۷۷۶۱۷۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

منوچهری: به سقوط به لیگ یک فکر نمی‌کنیم

بازیکن تیم فوتبال سپیدرود گفت: بازی‌های زیادی در رشت داریم، ان‌شاءالله از این هفته ۳ امتیاز بازی خارج از خانه را هم کسب می‌کنیم.

خبرگزاری میزان: امین منوچهری در خصوص بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپیدرود که پیروزی سرخپوشان تهرانی به پایان رسید، اظهارداشت: در بازی با پرسپولیس فوتبالی که مدنظرمان بود، انجام نشد. می‌توانستیم با یک امتیاز ارزشمند زمین را ترک کنیم، اما متأسفانه لحظه آخر گل خوردیم. تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده از اشتباهاتمان درس بگیریم.

وی در خصوص اعتراض پرسپولیسی‌ها به وقت‌کشی تیم سپیدرود گفت: دروازه‌بان ما مصدوم شد، اما برای اینکه یک تعویض ما نسوزد سعی کرد تا آخر بازی در زمین باشد و قصد اتلاف وقت نداشت. در چند صحنه بازی هم دیدید که خود آقای کریمی هم دوست نداشتند این اتفاق بیافتد، حتی او در رختکن هم به بازیکنان گفت که دوست دارم تیمم فوتبال بازی کند حتی اگر ببازد.

مهاجم سپیدرود در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید سپیدرود بتواند در بازی بعدی مقابل پیکان به اولین بردش برسد گفت: فکر می‌کنم باید دیگر این اتفاق بیافتد، ما محکوم به برد هستیم. امیدوارم با تمرکز کافی و استراحتی که تا این بازی داریم به این مهم دست پیدا کنیم.

منوچهری تصریح کرد: بازی‌های زیادی در رشت داریم، ان‌شاءالله از این هفته ۳ امتیاز بازی خارج از خانه را هم کسب می‌کنیم. قطعاً در لیگ می‌مانیم و به افتادن فکر نمی‌کنیم.

وی به عنوان بازیکن سابق استقلال درباره دربی ۸۸ تهران خاطرنشان کرد: زیبایی‌های فوتبال به همین بازی‌های بزرگ و مهم است. دربی نماد فوتبال ایران است. امیدوارم یک بازی تاکتیکی را از دو تیم شاهد باشیم. طبیعتاً دوست دارم استقلال برنده دربی باشد. اما در کل امیدوارم هر تیمی که لیاقت برد را دارد، پیروز میدان شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج