۷۷۶۵۷۵
۱۷ نظر
۵۰۱۱
۱۷ نظر
۵۰۱۱
پ

پاسخ وزارت نفت به نماینده نجومی‌بگیر

وزارت نفت در واکنش به اظهارات جدید هدایت‌الله خادمی، عضو کمیسیون انرژی مجلس توضیحاتی را ارائه کرده است. این توضیح به دنبال آن است که خادمی حقوق ۲۷میلیونی را نادرست و عدد صحیح را ۲۰میلیون دانسته بود.

روزنامه شرق: وزارت نفت در واکنش به اظهارات جدید هدایت‌الله خادمی، عضو کمیسیون انرژی مجلس توضیحاتی را ارائه کرده است. این توضیح به دنبال آن است که خادمی حقوق ۲۷میلیونی را نادرست و عدد صحیح را ۲۰میلیون دانسته بود.

در بخشی ازتوضیح وزارت نفت آمده است:

آقاي هدايت خادمي، عضو محترم كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي، پس از پاسخ وزارت نفت به اظهارات اخيرشان، در گفت‌وگو با روزنامه «شرق» منكر دريافت فيش حقوق ۲۷‌ميليوني خود شده و مدعي شده‌اند ماه‌هاست كه حقوق نگرفته و با ارث پدري روزگار مي‌گذرانند. البته ايشان در دوره مديريت شركت حفاري شمال هم مدعي شده بودند حقوقي بابت اين مسئوليت دريافت نمي‌كنند.

ما از ميزان تمكن و ارث پدري ايشان اطلاعات چنداني نداريم و ترجيح مي‌دهيم باور و پذيرش اين ادعاي جناب خادمي را كه في‌سبيل‌الله مشغول‌اند و از ارث پدري ارتزاق مي‌كنند، به افكار عمومي واگذار كنيم؛ اما چنانچه مايل باشند حاضريم فيش حقوقي‌شان را حداقل از باب يادآوري در اختيار خودشان قرار دهيم.

اما در مورد برخي ادعاهاي ديگر آقاي خادمي بايد گفت همه پرسنل وزارت نفت كه در خارج از تهران ساكن هستند، در صورت انتقال به تهران مشمول اسكان در آپارتمان‌هاي آ.اس.پ نمي‌شوند و چنانچه مشمول شوند، بايد در موعد مقرر نسبت به تخليه آن اقدام كنند، نه اينكه مانند ايشان پس از ۱۰ سال و بعد از نامه‌نگاري به اين كار اقدام نمايند.

البته وزارت نفت در راستاي صرفه‌جويي از سال گذشته و با دستور وزير محترم نفت نسبت به فروش منازل مسكوني در قالب مزايده اقدام نموده و اكنون ديگر چنين امكاني براي كسي در صنعت نفت ميسر نخواهد شد.

ايشان در دفاع از مشي خود گفته‌اند: «در كشورهاي جهان سوم هركس افشاگري كند، در مظان انواع اتهام و برچسب قرار مي‌گيرد». هرچند كه مرور رسانه‌ها نشان مي‌دهد اين جناب آقاي خادمي‌اند كه همواره مشغول اتهام‌زني هستند.

اما جا دارد يادآور شويم كه يكي ديگر از ويژگي‌هاي كشورهاي جهان سوم اين است كه در آنجا معمولا بايد كمي درباره عملكرد، نيت و احوالات برخي‌ها كه همواره ديگران را متهم به فساد و خيانت مي‌كنند، تأمل نماييم و بپرسيم چرا درباره دوره‌هاي مديريتي و ابهام‌هاي پيرامون خود شفاف‌سازي نمي‌كنند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      عجب اوضاعی است ....

    • بدون نام

      عجب فیلمیه خدایا چه باافتخار گفته ۲۰ملیون واقعا خنده داره ملت دارن خون میخورن و نماینده ملت فقط از شرکت نفت ۲۷ تا میگیره بماند از ارگان های دیگه چقد. خدایا به این ملت عقل و شعور بده خدایا

    • حقیقت

      بیا ملت بخور بخوره.کسی جوابگو نیست.زورشون به مردم بدبخت میرسه..منی ک ی کارگر روز مزدم ی رور کار هست ی دوز بیکار نا بیمه دارم نه خونه ای نه ماشین باید چ کنم.تو ابن بدبختی وگرونی. خدا....

    • بدون نام

      همه تون دارید میچاپید. ملت رو فقط به بازی گرفتید

    • ناشناس

      حقوقش خیلی کمه ،مردم هرچه درتوان داریدیه چیزی جمع کنیدبدیداین بدبخت بیچاره نکنه ازگرسنگی بمیره

    • بی نام

      بنظرم نمایندگان محترم و وزرا باید حقوق و مزایا ی مانند سایر حقوق بگیرند داشته باشند اگر مدرک تحصیلی لیسانس دارند وی فوق لیسانس مانند سایر افراد که معادل آنها مدرک تحصیلی دارند حقوق بگیرند چه دلیلی دارد از حقوق ومزایای خاص و رانت و غیره استفاده کنند بهرحال آنها باید مشگلات آحاد ملت را درک کنند

    • بدون نام

      شرکت نفت باید جواب بدهد که چرا و برای چه خدمتی این همه امکانات و حقوق باید بدهد ؟ تو این مملکت هز جا را نگاه می کنیم پر از فساد و حیف و میل بیت المال است. هز کس باشد این مزایا را می گیرد ، ولی چرا و بر چه مبنایی وزارت نفت از پول بیت المال ولخرجی می کند ، وزیر نفت جوابگو باشد

    • بدون نام

      وقتی حقوق یک کارمند شرکت نفت 15 میلیونه چه انتظاری از نماینده داری حقوقش چقدر کاش شما به حقوق اکتفا میکردید راندواحتکار مال کیه مال بیشتر آقازاده ها

    • مهران

      27م فقط داره از وزارت نفت میگیره حالا مجلس چقدر و جاهای دیگه بماند .
      ...

    • amir _lo

      چرا متوجه نیستید منظورش پول نفت که میگه ارث پدرمه بنده خدا

    • .

      شرکت نفت همه وضعشون خوبه چ کارگراش چ مهندسین حقوق نجومی میگیرن بزار بخورن مال مفده

    • م.م

      اگه حقوق مسئولین هم بابقیه اقشارعادی برابربشه اونا به خاطرخودشون هم که شده تلاش میکنن که حقوقهارومطابق نرخ تورم بالاببرن

    • رمضان

      به یک معلم یا بازنشسته می خواهند ۱۰درصد حقوق اضافه کنند کلی منت وتبلیغ کر کننده که مثلا حقوقش بعد از ۴۰ سال خدمت و بازنشستگی بشود ۲/۵۰۰ آن وقت آن بالا نشینان با وقاحت وبی شرمی تمام چونه میزنند که ۲۰م گرفته یا ۲۷م بعلاوه کلی مزایای ویژه مثل خانه ۲۹۰متری لاکچری .؟؟؟ما برگشتیم به دوره قجر که ملوک الطوایفی اداره می شد هر وزراتخانه ای یک جور حقوق میده ,جالبه آنوقت از نظام هماهنگ حقوق حرف می زنند.عدالت را خوب خوب در این مملکت آدم با همه وجود حس می کنه.!!!!

    • بدون نام

      دکل و نفت مهیاست بیا تا بخوریم

    • نااشنا

      واقعا عدالت رو در ایران احساس کردیم!!!!

    • بی نام

      من خانواده جناب خادمی را میشناسم واز وضعیت مالی وارث پدری ایشان نیز کاملا آگاهی دارم ، این خانواده یکی از شریف ترین ، اصیل ترین وقدیمی ترین خانواده های شهرستان ایذه هستند ، پدر خدا بیامرز آقای خادمی از زمانی که ایذه شکل شهریت به خود گرفت مغازه نجاری داشتند واز اقبال ایشان این مغازه درست در مرکز شهر بود ودر آن زمان هم در آمد خوبی داشتند و مالک خوبی بودند وامروز اگر جناب خادمی ادعایی دارند که از ارث پدری استفاده میکنند بی ربط نگفته و اغراق نکرده اند ،.

    • بدون نام

      با ۲۷میلیون تومان کشور خراب نمیشه لطف کنید جلوی میلیاردهاکه از کشور خارج شدن رابگیرید وقتی اقای خادمی ابروشون رو تو مجلس برد حالا فیش حقوقی ایشان معضل شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج