۷۷۵۱۶۶
۵۷ نظر
۵۰۱۴
۵۷ نظر
۵۰۱۴
پ

کیهان: ریاض منتظر سیلی سخت باشد

در سرمقاله امروز «کیهان» به قلم جعفر بلوری آمده است: در میان شهدا و مجروحین، هم زن و کودک هست، هم سرباز عادی هست، هم سرهنگ و جانباز ۷۵ درصد هست و هم روحانی و طلبه! مسئولیت این حمله تروریستی کور را گروه جدایی‌طلب «الاحوازیه» بر عهده گرفته است.

در سرمقاله امروز «کیهان» به قلم جعفر بلوری آمده است: در میان شهدا و مجروحین، هم زن و کودک هست، هم سرباز عادی هست، هم سرهنگ و جانباز ۷۵ درصد هست و هم روحانی و طلبه! مسئولیت این حمله تروریستی کور را گروه جدایی‌طلب «الاحوازیه» بر عهده گرفته است.

گروهی که در انگلیس و در دانمارک دفتر دارد و رسما و آزادانه فعالیت می‌کند. درست مثل تروریست‌های منافقین که در پاریس مشغولند. داعش نیز برای اینکه نگویند، قدرت خود را از دست داده خیلی با عجله مسئولیت را بر عهده گرفت اما آنجا که نوشت به رژه‌ای حمله کرده که رئیس‌جمهور ایران از آن سان می‌دید، حماقت خود را آشکارتر کرد.

اگرچه فرقی بین داعش و الاحوازیه و سعودی و آمریکا و آن چند کشور اروپایی حامی تروریست‌ها نیست. درباره این حمله تروریستی گفتنی‌هایی هست:

۱- این حمله درست در آخرین روز تابستان و در بحبوجه حملات اقتصادی غرب و متحدانش به مردم کشورمان صورت گرفت. دشمن نام این تابستان را «تابستان داغ» گذاشته بود با این توهم که کار جمهوری اسلامی ایران با فشارهای اقتصادی که بر مردم وارد کرده تمام است. برای این توهم هم تدارک جدی دیده بود. از خارج کردن ارز بگیر تا راه‌اندازی شبکه‌های خبری اختاپوسی برای تحریک مردم به اغتشاش.

تیرشان اما با هوشیاری مردم به سنگ خورد. این حمله تروریستی کور می‌تواند واکنشی عصبی به این شکست باشد. احمق‌ها فکر کرده‌اند با کشتن زنان، کودکان و سربازان در حین رژه، می‌توانند به کشور ضربه بزنند. غافل از اینکه با کشتن مردم بی‌گناه، به خود ضربه زدند.

۲- اکنون که در حال مطالعه این وجیزه‌اید، سرکرده‌های این گروه‌های تروریستی در کشورهای اروپایی راست راست قدم می‌زنند، کنفرانس خبری می‌گذارند، با شبکه‌های تلویزیونی و خبرگزاری‌های انگلیسی و دانمارکی، از نحوه کشتن مردم ایران در اهواز حرف می‌زنند. در کشورهایی که همواره مدعی دفاع از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم بوده‌اند. مگر کارگروه FATF را به خاطر مبارزه با پولشویی و تروریسم تشکیل نداده‌اند؟ کارگروه FATF الان کجاست؟ چرا با تامین کنندگان مالی تروریست‌های الاحوازیه برخورد نمی‌کند؟

چرا برخوردی با قاتلان ۱۷ هزار شهید ایرانی که هر سال در پاریس شو برگزار کرده و با پرداخت پول به چهره‌های ضدایرانی، نمایش می‌دهند، کاری ندارند؟ FATF آیا فقط برای مقابله با حزب‌الله لبنان و سپاه که کمر داعش را شکسته ساخته شده است؟! بزک‌کنندگان FATF بدانند، با تضعیف تامین کنندگان امنیت کشور پیش از همه تیشه به ریشه خود می‌زنند. حرامی‌های تکفیری اصلاح‌طلب و اصولگرا نمی‌شناسد. به قول مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا چیزی به نام اعتدال و میانه‌رو در ایران وجود ندارد و باید همه آنها را زد!

۳- حمله تروریستی اهواز نشان داد دشمن پس از اقتصاد، امنیت کشور را نشانه رفته است. امنیت ایران به اعتراف دوست و دشمن نظیر ندارد. دشمن با این گونه حملات کور به دنبال گرفتن این مولفه رشک‌برانگیز از مردم است. می‌خواهد چنین القا کند که، همزمان با فشارهای اقتصادی، امنیت را هم از شما خواهیم گرفت تا به خیال خود، به حس نا امیدی، حس ترس و تسلیم هم اضافه شود.

جالب است، از یک طرف می‌گویند باید بر سر موشک‌هایمان مذاکره کنیم، از آن طرف به مردم حمله می‌کنند. کدام انسان عاقلی در بحبوحه جنگ، بر سر سلاح خود (نه سلاح حریف) مذاکره می‌کند؟! در این مذاکرات که عده‌ای در داخل به شدت دنبال آنند، قرار نیست بر سر موشک‌های حریف مذاکره کرد، قرار است بر سر موشک‌های ما مذاکره شود! درست مثل مذاکراتی که بر سر توانایی هسته‌ای‌مان انجام شد!

۴- این یک عرف جهانی است که هنگام برگزاری رژه، سلاح بی‌گلوله در اختیار سرباز گذاشته شود. تروریست‌های بزدل دیروز به سربازانی حمله کردند که اسلحه داشتند اما گلوله نه. این حادثه مثال خوبی است برای درک بهتر فضایی که درصورت مذاکره مجدد! قطعا وارد آن خواهیم شد. گفتیم در مذاکرات موشکی که عده‌ای در داخل برای آن له له می‌زنند، قرار است بر سر موشک‌های ما مذاکره شود. مذاکره، بر سر «افزایش توانایی موشکی‌مان» که نیست بر سر کاستن از این توانایی است.

ایران بدون توان موشکی یعنی همان سرباز بدون گلوله. دقیقا شبیه به چیزی که دیروز در اهواز اتفاق افتاد. دیروز اگر سربازان عزیزمان گلوله داشتند، ۲۵ شهید نمی‌دادیم. فردا اگر موشک را بدهیم هزاران شهید خواهیم داد. دشمن با حمله به رژه سربازانمان نشان داد، توان دیدن اقتدار نظامی و امنیت کشور را ندارد! با مذاکره بر سر سایر مولفه‌های قدرت باید منتظر تکرار حادثه اهواز در ابعادی بسیار بسیار وسیع بود.

۵- گروه تروریستی الاحوازیه که عددی نیست. مزدوری است که سابقه همکاری با صدام و حمله به کاروان راهیان نور را هم دارد. در حالی که مردم این شهر را به رگبار می‌بندد می‌گوید فارس‌ها اهواز را ‌اشغال کرده‌اند و به اعراب ساکن آن ظلم می‌کنند! این گروه تروریستی نیز درست مثل داعش و جندالشیطان به شدت مورد حمایت آل‌سعود و ام.آی ۶ و سیا و موساد است.

دیروز توییتی به نقل از «عبدالخالق عبدالله» مشاورسیاسی ولیعهد امارات در واکنش به حمله تروریستی اهواز منتشر شد با این مضمون که: «حمله به یک هدف نظامی، اقدام تروریستی نیست و انتقال نبرد به داخل ایران یک تصمیم علنی است و در آینده افزایش خواهد یافت.» این خبر اگر تکذیب نشود، سر نخ خوبی است برای دوستان در سپاه...! فراموش نکنیم بن سلمان ولیعهد سعودی نیز چندی پیش در تریبون رسمی گفت، نا امنی را به داخل ایران می‌کشانیم.

۶- اتحاد بی‌سابقه‌ای بین دشمنان ایران علیه مردم ایجاد شده است. دشمنانی که بعضا با هم کارد و پنیر هستند. وقتی این همه دشمن علیه تو متحد می‌شوند، این نشانه ضعف تو نیست، نشانه «قدرت» توست. به شدت معتقدیم این حجم از حملاتی که به ایران در تمام حوزه‌ها (اقتصادی، نظامی و...) می‌شود، اتحادهای عجیبی که بین وهابی و کمونیست! یهودی و عرب و... می‌شود یک دلیل بیشتر ندارد و آن احساس خطر و نگرانی از افزایش قدرت و نفوذ ایران و متحدانش در منطقه است. اگر به مقاله ستون‌نویس یونایتدپرس درباره جایگاه ایران و متحدانش در منطقه سری بزنید، راز این همه دشمنی و کینه و نگرانی را خواهید یافت: «جنگ داخلی طولانی هفت ساله سوریه با پیروزی بشار اسد و با کمک روسیه و ایران در حال پایان یافتن است. مذاکرات برای پایان دادن به این جنگ سرعت گرفته. چه کسانی پای میز این مذاکرات نشسته‌اند؟

روسیه، ایران و... مشخصا خبری از آمریکا نیست... جای خالی آمریکا در مذاکرات سوریه، به ویژه در تصاویر اخیر از میز مذاکرات سران ایران، ترکیه و روسیه به شدت مشهود بود. به رغم حضور نظامی گسترده آمریکا در منطقه و سابقه دخالت‌های دیرینه واشنگتن در امور خاورمیانه، آمریکا در میان چهره‌هایی که سرنوشت سوریه را رقم می‌زنند، حضور ندارد... من به عنوان یک کارشناس امور خارجی بر این باورم که اضمحلال قدرت جهانی آمریکا در هیچ کجا به اندازه تحولات خاورمیانه تا این اندازه مشهود و آشکار نبوده است. این روند تغییر موازنه قدرت آمریکا موقتی و زودگذر نخواهد بود.

دیگر زمانه‌ای که آمریکا پرنفوذترین نیرو در منطقه به شمار می‌رفت، سپری شده و دوران پر هیبت گذشته قابل بازگشت نخواهد بود و آمریکا باید خود را با این وضعیت رو به اضمحلال وفق دهد......نظم سابق منطقه‌ای در خاورمیانه به سرعت در حال افول و اضمحلال است...ایران به هیچ وجه مهار نشده است.

ضریب نفوذ تهران در منطقه به وضوح پس از سرنگونی صدام در عراق به مراتب تقویت شده و افزایش پیدا کرده است. به عبارت دیگر تعمیم قدرت نظامی و سیاسی ایران در سراسر سوریه تا لبنان و حماس که بخشی از آن در قالب واکنشی دفاعی در برابر آمریکا صورت گرفته است، تهران را به یک بازیگر اصلی در منطقه تبدیل کرده است.»

۷- در گزارش یونایتدپرس راجع به اقتدار ایران یک نکته مهم جا افتاده بود. نکته‌ای که بر شدت وحشت و نگرانی دشمن از موقعیت ایران افزوده است: «عاشورا» و راهپیمایی‌های میلیونی. راهپیمایی‌هایی که مسلمان و غیر مسلمان نمی‌شناسد و همه را مجذوب و محب حسین بن علی(ع) می‌کند، حتی بودائیان را! راهپیمایی میلیونی عاشورایی یمن با شعار‌های ضد سعودی، صهیونیستی، آمریکایی، راهپیمایی میلیونی کربلا، راهپیمایی عظیم عاشورایی ضاحیه بیروت، نیجریه، بحرین، عربستان، پاکستان، هند.

انگلیس، آمریکا و... اهواز دشمن را حقیقتا ترسانده است. هموطنان عزیز اهوازی‌مان عاشورای امسال سنگ تمام گذاشتند. دشمن به شدت نگران است. اقتدار ایران اسلامی فراتر از خاورمیانه، و جهانی است و دشمن چنین وضعی را نمی‌تواند تحمل کند.

۸- دشمن شمشیر را از رو بسته پس باید شمشیر را از رو بست. ریاض باید منتظر سیلی سخت باشد. این کمترین انتظار مردم و شهدای حمله تروریستی اهواز است. ما هم مثل همه مردم ایران عزیز منتظر انتقام خون شهدایمان هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      چرا گستاخی امارات با حداقل یک موشک جواب داده نمیشود تادیگه گوه زیادی نخورده

      پاسخ ها

      • AAAAAAA

        جهت اطلاع بعضی از کسانی که نظر شما را خواندن غرب و اماراتی هستن حال چرا آن خراب شده را رها کردن وامدن ایران را نمیدانم ولی این را بدان اماراتی ها مثل ایشان بی ادب وبی سوادن

      • AAAAAAA

        کیهان به خودت نگیر دفع دیگه برای اینکه قاطی نکنی هر شب خواستی بخوابی دو لیوان دوغ بی نمک بخور دیگه جو نمیگیرت.

      • بدون نام

        ببين جواد ... قشنگ معلومه كه مياي نظرهاي اول رو ميدي!

      • هادی

        موشک ها حساب و کتاب دارد
        ناراحتی امارات از شکست در سوریه و عراق است

    • بدون نام

      درود بر قلمت

      پاسخ ها

      • خیلی سالاری

        بر وطن فروشان خوردنش واجب تر است ؟ احسن دوست عزیز این امارات سوسمار خور هر روز دارد ...میخورد فقط یک موشک بسویش شلیک شود خودش و هفت پشت شان هم به خود میشاشند یادشان رفته چطور شاهانه گذاشته عربستان ، امارات چطور دست شاه ایران تا کمر خم میشدن میبوسیدن هنور ایران همان ایران است بلکه صد بار قوی تر

    • بدون نام

      مشکوکه......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روزنامه کیهان اینقدر بر طبل جنگ نکوبید و ذوق زده نشوید این آشی است که شما و دوستانتان چند سال پیش با سفارت عربستان پختید

      • بدون نام

        مزدوری.......

    • بدون نام

      احمقانه ترین تحلیل در مورد مذاکره همین بود
      اگر گلوله داشته باشی ولی سرباز ندتشته باشی باز هم بدرد نمیخوره
      وگرنه کره شمالی هم موشک داره هم کلاهک هسته ای ولی وقتی میبینه مردمش دیگه توان جنگ ندارند میره پایه مذاکره.
      میدونم تند رو ها الان فحش میدن ولی بدونند خودشون حکم دوستی خاله خرسه را برای این مملکت دارن

      پاسخ ها

      • hassan.h

        شرایط ما با کره شمالی بسیار متفاوت است
        آنها حماقت کرده و با تولید و نگهداری سلاح هسته ای خود را آماج دشمنی آمریکا قرار داده اند
        ولی ما نه تنها سلاح هسته ای نداریم با داشتن آن مخالفیم و با برجام آنرا ثابت کردیم
        مشکل ما با آمریکا ایدئولوژی ماست
        آمریکا می گوید دست از ایدئولوژی بر دارید چه می فرمایید

    • دانیال اک

      من همیشه میگم چرا اسراءیل مشترک با مرز ما نیست که با خاک یکسانش بکنیم اما می بنیم بدتر از اسراءیل در کنار خودمان داریم وفقط حرف می زنیم .........آقا...صدا یکبار .....شیون یکبار

    • کریمی

      تو حرف نزن تو گی هستی حرف زدن بلد نیستی نزن

    • بدون نام

      کیهان اسمان و ریسمون رو ، هم زمان به هم پیوند میده ، هیجان ، تعصب ، عجله ، شعار ...مانع از تفکر درست است .

    • سید موسوی

      به کوری چشم آمریکا و اسرائیل و آل سعود همچون دوران دفاع مقدس آنچنان انتقامی خواهیم گرفت که تا ابد فراموش نکنند ، آنزمان دست خالی ولی خوشبختانه هم اکنون سپاه عزیز و ارتش پرافتخار با موشکهای نقطه زن و سلاحهای پیشرفته مجهز شده به کوری چشم بدخواه ایران و ایرانی .

      پاسخ ها

      • حسین آزمود ه.

        احسنت

      • مردجنوبی

        بزنید رحم نکنید

    • بدون نام

      شما کی میخای یاد بگیری که قبل از هر کاری اونو تو کل دنیا جار نزنی، آقا میخوای بزنی بزن محکم بزن دندون شکن بزن، ولی جارش نزن، این اصل اول نیروهای نظامیه، من امثال شما رو میبینم یاد قصه دوستی خاله خرسه میفتم،با یه کم پنهان کاری الان همه دنیا ازتون حساب میبردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی الان کیهان اینجوری نوشته کل دنیا فهمیدن؟ فقط منتظرید یکی یه چیزی بگه تا یه چرت و پرتی ازش دربیارید

      • بدون نام

        کاربر 10:21 ، نه الان دنیا نفهمید تو فقط فهمیدی !!!

    • میلاد

      چند کشور اروپایی و آسیا و آمریکا و بقیه کشورهای جهان بجز سوریه همه بد هستند شما خوب .

      پاسخ ها

      • حسین آزمود ه.

        واقعا به این جمله مضحکی که نوشتی ایمان داری. خجالت....

      • بدون نام

        خوبه جماعت احمق منفعل هم هستند یعنی بجز حرفهای صد تا یه غاز کاری ازتون بر نمیاد وگرنه تا به حال هزار باره این مملکت رو تیکه پاره کرده بودید

    • میلاد

      دوباره کیهان عقده ای حرف مفت زد.

    • بدون نام

      سعودی و یاران احمقش باید بدانند که آرزوی تجزیه و جنگ داخلی در ایران را به گور خواهند برد

    • کیهان ؟؟

      کیهان عزیز ما نباید خودمون را گول بزنیم و در خط دشمن (امریکا و اسراییل) حرکت کنیم.این همان چیزی هست که غربی ها و اسراییل میخواهند تا دشمنی و تفرقه و برادر کشی بین ایران و اعراب به راه بندازن.کبهان عزیز مسبب اصلی این حملات خود امریکا و اسراییل هست و میخواهن از اب گل الود ماهی بگیرن و از تنش موجود بین ایران و عربستان استفاده کنن.و ما نباید انگشت از مسعله اصلی غافل بشین و انگشت اتهام را به عربستان بگیریم .ما باید با عربستان و امارت دست دوستی بدهیم چون دشمن مشترک ما مسلمانان خود اسراییل و غرب هست.برای همین انها همیشه خواهان تفرقه بین دولتهای مسلمان بخصوص ایران و عربستان و ترکیه هستن تا مسلمانان را تضعیف بکنن تا مانع اتحاد قوی مقابل غربی ها و اسراییل باشن.ما مسلمانا باید اگاه باشیم به کلیات بیندیشیم نه جزییات

      پاسخ ها

      • حسین آزمود ه.

        جمع کن بابا. وقتی بن سلمان ملعون تو تریبون زررررر میزنه که جنگ را به داخل ایران میبریم. این وسط تو دیگه چی میگی.

      • به حسین ازموده

        تا فکار امثال تو هست برادر کشی بین مسلمانان بیشتر میشه

    • بدون نام

      روزنامه کیهان خودش دشمن ملت ایران است دنبال جنگ است ملت ایران دنبال جنگ نیست

    • حسین آزمود ه.

      عربستان را با خاک یکسان کنید ای دلیر مردان ایران زمین. دیگر دلمان به درد آمده است. جانمان بر کف دستانمان است برای دفاع از کشورمان.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از ایران مایه نگذار ، بدجور خیط می شوید !

      • رهبر ایران

        چنین تصمیمی نداریم با خاک یکسان کردن قائده دارد

    • بدون نام

      کیهان دیگه تابلو نکن
      انگار دعوا فقط FATF بوده

    • بدون نام

      این کیهان خر کیه فقط جنگ و تفرقه رو ترویج میکنه اخه تو کی هستی که تهدید میکنی

    • رضایی مالباخته

      فعلا که پشت سر هم داریم از عربستان و امارات و این اواخر از بحرین پس گردنی میخوریم ... کم کم دارم میفهمم چرا عراق هم داره برامون شاخ میشه ! .... کاش یه بار هم بجای اینهمه لاف اقدام عملی میکردیم

    • بدون نام

      باز عده ای به خاطر منافغ آقازاده هاشان دنبال تصویب fatfهستند علیرغم توصیه های دلسوزلنه و واضح رهبر معظم انقلاب که هر موقع به آن بی توجهی شده کشور و مردم دچار خسارات فراوانی شده است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباهی منفی زدم

    • بدون نام

      فقط مونده fatfتصویب بشه تا خیال آقازاده ها در آمریکا راحت بشه و کشور و مردم بیشتر دچار خسارت و بدبختی با این دام خودساخته بشوند خدا لعنت کند خائنین به کشور و خون شهدا و کسانی که توصیه های دلسوزانه رهبر انقلاب را با اینکه میدانند به نفع کشور و مردم است عمدا نادیده میگیرند به بهانه های مختلف

      پاسخ ها

      • hassan.h

        fatf
        روی کاغذ خیلی چیز خوبیه مانع از حمایت مالی تروریسم می شود ولی آنچه در چند سال اخیر دیدیم خلاف آن بود
        اینکه امارات و عربستان به راحتی از داعش حمایت مالی کردند و در حال حاضر هم عزادار شکست تروریستها هستند و اصلا این ابزار مانع آنها نشد
        و در عوض سازمانهای آزادی بخش مثل حزب ا... و حماس از این ابزار ضربه می خورند

    • شهرام

      آقای کیهان . اگه جنابعالی اینقدر به موشک نچسبی قطعا امنیت هم زیاد میشه و خانواده عزادار نمیشن . تروریستی وارد مملکت نمیشه . دشمن خفه خون میگیره . دنیا همراه ما میشه . شما که مثل بلبل تفسیر میکنی بفرمائید که اصلا اینا از کجا اومده بودن و از کجا سلاح بدست آوردن و اساسا چجوری تونستن لباس نظامی گیر بیارن و نهایتا چطور به این راحتی از فاصله نزدیک تونستن حمله کنن . اگه دلت بحال مردم و اون شهدای عزیر دیروز میسوزه ، راجب این موارد تحلیل کن و فوری شروع نکن به سیلی زدن و موشک پرانی . من و ما مخالف موشک نیستیم چون باعث میشه کسی چشم بد به خاکمون نداشته باشه اما . ..... اما موشک داشته باشیم و ترور هم بشیمو گرونی داشته باشیمو اختلاس هم داشته باشیم و آقازاده پروری ببینیمو ........ نخیر . این نشد . ما هم کشورمونو دوست داریم و حتی بیشتر از تو اما قانونی هم هست که توازن دنیا رو برقرار میکنه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لباس نظامی رو که خیلی راحت میشه خرید از همین پلنکیهای فت وفراوون ،اسلحه هم که خود عربستان توسط دلارها ومزدوراش از طریق اب راحت میاره با دو دست لباس کارکرای شهرداری هم میشه سلاحها رو شبانه زیر گل وبوته، شب قبلش مخفی کرد ،شما فراکیر وموشکافانه تخیل وتصور کن

      • بدون نام

        فاصله نزدیک هم تو اونهمه نیروی نظامی با لباسهای شبیه هم کی میتونست شک کنه که اینا تروریستن

      • بدون نام

        جناب شهرام دهه 60 ایران موشک نداشت امنیت هم نداشت هر روز هم خانواده ای عزادار بود تروریست هم وارد مملکت شد دشمن هم خفه خون نگرفت دنیا هم همراه ما نبود... ببخشید ولی تفسیراتونو واسه خودتون نگه دارید به بهانه اینکه به کیهان یه چیزی بگید هر حرف سطحی وآبکی نگید

      • نادم

        درودبرتوایرانی

    • سیداسماعیل آقاپور

      بایدعرب
      ستان رابه سزای عملش رسوندکثافتا آبروی عربهارابردندبیشترصهیونیست هستندتااینکه عرب باشند

    • بدون نام

      عربستان وایران دو تا کشور مسلمون با خدای واحد کتاب واحد وپیامبر واحد هستن غربیها وامریکا هم میدونن اگر کشورهای مسلمان خاورمیانه متحد بشن دنیا بهشون غبطه میخوره برای همین همش تفرقه افکنی میکنن پس کیهان عزیز خون رو با خون نمی شورن حرفهایی که یک صنار هم ارزش نداره وهزینه های این مملکت رو بالا میبره نزن چرا روزنامه شما شده شیپور جنگ بابا یه خورده کار فرهنگی بکن !!

      پاسخ ها

      • خالدی

        افرین..کاش همه مثل تو عمیق فکر بکنن.منم نظر تو را دارم

      • حسن

        در حال حاضر بن سلمان مانع بهبودی رابطه ایران و عربستان است بن سلمان معتقد است رابطه خوب ایران و عربستان باعث پیشرفت ایران و نفوذ بیشتر در منطقه می شود
        بن سلمان یزید عربستان است حتی به گارد امنیتی سعودی اعتماد ندارد و مزدوران اسرائیلی را برای حفاظت از خود اجیر کرده است

    • بدون نام

      هر چی ملت ایران می کشد از دست روزنامه کیهان تست

    • بدون نام

      قطعا مردم نخواهند گذاشت جنگ داخلی شکل بگیره و سپاه هم به اندازه کافی قوی هست در حال حاضر

    • امیر حسین

      از اعماق وجود منتظر پاسخ کوبنده سپاه پاسداران و ارتش به ریاض هستم.
      خدا یاورتان

    • طغرلی

      احسنت من جانب کسی رانمیگیرم ولی کیهان اینجاسنگ تمام گذاشت عربهای وهابی بایدمنتظرسیلی بسیارسختی باشندعرب های مستقردرریاض وامارات رامیگویم نه عزیزان عرب دیگرنقاط چون همه که بدنیستند! بایدبدانندایران یک کشورنیست یک امت واحده ویک قدرت بزرگ منطقه ای شده

    • مردجنوبی

      درود بر کیهان درود بر جنگ درود بر اقتدار گرایی

    • بدون نام

      همه بندگان خداییم صلح و دوستی بهترین راه حل بشر است. دنیا و آخرت و سعادت فقط و فقط از آن صلح است و بس صلح و دوستی و محبت از صفات الهی است. من صلح با ذلت را بهتر از جنگ با عزت می‌دانیم. ترا خدا فقط صلح و دوستی را تبلیغ کنید. جنگ از صفات شیطان است. هیچکس از جنگ به سعادت نرسید. همه می‌میریم. عزت و افتخار با جنگ، همه وهم است. درود بر صلح و دوستی تمام ابنا بشر

      پاسخ ها

      • hassan.h

        صدها بلکه هزاران درود بر صلح
        انسان در فطرتش موافق صلح است ولی در همان فطرت از صلح با ذلت نفرت دارد
        ما از جنگ نفرت داریم ولی از دفاع اکراهی نداریم

    • بدون نام

      مشک آن است که ببوید نه آنکه عطار بگویند
      نادان چون طبله غازی بلند آوازو میان تهی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج