باید با یک پایان فوق العاده آویزان کردن پیراهن تیم ملی را بدل به یک خاطره همیشگی می کرد؛ مردی که سوپرمن پرسپولیسی ها در لیگ قهرمانان آسیا بوده است. او بعد از کریم باقری کاپیتان ترین کاپیتان پرسپولیس است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کور شود هر آنکه نتواند دید!!!!!!! خسته نباشید آقای کی روشی پور

    • بدون نام

      بدون شک سیدجلال اسطوره تمام نشدنی فوتبال ایران وپرسپولیسه

    • بدون نام

      خدا حفظت کنه سوپر من

      پاسخ ها

      • م ز

        بنازم غیرت مردانگی تو سید جلال بزرگ

    • ایرانی.

      شجاعت.متانت.بردباری.تلاش.معرفت.ادب.تاهستیم وپرسپولیس هست توقلب مایی سید

    • اندیشه‌ی خوب

      چقدر خوبه سید جلال
      کاپیتان ماست سید جلال
      چشم و چراغ پرسپولیس
      سرور کل آسیا ست سید جلال

    • بدون نام

      گل گفتی واقعا هدایت سید تو زمین آدم رو یاد کریم باقری عزیز میندازه خدا به هردوشون سلامتی و سربلندی بده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج