۷۷۵۳۲۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

کارگردان «کارآگاه حقیقی»، جیمز باند را می‌سازد

بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام اعلام شد کری فوکوناگا نویسنده و کارگردان آمریکایی جانشین دنی بویل به عنوان کارگردان بیست و پنجمین فیلم جیمز باند شده است. این انتخاب همه را غافلگیر کرد، چون نام این فیلمساز در فهرست گزینه‌های محتمل به چشم نمی‌خورد.

آی سینما: بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام اعلام شد کری فوکوناگا نویسنده و کارگردان آمریکایی جانشین دنی بویل به عنوان کارگردان بیست و پنجمین فیلم جیمز باند شده است. این انتخاب همه را غافلگیر کرد، چون نام این فیلمساز در فهرست گزینه‌های محتمل به چشم نمی‌خورد.

کارگردان «کارآگاه حقیقی»، جیمز باند را می‌سازد

دنی بویل که قرار بود نسخه جدید جیمز باند را کارگردانی کند، اوایل ماه اوت کناره گیری کرد و از آن زمان تلاش مترو گلدوین مایر و کمپانی ایان به عنوان تهیه کنندگان جیمز باند برای یافتن کارگردان به نتیجه نرسیده بود. آنها چند روز پیش فیلمنامه نویسان فیلم‌های اخیر این مجموعه را دوباره استخدام کردند تا نسخه جدید فیلمنامه را بعد از انصراف بویل بنویسند.

انتخاب فوکوناگا نکات جالب زیادی دارد. او را بیشتر به عنوان کارگردان فصل اول سریال «کارآگاه حقیقی» می‌شناسند و در سال ۲۰۱۵ فیلم «هیولاهای بی‌ریشه» را با بازی ادریس البا ساخت. او نخستین کارگردان آمریکایی فیلم‌های رسمی جیمز باند خواهد بود.

او همچنین بعد از لی تاماهوری سازنده «روزی دیگر بمیر» دومین کارگردان غیر سفیدپوست سری فیلم‌های مامور ۰۰۷ است. پدر فوکاناگا اصلیت ژاپنی دارد و خودش در شهر اوکلند ایالت کالیفرنیا متولد شده است.

انتخاب او برای کارگردانی فیلمی از سری جیمز باند از سوی دیگر به این دلیل جالب است که او شهرت دارد در آثارش به انسان‌های با ذهن پریشان و کشورهای در هم شکسته پرداخته و این کار را با راز و رمز و ایجاد ترس انجام داده است. شاید حضور او در بیست و پنجمین فیلم جیمز باند معنایش این باشد که این بار وحشت باند بودن به نمایش دربیاید.

فیلمبرداری فیلم جدید جیمز باند در ماه مارس ۲۰۱۹ آغاز می‌شود و از ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. مترو گلدوین مایر پخش فیلم در آمریکای شمالی و کمپانی یونیورسال پخش بین‌المللی آن را بر عهده خواهند داشت. تغییر کارگردان باعث تاخیر در اکران فیلم شده است. جیمز باند جدید قرار بود در سال ۲۰۱۹ روی پرده برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج